Marek.S Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Hej. Proszę o pomoc. Zrobiłem ograniczenia, ale nie mogę ustawić aby pokazywało mi na pasku ilości nabojów w magazynku. Ćwiczyłem już na innych przykładach, szukałem na forum ale po zastosowaniu wychodzą mi błędy(mam to zrobione klockami). Jeżeli mógł by ktoś tu zajrzeć i powiedzieć jak mam to zrobić był bym bardzo wdzięczny. :) Oraz jeszcze jedno bardzo nobowskie pytanie co oznacza relative ?? Z góry dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Do obiektu paska wstaw w draw funkcje draw the value of varriable. W varriable wpisz ammo i na dole współżendne. Rozumiem, że chcesz być pomocny, ale pisz poprawnie! Dawidsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 relative=względnie(zmienna+=wartość) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Tak robie i robiłem i wychodzi mi takie coś , wyskakuje error i w miejscu gdzie ma pokazywać ammo pokazuj jakieś kosmiczne liczby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Ponieważ wiew wariable musisz zrobić nie dla self tylko dla object hero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Lepiej mu już nie tłumaczcie ;p W Step: room_caption=string(twojazmienna) Zamiast twojazmienna wpisz zmienną zawierającą ilość naboi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 ok. Zrobiłem tak poprawnie pokazuje ilość ammo ale nie widoczny stał się obiekt hero(bohater). edit: zrobiłem w sposób podany przez Dymus ale nie widzę hero. natomiast sposób Maximala zupełnie nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymus_55 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 A jesteś pewien że twój game maker jest wpełni sprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 A jesteś pewien że twój game maker jest wpełni sprawny?Omg, jak nie wiesz o co chodzi, to się nie odzywaj ;p Marek S. W Draw obiektu hero: draw_sprite(image_index,image_single,x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Grudnia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 jak dajesz draw w jakimś obiekcie, to maluje on tylko to co jest w draw, a samego siebie już nie maluje, dlatego musisz dodać to co widzisz wyżej draw_sprite(image_index,image_single,x,y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 w draw obiektu hero wsadziłem klocek draw the value of a variable. W variable wpisałrm ammo i podałem współżędne. wtedy na pasku poprawnie podawało ilość nabojów, ale nie pokazywało obiektu hero. potem jak pisaliście w w draw hero wkleiłem kod : draw_sprite(image_index,image_single,x,y); i zamiast hero pokazywało mi sprite 0 Dlaczego tak się dzieje?? Następnie spróbowałem zamiast tego kodu w draw wrzucić klocek: draw a sprite image wpisując sprite 7. Pokazywał się hero ale już nie zmieniały sprity (np. po naciśnięciu klawisza w lewo że się obraca i patrzy w lewo) Pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 w draw obiektu hero wsadziłem klocek draw the value of a variable. W variable wpisałrm ammo i podałem współżędne. wtedy na pasku poprawnie podawało ilość nabojów, ale nie pokazywało obiektu hero. potem jak pisaliście w w draw hero wkleiłem kod : draw_sprite(image_index,image_single,x,y); i zamiast hero pokazywało mi sprite 0 Dlaczego tak się dzieje?? A czy ustawiłeś sprite dla obiektu? Zmienna image_index zawiera właśnie przypisany sprite, więc bez niego się nie obejdzie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 tak. Ale zanim wstawiłem w draw klocek draw the value of a variable było dobrze. Zlitujcie się i pomóżcie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Dobra, w sumie jestem litościwy ;p Wywalasz wszystko co masz w Draw i piszesz: draw_text(50,50,string(twojazmienna)) draw_sprite(image_index,image_single,x,y) To musi działać =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 To musi działać =) właśnie, że nie zadziała! sprite_index - indeks sprite'a image_index - indeks image'a w spricie poprawnie: draw_text(50,50,"Naboje: " + string(twojazmienna)); draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y); Lub na odwrót ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Wielkie dzięki :D działa :) jestem wam wszystkim wdzięczny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Wielkie dzięki :D działa :) jestem wam wszystkim wdzięczny :)A czy ta wdzięczność przekłada się na pieniądze? :3 <żart ;p> Dziwne, ja zawsze używałem image_index do zmiany sprita i było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się