Bixon Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Animacja ataku fajnie by wyglądała... Rozmyśl jej zrobienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Kolejna dawka screenow i wiadomosci. Ostatnio mialem dosc mase czasu wiec miniRPG dosc mocno poszlo do przodu, przy okazji powiem wam, ze w irlandii roboty na wakacje nie ma, lepiej nie przyjezdzac ;) System ubierania itemkow jest skonczony, sklepy sa prawie gotowe. Mam praktycznie stara wersje miniRPG w nowym opakowaniu ^^ wciaz jednak pozostaje wiele rzeczy do zrobienia jakie sobie wyznaczylem. Pozatym znowu sa problemy miejscami z fpsem, musze sie zajac i tym. Jesli chodzi o grafike to ostatnio glownym zadaniem bylo zrobienie wiekszej ilosci ubranek, broni i nowe drzewka (wiecej w drodze oczywiscie). Efekty mozna zobaczyc na screenach. Mala prezentacja nowych broni/zbroj/ubranek. Wiecej oczywiscie w drodze :) Sam jestem osobiscie zaszokowany jakoscia np. smoczych zbroji, mam nadzieje, ze wam rowniez sie podobaja i bedziecie za jakis czas polowac na smoki by zdobyc wlasne dla swoich postaci ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 No ładnie :) Wszystko prezentuje się wspaniale. Ale czy nie lepiej byłoby użyć "Standardowej rozdzielczości" Typu 800x600 640x480 itp ? Bo w "Kwadratowej" Rozdzielczości to dziwnie wygląda. Mam jeszcze pytanie. Czy Smoki będą większe od drzew ? ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Hmm, czy każda grafika bohatera z bronią jest robiona osobno ? To bezsens. Można przecież zrobić same bronie i malować je pod bohaterem, a przynajmniej zaoszczędzi się nieco czasu i rozmiaru gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Grafika jak dla mnie jest bardzo dobra... Jakie zostały dodane potwory ? Kiedy możemy się spodziewać dema ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 No ładnie :) Wszystko prezentuje się wspaniale. Ale czy nie lepiej byłoby użyć "Standardowej rozdzielczości" Typu 800x600 640x480 itp ? Bo w "Kwadratowej" Rozdzielczości to dziwnie wygląda. Mam jeszcze pytanie. Czy Smoki będą większe od drzew ? ^^ Na takich rozdzielczosciach ta gra wyglada strasznie ;p minimum to 1024x768. Nad potworkami wiekszymi niz standardowe 32x32 jeszcze bede jeszcze pracowac, na bank pojawia sie takie o wielkosci 64x64(trolle itp.) i 128x128(tu pewnie beda smoki). Nie spodziewajcie sie smokow z tibii na 6 shotow. Hmm, czy każda grafika bohatera z bronią jest robiona osobno ? To bezsens. Można przecież zrobić same bronie i malować je pod bohaterem, a przynajmniej zaoszczędzi się nieco czasu i rozmiaru gry. Kazda bron jest malowana osobno. Grafika jak dla mnie jest bardzo dobra... Jakie zostały dodane potwory ? Kiedy możemy się spodziewać dema ? Nad potworami sie zastanawiam. Narazie Tak jak mowilem zajmujemy sie grafika otoczenia i skryptami. Nad potworkami zastanowie sie potem :) ale wiadomo ze smokow i trolli mozna sie spodziewac :P Co do poprzedniego pytania: animacji ataku nie bedzie, no need. :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Ładna grafika :P A czy można się spodziewać Questów w najnowszym miniRPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Podoba mi się że teraz jest tak dużo elementów otoczenia ;p Ale przydałyby się jakieś inne drzewa ;p Ekwipunek bardzo mi się podoba a szczególnie smocza zbroja :D Też chciałbym zobaczyć choć jednego questa jak napisał Lord Marcelot ;p I jedno pytanie. Jaka będzie dostępność rzeczy w sklepach? Wolałbym żeby te lepsze zbroje wylatywały tylko z potworów. Chodzi mi o to żeby nie wszystkie rzeczy były dostępne w sklepie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 nie no te nowe itemy są zarąbiste :P nie czytałem całego tematu i nie wiem czy to podawałeś ale: kiedy będzie premiera tej gry?? