Ikeni Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Jak zrobić żeby przy zbliżeniu się obiektu do obiektu1, obiekt1 biegł w stronę obiektu? Narazie zrobiłem pierwszą część mojego pytania, mam nadzieje, że dobrym: if distance_to_object(pilka) >= 128 Dałem to w create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 if distance_to_object(pilka) <200 { mp_potential_step(<do_obiektu>.x,<do_obiektu>.y,<szybkość>,<czy_wszystkie>) } do_obiektu - Gdzie ma podążać nie trzeba podawać obiektu, można podać pozycję podążania szybkość - szybkość można użyć warunków jak np. "speed" czy_wszystkie - czy wszystkie takie same obiekty mają tam iść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 if distance_to_object(pilka) >= 128 Dałem to w create. Czyli obiekt sprawdzi ten warunek tylko w pierwszej 1/30 sekundy, jaki to ma sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 if distance_to_object(pilka) <= 128 { move_towards_point(pilka.x,pilka.y,speed) } W Step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikeni Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Niedziała. Niema erroru tylko ludek stoi cały czas w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 A co podstawiłeś pod 'speed'? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikeni Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Postawiłem : speed=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 if distance_to_object(pilka) <= 128 { move_towards_point(pilka.x,pilka.y,5) } Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikeni Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Ok, działa dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się