Skocz do zawartości

moja pierwsza gra online


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 451
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

matis, myślisz, że Micanser będzie miał kompa włączonego 24/7 tylko po to by stawiac serwer ?

 

jeśli gra będzie się rozwijać w takim tempie jak przez ostatnie dni to myślę że warto o tym pomyśleć ale jest jeszcze jedno rozwiązanie: klient zrobiony w gm'ie który odczytuje dane przy użyciu refresh albo uptade server list :) z jednego serwera (sql) zczytując ip danego serwera bądź wysyłając jeśli chcesz grę założyć.

 

w sumie troche pogmatwałem, ale chyba da się zrozumieć ? xD

 

@up a odmieniać umiesz? xD ,,Księżyc skorpion"? ,,Krew miecz"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta mapa która jest, jest nudna do potęgi... A po za tym za mało osób gra żeby dało się otworzyć bramę.

 

Patrz w przyszłość: jak już będzie grało więcej osób to trzeba będzie zrobić 2 albo 3 bramy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiem czemu licznik graczy źle działa, i nie jest to moja wina, ani mojej gry, tylko za każdym razem jak ktoś wchodzi na strone iv!n'a, do gry podłancza się nowy bezimienny gracz. Nie wierzycie, sami sprawdzcie, tyle razy ile odświeżycie jego strone, o tyle graczy będzie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, to nawet bym mógł zrobić Bota do twojej gry ;D. Tak napoważnie to żeby niedodawał się nowy gracz przy łączeniu się PHP z Twoim serwerem to musisz zrobić tak, żeby serwer gry ignorował połączenia bezimiennych graczy.

Inaczej statusu nie zrobisz.

Pozdrawiam,

Iv!n.

 

EDIT:

 

Ok, sorry mój błąd. Poprawiłem, że teraz po sprawdzeniu statusu kończy połączenie, a wtedy o tym zapomniałem.

Teraz powinno działać dobrze. Dla nieobeznanych gra działa z portem:

26555

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Co do strony statusowej, to podpowiem, że w aplikacji serwerowej wystarczy zrobić osobny nasłuch na jakimś innym porcie, najlepiej UDP, od biedy TCP. I teraz program do pobierania statusu wysyła zapytanie na ten port i w odpowiedzi dostaje dane w określonym formacie. Najlepiej w formie xml'a, bo to powszechnie znany standard. Coś w tym stylu:

<data>
  <title>Super serwer</title>
  <players>4</players>
  <map>forest</map>
  <description>tutaj jakis opisik</description>
</data>

Teraz wystarczy to ładnie przeparsować i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak nie będzie (przynajmniej narazie) komputeowych przeciwnikow, bo nie chce mi sie programowac XD Zanim wydam nowa wersje, anpiszcie mi co jeszczemam porwaic ( w dzisiejszej wersji będzie malo poprawionych rzeczy, bo przyszedl do mnie kolega i straciłem dużo czasu).

 

Widzę że jest Micanser,a więc nie będę właczał serwa,bo ma pewnie dla nas nową wersję.
Jednak jeszcze nie mam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do strony statusowej, to podpowiem, że w aplikacji serwerowej wystarczy zrobić osobny nasłuch na jakimś innym porcie, najlepiej UDP, od biedy TCP. I teraz program do pobierania statusu wysyła zapytanie na ten port i w odpowiedzi dostaje dane w określonym formacie. Najlepiej w formie xml'a, bo to powszechnie znany standard. Coś w tym stylu:

<data>
  <title>Super serwer</title>
  <players>4</players>
  <map>forest</map>
  <description>tutaj jakis opisik</description>
</data>

Teraz wystarczy to ładnie przeparsować i po sprawie.

No, pomysł jest dobry:D. Gorzej z wykonaniem ;pp.

Pozdrawiam,

Iv!n.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...