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Ładna grafika :P A czy można się spodziewać Questów w najnowszym miniRPG? Tak, bedzie watek glowny i questy poboczne. Nie chce jednak narzucac scenariusza graczom jak np. w serii BG, dlatego gracz zamiast isc glownym watkiem moze pakowac swoja postac, szukac przedmiotow, odwiedzac rozne lokacje, polowac na silne potwory i bawic sie w kowala, maga ktory umagicznia przedmioty itp. Kto co lubi. Podoba mi się że teraz jest tak dużo elementów otoczenia ;p Ale przydałyby się jakieś inne drzewa ;p Ekwipunek bardzo mi się podoba a szczególnie smocza zbroja :D Też chciałbym zobaczyć choć jednego questa jak napisał Lord Marcelot ;p I jedno pytanie. Jaka będzie dostępność rzeczy w sklepach? Wolałbym żeby te lepsze zbroje wylatywały tylko z potworów. Chodzi mi o to żeby nie wszystkie rzeczy były dostępne w sklepie ;p Nowe drzewka juz mamy, prace nad grafika ciagle trwaja, dbamy o to aby gracz jak najmniej odczuwal ze wszystko wokol jest 'takie same'. W skepie beda dostepne standardowe przedmioty. Mozna sie oczywiscie spodziewac magicznych przedmiotow u niektorych NPC, jednak aby zdobyc bardziej egzotyczne itemki trzeba je zdobyc lub zdobyc specjalne materialy i samemu wykuc z nich bron/zbroje lub zaplacic za to NPCowi jesli nie chce sie samemu rozwijac umiejetnosci takich jak kowalstwo. Dla przykladu aby zdobyc smocza zbroje mozemy zabic smoka, pozbierac luski i wykuc z nich zbroje lub helm jesli mamy odpowiednie umiejetnosci. Mozemy, tez zabic jakiegs silnego wojownika ktory akurat ma przy sobie smocza zbroje, pomijajac caly etap wykuwania jej z lusek. nie no te nowe itemy są zarąbiste :P nie czytałem całego tematu i nie wiem czy to podawałeś ale: kiedy będzie premiera tej gry?? :P Mozesz ciagle pograc w poprzednie wersje, zobacz w pierwszym poscie w tym temacie (istnieje jednak mozliwosc ze jej nie odpalisz). Z mojego uploadu mozesz tez sciagnac starsze wersje, DU jest wg najlepsza z nich, ma jednak stara grafike. Pozatym wszystkie te wersje mocno roznia sie od tej, ktora teraz robie. Nie wiem kiedy wyjdzie nowa wersja, pod znakiem zapytania jest nawet to, czy bedzie gotowa w tym roku. Dzieki za posty, jesli macie wiecej sugestii/uwag/pytan itp. to pisac oczywiscie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Tak, bedzie watek glowny i questy poboczne. Nie chce jednak narzucac scenariusza graczom jak np. w serii BG, dlatego gracz zamiast isc glownym watkiem moze pakowac swoja postac, szukac przedmiotow, odwiedzac rozne lokacje, polowac na silne potwory i bawic sie w kowala, maga ktory umagicznia przedmioty itp. Kto co lubi. I to lubię w grach, taka samowolka ale z jakimś celem ;) rispekt ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Tak trochę w Stronę "The Elder Scrolls" idziesz ;) I like it ! Zresztą zawsze tak jest. Najpierw człowiek wzoruje się na jakiejś grze. Później wpadają mu do głowy własne pomysły i już niewiele zostaje z tej "pierwszej inspiracji" ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Dawka nowych screenow! :D Wejscie do jaskini: Jaskinia: Ciekawe kto wyjdzie zywy z tej potyczki ;) Screeny przedstawiaja najnowsze grafiki do jaskin i i jednego z wiekszych potworow (64x64) - Troll Chieftain. Co do nowych wiadomosci, poszperalem troche w kodzie i poprawilem nieco tu i tam gdzie potrafilem dzieki czemu FPS jak narazie nie spada ponizej wartoci 58, aktualnie pracuje nad nowa baza danych poniewaz stara juz sie do niczego nie nadaje. Aktualnie mamy 240 przedmiotow w ktore gracze beda mogli uzbrojic swoje postacie, i sa to tylko przedmioty ktore gracz moze stworzyc sam z materialow ktore uda mu sie znalesc/zdobyc/kupic. Pozatym jest to tylko poczatek, przedmiotow do tworzenia bedzie o wiele wiecej, poprostu nie mamy gotowych wszystkich grafik albo jeszcze ich poprostu nie dodalem do bazy. Dzieki tak duzej ilosci przedmiotow crafterzy beda mieli co robic ;) Poza tymi standardowymi przedmiotami sa rowniez unikalne, takie ktore beda tylko wypadac z potworkow, jesli nie braknie nam pomyslow (a raczej to sie nie zdarzy) ilosc