Mastodont Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Witam, od jakiegoś czasu nie działa mi kompilacja wifi na Androida przez USB wszystko śmiga jak należy, natomiast gdy próbuję przetestować aplikację przez WiFi problem jest następujący: Compile failed, please check... A w source control: "E:\Programy\GameMaker-Studio\adt-bundle-windows-x86_64-20140702\sdk\platform-tools\adb" get-state error: no devices/emulators found Compile finished: 20:39:49 Pamiętam, że kiedyś uruchamiał się web server, następnie odpalało się runner na telefonie, pobierało i można było testować. Teraz web server w ogóle się nie pojawia. Nieważne czy runner na telefonie uruchomię przed czy po. Web server normalnie działa dla html5. GMS 1.4 jak co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Września 2020 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 GMS 1.4 nie jest wspierany od dwóch lat. Ciężko się wypowiadać, może coś w API Androida się zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Nie testowałem tego na GMSie, ale możesz spróbować włączyć debuggowanie po wifi na androidzie ręcznie. 1. Podłącz telefon po USB i sprawdź w ADB wszystkie widoczne urządzenia: 2. Jak będziesz miał swoje urządzenie widoczne, przełącz ADB do trybu debugowania po sieci `tcpip`, wpisz coś takiego: Ale poza jedną rzeczą, w miejsce portu 5555 wpisz port jaki masz skonfigurowany w GMSie. Możliwe też, że zadziała jak podasz taki sam port jak tutaj. 3. Teraz możesz spróbować połączyć się z urządzeniem, ale najpierw znajdź IP telefonu w lokalnej sieci. Możesz odłączyć telefon od kabla USB i spróbować zrobić deploy. Tutaj masz bardziej szczegółowy opis jak co działa:https://developer.android.com/studio/command-line/adb#wireless ediepl 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mastodont Opublikowano 3 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Kombinowałem, ale jaki port nie wybiorę kończy się błędem: No connection could be made because the target machine actively refused it. (10061) Komputer i telefon są w tej samej sieci, mogę pingować telefon i jest ok. Po odłączeniu kabla pokazuje, że moje urządzenie jest "offline"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Na pewno poprawnie połączyłeś się z telefonem przy `adb connect`? Może firewall jakiś blokuje ADB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Września 2020 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Przynajmniej wygląda na to, ze to nie GameMaker jest winny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się