Skocz do zawartości

moja pierwsza gra online


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 451
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gra się naprawdę przyjemnie, jednak trzeba koniecznie wyważyć postacie, szczególnie maga który jest za silny. Mi gra przypadła do gustu, mam nadzieję że nie spoczniesz na laurach i będziesz nią rozbudowywał. Tylko życzyć powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wisznu

Lol, popatrz na screen engine'u u Mic'a a w temacie tego co podałeś

Ale wisznu ma racje, to jest ten engine, w folderze był przykład platformówki z różowym stworkiem i samochodówka w której samochody innych gracz się nie obracają. :D

 

PS: Macie jakieś pomysły na nazwy postaci (np. jest knight i warrior, chce aby też inne nazwy były do łuczników i magów, ale po angielsku). Wiecie jak jest czarnoksiężnik po angielsku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarnoksiężnik to po angielsku warlock ;)

 

EDIT: Sorcerer to raczej mag, a tego drugiego łucznika to możesz np. hunter nazwać. A co do "magician'a" to pierwszy raz się spotkałem z takim słowem ale aż takim orłem z angielskiego to nie jestem ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz aby Niebiescy byli ci dobrzy, a Czerwoni ci źli (czy jakoś tak :) ) :

 

Niebiescy - Czerwoni

Knight - Warrior

Archer - Assasin

Mage - Sorcerer

Thief - Rogue

 

A jeśli chcesz normalnie :

 

Niebiescy - Czerwoni

Paladin - Crusader

Archer - Marksman

Mage - Wizard

Thief - Bard

 

Sugeruje też byś dorobił czwartą klasę złodziejaszków!(Chociaż nie wiem po co :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad gościem ze sztyletem, ale nie złodziejem, tylko raczej coś jak zwiadowaca.

Jeśli chcesz aby Niebiescy byli ci dobrzy, a Czerwoni ci źli (czy jakoś tak ) :
Tu raczej nie będie podziału na dobrych i złych, tylko na 2 państwa, które będą walczyć o święte tereny i surowce. Musze jeszcze wymyślić godła tych państw. Myślałem też nad zrobieniem botów, które będą łazić sobie po mapie, ale nie wiem czy to by nie przeszkadzało w rozgrywce. Zwiadowca mógł by się zrobić na chwilkę niewidzialny, ale zamiast tego będzie najsłabszy.

PS: Zreszrą, kto powiedział że muszą być 4 postacie, jak będą dobre pomysły itp. to może nawet będzie po 8. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz aby Niebiescy byli ci dobrzy, a Czerwoni ci źli (czy jakoś tak :) ) :

 

Niebiescy

Archer - Assasin

 

 

Sugeruje też byś dorobił czwartą klasę złodziejaszków!(Chociaż nie wiem po co :P )

 

Bardzo ciekawe tylko że Asasyni są odpowiednikiem dzisiejszych grup terrorystycznych :P to byli cisi zabójcy. Raczej częściej uzbrojeni w arabskie miecze niż łuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wisznu ma racje, to jest ten engine, w folderze był przykład platformówki z różowym stworkiem i samochodówka w której samochody innych gracz się nie obracają. :D

 

@Wisznu

Zwracam honor i cofam niejakie "lol"

@Mic

"różowy stworek" to Kirby

 

BTW: coś tam wiem ale nie dokształciłem się o pingu a więc: czy im ping większy tym lepiej, czy im ping mniejszy tym lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pomysł można by zrobić postacie które nie mogą waczyć:

 

Lord-Pioneer

 

Te pstacie były by kluczowe do zwycięstwa. Ich brak możliwości walki sprawił by wojny bardziej ciekawszymi. Karzdy kraj na starcie serwera był by przedielony granicą na dwie równe części. Te postaci mogły by przesówać (bardzo powoli) granice. Ten kraj który by zajął cały świat zwyciężył by. Jednak trzeba zrobić coś takiego żeby wojna nie kończyła się po godzinie tylko trwała dni lub nawet tygodnie. Tak żeby wszyscy gracze z danego państwa nie grając nawet kilka godzin nie zastali już rozstrzygnietej walki.