przedmiotow w grze moze wyniesc 700-1000+. Mamy wiec w czym wybierac, te przedmioty natomiast dzieki umiejetnosci enchanting i roznym krysztalom ktore bedziemy mogli zdobyc/wykopac/znalesc pozwola nam modyfikowac statystyki wszystkich tych przedmiotow (stworzonych przez gracza lub unikalnych) co praktycznie daje nam niezliczona ilosc kombinacji. Przedmiotow jest tak duzo dzieki systemowi roznych materialow z ktorych mozna wytwarzac przedmioty, mamy do wybory 6 typow drewna ktore pozyskujemy naturalnie z drzew, natomiast 6 typow metali sie zwykle wykopuje w jaskiniach/gorach. Wszystkie posiadaja inne bonusy, jedne sa silniejsze od innych itd. Oczywiscie nikt nikomu nie bedzie kazac sie bawic w jakiegos gornika czy drwala, NPC tez beda oferowac rozne materialy dla kowali lub gotowe przedmioty dla graczy ktorzy interesuja sie tylko walka. Byly osoby lub osoba ktora twierdzila ze roznorakie magiczne drewna to troche 'bezsens', uzasadnie to 2 argumentami: 1. w naszym rzeczywistym swiecie drewno z roznych drzew nie jest takie samo, po 2 dzieki 2 typom materialow gra zyskuje na grywalnosci, crafterzy maja wiecej zabawy a wojownicy wiekszy dylemat co do ekwipunku. Mozemy wziasc pod uwage umiejetnosc w jakiej broni bedziemy sie poslugiwac: miecze/topory/mloty sa tworzone z metalu ktory jest trudniej zdobyc, natomiast wlocznie i luki wyrabia sie z drewna, wystarczy znalesc odpowiednie drzewo aby pozyskac lepsze drewno, miejsca gdzie znajduje sie lepszy metal bedzie trzeba poprostu szukac w kamiennych scianach. Metale maja oczywiscie lepsze premie do ataku i mozna z nich wykonywac zbroje. Ciekawie robi sie natomiast przy wyborze tarcz: drewniane z ciekawymi zdolnosciami czy metalowe z wieksza obrona? Gracz moze tez tworzyc fabularne postacie, np. druida ktory nie korzysta z metalowych broni/zbroji. Zmiany zajda tez w umiejetnosciach, zniknie umiejetnosc 'descry' ktora jest praktycznie bezuzyteczna, dojdzie umiejetnosc walki wloczniami (poniewaz wlocznie nie pasowaly wogole do dotychczasowych typow broni), i prawdopodobnie umiejetnosc 'zielarstwo' ktora bedzie przydatna jesli gracz bedzie chcial sie uczyc alchemii i wyrabiania roznorakich mikstur. Wlasny ogrodek z ziolkami zawsze sie przyda ;) W poprzednich wersjach mogliscie zobaczyc odpornosci na ogien, zimno, trocizne i energie, pocztakowo mialo to miec zastosowanie jedynie w magii, lub np. przy wchodzeniu do ognia. Mialy byc specjalne przedmioty ktore nam te odpornosci zwiekszaja, jednak to sie zmienilo. Odpornosci sa teraz bardzo wazne, dlatego wszystkie przedmioty do obrony (helmy/zbroje/tarcze) zamiast jednej statystyki 'obrona' maja takze bonusy do tych odpornosci, gracze musza wiec sie bardziej zastanowic nad wyborem ekwipunku, zbroja ktora ma mala odpornosc na ogien przy walce ze smokiem moze sie niezbyt sprawdzic, gdy szykujemy sie na walke z trollem nie powinnismy sie przejmowac odpornosciami, trzeba wybrac zbroje z jak najtwardszej stali. Nawet gdy poprostu sobie expimy na wezach, ktore dysponuja trujacymi atakiemi lepiej ubrac zbroje z grubej skory ktora dobrze chroni przed jadowitymi ugryzeniami niz zbroje ktora ma tylko wysoka obrone przeciw atakom fizycznym. Potwory rowniez maja rozbita swoja statystyke 'obrona' wlasnie na te rozne odpornosci, gracz bedzie mogl to wykorzystac, dzieki rzadkim krzysztalom ktore zmieniaja typ ataku broni. Jesli znajdziemy dobry topor ktory zadaje duze obrazenia jednak sa to obrazenia fizyczne, czemu nie zmienic jego typu ataku na zimno i skonczyc z tym smokiem z ktorym mamy tyle problemow? ;) Badzcie sprytni, kombinujcie i dobrze dobierajcie swoj ekwipunek :) Zrobienie bazy danych troche zajmie, chce zebrac praktycznie wszystkie przedmioty jakie pojawia sie w grze zanim pojde dalej, liczba 1000 napewno zostanie przekroczona, w opisie wyzej uwzglednilem tylko bron/pancerze, dochodza do tego roznorakie przedmioty takie jak bandaze, ziola, mikstury, zwoje, materialy na bron/zbroje, krysztaly itd. itd. Mam nadzieje ze skoncze to jak najszybciej i bede mogl przejsc do dalszej czesci kodowania tej gry, zapewniam was ze czeka was jeszcze wiele niespodzianek ;) Jak zwykle czekam na slowa uznania/krytyke/uwagi/pomysly/sugestie/bluzgi : P Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 ;O oł fak ile tego. Aż miło się czyta, tylko pytanie jak to wyjdzie Ci w praktyce. No iu kiedy można się mniej więcej spodziewać nowej wersji? