Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online MMORPG


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 717
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do wymagań to nie ma co się dziwić. Chyba kazdy spodziewał się, że będą duże.

 

Dokładnie! Teraz już prawie nie ma dobrych gier, z niezłą grafiką, która by miała bardzo małe wymagania.

 

 

Borek pisał, że wymaganie będą mniejsze od HS, a skoro tak, to na pewno będą mniejsze od dajmy takiego Lineage - a w tę grę gra bardzo dużo ludzi smile.gif

 

Jak wymagania będą mniejsze od HS, to moim zdaniem i tak będą małe, jak na MMORPG'a. Szcególnie, że Almora graficznie (moim zdaniem) będzie lepsza od HS. :P Więc nie ma co narzekać. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borek pisał, że wymaganie będą mniejsze od HS, a skoro tak, to na pewno będą mniejsze od dajmy takiego Lineage - a w tę grę gra bardzo dużo ludzi smile.gif

Ci z lineage na Almore się raczej nie przeżucą. Pozatym w HS walczyłeś z 1-3 potworkami, a w Almorze gdy pójdziesz z grupą ludzi na stado bestii raczej trudno powiedzieć żeby gra chodziła płynnie.

 

Troche dziwnie się gada o grze, której jeszcze nie ma Oo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe nie było mnie jeden dzień w domu i dwie strony postów :). Co do wymagań Almory:

Siedzicie w GM'ie i nie wiecie jak to jest z wydajnością? Szczerze mówiąc to w ogóle dziwie się, że ma takie "małe" chociażby na tyle, że można odpalić grę z więcej niż jednym oknem, a tego raczej nikt nie będzie musiał robić. Piszecie o optymalizacji kodu/grafiki, w taki sposób, jakbyście wiedzieli jaką metodą ja to zrobiłem. Co do wydajności/powiększania FPS'ów, to mam już spore doświadczenie, bo każdy mój projekt był wymagający i siłą rzeczy kombinowałem jak mogłem żeby „ućknąć” trochę FPS'ów. Niestety to nie moja wina, że saper zrobiony w GM będzie chodził 4 razy wolniej od sapera w WinXP. Dodatkowo musicie wziąć pod uwagę fakt, iż tutaj jest zastosowany kod sieciowy gry, który ma setki obliczeń, w wersji singleplayerowej gra chodziła by o wiele szybciej. Po drugie gry jeszcze nie było, a piszecie o użytych w niej technikach, a na HS nie macie co się wzorować, bo Almora ma od podstaw nowy silnik, który działa zupełnie inaczej, nawet poruszanie się postaci chociaż wygląda podobnie. Po trzecie ja nie chcę zrobić gry lepszej od Lineage ( czy jakoś tak ), MU itp. ja chcę zrobić grę w którą z chęcią ludzie pograją, a nie oczekuje tutaj, że wszyscy odstawią w kąt inne MMORPGi na amen i jak szaleni będą grali tylko w Almore, dlaczego? bo nie mam szans na to, jestem sam, ograniczony czasem i umiejętnościami artystycznymi. W ogóle sam sobie się dziwię, że ta gra wygląda tak jak wygląda, popatrzcie na HS - grafika o wiele gorsza, nabyłem trochę wiedzy na temat różnych programów i moje umiejętności nie przesadzając znacznie wzrosły, bo teraz nie trzeba być nie wiadomo jakim artystą, żeby naprawdę dobrą grafikę stworzyć, wystarczy ułamek wyobraźni, dużo chęci i cierpliwości. Jest masa dobrych programów do grafiki, które prawie że same ją rysują ;);) Pytacie pewnie to po cholerę robię Almore? Otóż dlatego, ponieważ to jest moje hobby, a moje ambicje przerastają moją łepetyne i rzucam się od razu na głęboką wodę, to jest złe, ale przynajmniej dużo człowiek się uczy, lubię to co robie, dlatego gra powstaje :)

 

Co do zdjęcia chatu, to wrzuciłem na GMC, ponieważ jakiś koleś powiedział, że takowy by się przydał. To mu odpisałem i pokazałem, że już dawno istnieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"ograniczony czasem i umiejętnościami artystycznymi."