Ostatecznie można by dorobic opcje budowy zniszczlnych budyków typu mosty, forty, zbrojownie (gracze będący w nich produkowali by uleprzoną broń, a potem można by ją rozwzić na transportach do innych graczy), a nawet zamki. Chodzi mi by tak usawić zasady gry żeby gracze z danego kraju byli zkazani na współpracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pablo

Dzięki

 

Elven Archer - Archer <łucznik jak łucznik>

Defender - Guardian <bardzo mały atak, bardzo dużo życia, ma zaklęcie tworzące tarcze ściągającą z osób w niej obrażenia na niego, w parze z Barbarian - Berserker stają się spustoszeniem>

Barbarian - Berserker <bardzo duży atak, bardzo mało życia, w parze z Defender - Guardian są nie do powstrzymania>

Assasin - Shade <wróg widzi go tylko gdy jest dość blisko niego, może rzucać nożem na niewielkie odległości>

Priest - ? Druid <nie walczy, umie leczyć, posiada zdolność (czar) odbicia ciosu wroga na niego samego>

Knight - Warrior <Połączenie Barbarian - Berserker z Defender - Guardian (pół na pół), taki klasyczny>

Warlock - Dark Mage <słaby atak na odległość + zaklęcie które niszczy wszystkie (uwaga, także sojusznicze) jednostki wokół niego>

 

BTW: proponuję cztery strony konfliktu a u nich nazwy to:

Marksman - Sniper

Shield Master - Blocker

Destroyer - Axe Lord

Killer - ?

? - ?

Soldier - ?

? - ?

 

proszę o propozycje na miejsce "?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pstacie były by kluczowe do zwycięstwa. Ich brak możliwości walki sprawił by wojny bardziej ciekawszymi. Karzdy kraj na starcie serwera był by przedielony granicą na dwie równe części. Te postaci mogły by przesówać (bardzo powoli) granice. Ten kraj który by zajął cały świat zwyciężył by. Jednak trzeba zrobić coś takiego żeby wojna nie kończyła się po godzinie tylko trwała dni lub nawet tygodnie. Tak żeby wszyscy gracze z danego państwa nie grając nawet kilka godzin nie zastali już rozstrzygnietej walki.
Chyba nia zabardzo zrozumiałeś, to nie jest mmorpg, i tutaj nie będzię jednego (lubk kilku) całodobowego servera, tutaj np. jak w wolfie ET każdy będzie mógł ząłożyć server aby powalczyć. Po za tym wyobraź sobie, że aby mozna było grać kilka godzin, mapa musiała by być ogromna i pełno graczy, w gm będzie trudno zrobić coś takiego, aby nie obiciąrzać strasznie servera. Po za tym dzisiaj, zanim dam server do testów, dodam kilka ciekawych rzeczy, umilających gre.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nia zabardzo zrozumiałeś, to nie jest mmorpg, i tutaj nie będzię jednego (lubk kilku) całodobowego servera, tutaj np. jak w wolfie ET każdy będzie mógł ząłożyć server aby powalczyć. Po za tym wyobraź sobie, że aby mozna było grać kilka godzin, mapa musiała by być ogromna i pełno graczy, w gm będzie trudno zrobić coś takiego, aby nie obiciąrzać strasznie servera. Po za tym dzisiaj, zanim dam server do testów, dodam kilka ciekawych rzeczy, umilających gre.

 

To zrób chociasz rankig.

Co powicie na dorobienie do gry lekkiej kawalerji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takiej grze capture the flag?? nie to jakoś nie pasuje...

najlepiej zrobić zbieranie itemów, jaskinie, potworki itp.

chyba że chcesz coś innego zresztą zobaczymy co wyjdzie :)

edit:

może jeszcze dzisiaj zrobie zajmowanie zamku.

no ciekawy pomysł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej zrobić zbieranie itemów, jaskinie, potworki itp.

 

oj, oj, bo to znowu bedzie tibiopodobna gra ;p moim zdaniem najlepiej przerodzic to w czasy PRAWDZIWEGO sredniowiecza (no ale mag uzdrawiacz niech zostanie :P), gdzie wlasnie zdobywa sie zamki, zaklada obozy, i ew. zrobic bandytow, ktorzy beda na nas napadac, ale bez przesady - potworki to tibia xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...