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 jestem zachwycony...juz nie moge sie doczekać pełnej wersji, wiem ze dlugo to potrwa ale mozna poczekac, tak jak juz wczesniej 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 ;O oł fak ile tego. Aż miło się czyta, tylko pytanie jak to wyjdzie Ci w praktyce. No iu kiedy można się mniej więcej spodziewać nowej wersji? ;) Jesli chodzi o to czy przedmioty wyjda w praktyce to powiem jedno: to juz wyszlo w praktyce ;) Aktualnie w grze znajduje sie +/- 100 itemkow. Wszystkie dane o przedmiotach sa przechowywane w osobnych plikach, nie musze sie matwic o wielkosc pliku .exe Wykopywanie materialow/scinanie drzew juz mam, polepszanie przedmiotow krysztalami to nie problem. Jak juz mowilem, nie wiem kiedy wyjdzie najnowsza wersja, bedzie to juz w pelni grywalna gra. jestem zachwycony...juz nie moge sie doczekać pełnej wersji, wiem ze dlugo to potrwa ale mozna poczekac, tak jak juz wczesniej 5/5 dzieki, ja tez nie moge sie doczekac najnowszej wersji :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Wiesz co wydajac pelna wersje pomysl jeszcze o roznych update czyli coraz wiecej mapek, npc itd, moze kiedys z tego powstanie mmo, ale nic nie mowie, przeciez mmo to nie wszystko ale wg mnie najlepsze bylo by to jakbysmy my gmclanowicze moglibysmy sie tam spotykac, fajnie by bylo xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Tak wiec dzis upladowalem wersje dzialajace pod vista (chyba), chyba bo nie wiem poniewaz nie mam visty = nie bylem w stanie sprawdzic czy dziala jak nalezy. W kazdym razie jesli ktos mial viste a nie mogl grac a akurat ma ochote ta krotka gre RPG to zapraszam. http://willhostforfood.com/?Action=download&fileid=50411 Paczka zawiera 2 wersje: 'Dungeon Update' i ostatnia: 0.7.1, ktora nie wszystkim chodzila, moze pod vista bedzie inaczej? o0 Will Host For Food to solidny hosting, popularny wsrod uzytkownikow GMa wiec nie powinno byc problemu ze sciagnieciem pliku :) Wiesz co wydajac pelna wersje pomysl jeszcze o roznych update czyli coraz wiecej mapek, npc itd, moze kiedys z tego powstanie mmo, ale nic nie mowie, przeciez mmo to nie wszystko ale wg mnie najlepsze bylo by to jakbysmy my gmclanowicze moglibysmy sie tam spotykac, fajnie by bylo xD Na temat powstania wersji online juz sie wypowiadalem wiele razy :jezor: Co do uaktualnien, to oczywiscie beda, silnik jest tak budowany zeby bylo to dla mnie latwe i przyjemne, mozna sie spodziewac nowych map, przedmiotow i potworow. Prosilbym o pisanie tutaj tylko o starych demach, jesli chodzi o nowa wersje i uaktualnienia to istnieje juz osobny temat w zapowiedziach: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=14006 Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asder Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Ja włączyłem grę i mam tylko MENU STATU I INVENTORY a doi gry nie wiem jak wejść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Ja włączyłem grę i mam tylko MENU STATU I INVENTORY a doi gry nie wiem jak wejść! Też miałem ten problem, gdy miałem athlona... btw. jaki masz procek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 I nie zadziala :P polecam starsze wersje lub poczekac na nowa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 I nie zadziala :P polecam starsze wersje lub poczekac na nowa ;) Tera mam intel core 2 quad i działa, więc coś musi być źle z athlonami, ale co?