Luki251 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Dlaczego jak robię pewien obiekt w kształcie kulki i naciskam enter to nie chce mi przejść do następnej rundy.Powiem wam od początku :thumbsup: .Widziałem dzisiaj nowy post który miał nazwę jak zrobić menu.Tutaj na forum jest trzeci od początku.Tam się ktoś pytał jak zrobić menu.Taki jeden mu tam dał link. W tym linku było napisane jak zrobić menu.Ale jak zrobiłem menu i nadusiłem nowa gra to score i pasek życia mi znikały.Wiec postanowiłem zrobić własne menu.Zrobiłem kulke i zrobiłem też napis nowa gra.W kulce zaznaczyłem kolsion z nową grą i tam napisałem skrypt if (room_next(room) <> -1) room_goto_next();.Zaznaczyłem też w kulce że gdy nacisne enter(albo jakiś inny klawisz),to kulka ma lecieć w stronę nowa gra z szybkością 100,tak żeby prawie nie bylo jej widać.Czemu jak kulka wleci w nowa gra to mi się nie uruchamia następna plansza gdzie już idzie grać w grę? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Roomy nie są rozpoznawane po numerach, a po nazwach. Co chciałeś uzyskać tym warunkiem? P.S. Nazywaj tematy jakoś normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Nie wiemy, co spartoliłeś, najlepiej użyj przykładu Gnyska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 4 Listopada 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Roomy nie są rozpoznawane po numerach, a po nazwach. Co chciałeś uzyskać tym warunkiem? P.S. Nazywaj tematy jakoś normalnie. Tutaj nie masz racji. Roomy są rozpoznawane po numerach, a nie nazwach, jak wszystko w GM - sprites, sounds, scripts, fonts itd. Indeks zaczyna się zawsze od 0. Można stosować nazwy, ale to są odzwierciedlenia indeksów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Listopada 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Roomy nie są rozpoznawane po numerach, a po nazwach. Co chciałeś uzyskać tym warunkiem? P.S. Nazywaj tematy jakoś normalnie. A jak dasz show_message(room_jakistam) to pokaże się jednak liczba :] Roomy sa rozpoznawane po numerach i po nazwach. Może tekst jest prześwitujący - wtedy kolizja zajdzie tylko i wyłącznie jeżeli będzie kolizja na nieprześwitującej części napisu, zresztą wrzuć do uploadera ten plik to zobaczę o co tam chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Dawidsu. Jak nie po numerach?! To wpisz sobie room = 0 i zobacz. Poza tym, używanie nazw jako identyfikatora zasobów jest głupim pomysłem. EDIT Genialnie ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Poza tym, używanie nazw jako identyfikatora zasobów jest głupim pomysłem.Czemuż to, Tymonie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Prosty przykład. Chcesz z pośród 100 obiektów wybrać ten który jest najbliżej pozycji x, y. I jak byś zbudował wyszukiwarkę? No nie da się jak masz same nazwy ;D Bo jeden obiekt nazywa się "but" a drugi "kalesony". Łatwiej jest liczyć od 0 do 100 niż budować nazwy za pomocą kilkunastu znaków :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Dobra, masz rację. Chciałem cię sprawdzić . :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się