 

Co to twoich umiejetnosci artystycznych to nie przesadzaj, sa naprawde duze, i nawet jesli jak na Twoje oko grafika w HS byla slaba to jeszcze raz przeczytaj sobie wszystkie posty, bo w prawie kazdym pisze jest napisane "cudo grafa!", "grafika jest obledna" etc. :)

 

Patrysław

 

 

EDIT : dzieki :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe to tak jak ja :P Też pisze gry bo lubie a nie żeby ktoś mnie okrzyknął geniuszem. (Co nie zmienia faktu że nie robie czegoś tak fajnego jak borek :( )

 

PS: Patrysław jest przewrażliwiony z dawaniem warnów :P Ja bym mu dał dzien urlopu xD

 

Nie dałem mu warna za tego ortografa. =]

Patrysław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem kolejny pomiar wydajności gry.

 

Sprzęt Intel Celeron 1,6 GHz

Karta GFX ( STRASZNA KUPA, TO JEST WAŻNE ) zintegrowany shit jakiś or something like that, bo jakieś dziwne oznaczenia miała i 64MB pamięci tylko.

 

Ram 256

 

Gra w jednym oknie ( gracz ) 10-20/40 FPS'ów

Dziękuje za uwagę :)

 

EDIT:

 

Ok zrobiłem jeszcze jeden test ( troche mam tych kompów w robocie :D gnioty bo gnioty, ale dobre do testów :) )

 

Pentium III 600MHz - procek słaby

GFX GeForce FX5700LE 128 MB

256 RAM

 

Jedno okno gry, śmiga aż miło... czyli karta ma dużo do gadania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wodą z akwarium :D Tak na poważnie, to jest wypełnione drzewami, spadającymi liśćmi, potworami, ujawniającymi się cyframi po oddanych ciosach, otwartym inventory i paroma przedmiotami leżącymi na ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chwal dnia przed zachodem słońca :)

 

Jeszcze będziesz klął na Borka "Czemu tan pi******ny przedmiot zniknął z mojego ekwipunku, czemu quest, którego przyjąłem i wykonałem wszystko, by go zaliczyć, się nie zalicza" :D

 

Ludzie, to tylko Beta-testy :) Co ja gadam-mnie też ciekawość zżera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaa, powiedz to po przekroczeniu "iluśsetnego" levelu, "pracy" (?) przy swojej postaci przez niezliczone godziny i spadku na pierwszy z niewiadomo jakich "beta-testowych przyczyn" :D

 

No cóż-to będą "uroki" testów przedpremierowych... :D

 

PS.

Tak, ja też to wiem-to tylko gra... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze będziesz klął na Borka "Czemu tan pi******ny przedmiot zniknął z mojego ekwipunku, czemu quest, którego przyjąłem i wykonałem wszystko, by go zaliczyć, się nie zalicza"

Taaaa, powiedz to po przekroczeniu "iluśsetnego" levelu, "pracy" (?) przy swojej postaci przez niezliczone godziny i spadku na pierwszy z niewiadomo jakich "beta-testowych przyczyn"

Skąd ten pesymizm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd ten pesymizm? Po prostu jak znam życie, ciężko by coś wyszło super za pierwszym razem (patrz:pierwsze beta-testy) (co nie oznacza, że Almora będzie porażką, wręcz przeciwnie :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :D

 

Już tylko kilka dni dzieli Almore od rąk graczy, a mnie już tylko parę dni od choroby spowodowanej małą ilością snu :) Cóż... Jak już wiadomo będzie to OPEN BETA ENGINE TESTING, tak jak wspomniałem wcześniej nie wyszystko będzie dostępne, z każdym dniem będą dodawane funkcje. Umożliwi mi to dokładne rozpatrywanie błędów. Na początek nie bierzcie za bardzo na serio tej gry, expujcie spokojnie - śpijcie po nocach :D Próbujcie zepsuć grę, większość czasu będę z wami grał, oraz nad wami czuwał. To będą dni w których jestem wolny od pracy. Niestety istnieje możliwość, że kiedy mnie nie będzie, to serwer załapie błąd, a wówczas dupcia zimna i nikt już nie wejdzie dopóki nie wrócę z pracy. Nic na to nie poradzę... Brakuje jeszcze paru opcji, np. w przypadku PVP - zabijając jesteśmy "wolnymi ptaszkami", ale to dobrze, gra musi być testowana pod każdym względem nawet tym, że ktoś tłucze wszystkich po koleji :P Ruszamy 20 lutego zgodnie z sygnaturką, no chyba że mnie tramwaj trafi po drodzę, ale staram się uważać mimo wszystko :) Mam dwie kopie gry na dwóch różnych dyskach, także myślę, że nic nie przeszkodzi samej premierze :D Także panie i panowie ubeiramy ciepłe kapciochy i rozgrzewamy krzesła/fotele :) hehe dla smaczku screen: Pozdrówka!

 

Almora_Beta.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...