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Problem to jest z ta gra. Poprostu przy tej wersji wykorzystujac 4 viewsy gierka przestala dzialac 2/3 uzytkownikom. Dlatego w nastepnej nie ma viewsow, bedzie dzialac wszystkim na 100%. Zreszta juz to tlumaczylem :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Ahh ten nasz kochany GM i jego bugi... :* Kiedy przewidywana premiera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Za miech lub dwa. Mam nadzieje. Wszystko odnosnie najnowszej wersji jest w zapowiedziach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Ej Daj Download'a do najnowszej wersji bo link padł a ja chce se pograc :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Ostatnia grywalna wersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zartan Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Witam, to mój pierwszy post na tej stronce. Nie no Ja jestem zachwycony :) Powiem ci panie dark, że spełniasz moje marzenia i moją wizję GENIALNEGO crpga. Jako Fan gier, Zarówno cRPG jak i RPG jestem pod wrażeniem tego nad czym pracujecie. Mimo, że grafiki jak i początkowa gama potworów (demko) przywodzi na myśl tibię, ;) (w którą sam grałem jakieś 4 lata temu) nie mogę się już doczekać. Napiszę też co cenię w projekcie najbardziej. - Duży świat którego explorowanie będzie dawało sporo frajdy (najlepiej gdyby mapka nie wskazywała miejsca w którym jesteśmy, a pozwalała nam samemu znaleźć punkt odniesienia i zlokalizowania naszej pozycji) - zmuszanie gracza do szukania informacji o o świecie z książek, rozmów itp. - oraz inne cechy które dodadzą grze, tej "surowości" która tak strasznie mi się podoba A także zgadzam się z tym, że questy wcale nie są tak potrzebne, w takiej grze Sami możemy ustalać sobie cele i "questy" Lepiej dopracować całą resztę i ciekawy świat, i dać nam "piaskownicę" do zabawy. Co do animacji walki, animacje nie są tak ważne, Bardziej istotne jest to żeby widać było zmiany ekwipunku na naszej postaci :) bez tego ani rusz ;) musimy mieć tą satysfakcję z wypasiania bohatera, musimy widzieć kiedy ma założony kaptur i łuk, a akiedy ciężką płytówkę i dwuręczny topór. Ale widzę że to jest już opracowane A jeśli chodzi o moją wizję multiplayera. Nie chciałbym aby klimat gry był spsuty opcją MMO. Za to osiągnął bym pełnię szczęścia gdybym mógł zagrać z paroma kumplami przez lan lub hamachi ;) naprawdę. Przemyśl to Dark Chciałbym śledzić projekt, czy gra ma jakąś własną stronkę? czy to właśnie w tym temacie będą podawane newsy? Życzę ci powodzenia i szczerze gratuluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Dzieki za posta Zartan, milo jest uslyszec tyle dobrego o miniRPG :rolleyes: Widze, ze masz podobny gust jak ja. Gre robie, poniewaz erpegi ktore sa aktualnie na rynku nie daja mi takiej satysfakcji jaka bym po nich oczekiwal. 'Surowosc' jak ja nazywasz jest waznym elementem tej gry, zadnych bzdurnych minimapek i tego typu rzeczy, jak chcesz wiedziec gdzie jestes to lepiej kup mape u npca i naucz sie nia poslugiwac ;) Demko w ktore miales okazje zagrac jest bardzo wczesna wersja tej gry, polecam przeczytac temat o zapowiedzi najnowszej wersji ktora bedzie juz ta pelna, zadnych demek nie planuje juz wypuszczac. https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=14006 Co do multi: mam taka sama wizje: do 4 graczy online i nic ponad to. Jedyny problem to taki ze nie znam sie na programowaniu gier online no i zbyt wczesnie taka wersja i tak nie powstanie, to co teraz robie trwa juz 2 lata, a pewnie znow bede musial przesunac date wypuszczenia pelnej wersji. W kazdym razie zapraszam do tematu zapowiedzi abys mogl poczytac o tym jak bedzie wygladala nastepna wersja. Milego czytania i jeszcze raz dzieki za mile slowa :thumbsup: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Sugerowałbym pewne stonowanie barw, ponieważ pełne zieleni lokacje ostro biją po oczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się