Skocz do zawartości

Luki251

Użytkownicy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Luki251

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie umiem!Pewnie że umiem tylko pytam się jaka jest lepsza postać ta o tej mniejszej szer. i dług. trzy ta o tej większej :thumbsup: .
  2. Jak lepiej rysować ludzika?Takiego który ma szerokość np.150 i długość np.300, trzy takiego który ma szer. np.500 i długo. np. 1000 (tak żeby szedło zrobić szczeguły)? :huh: Jak też zrobić go w 3d.Uwierzcie:Może troche głupie jest te pierwsze pytanie ale bardzo chcę żeby mi ktoś odpowiedział na to pytanie(na te drugie też oczywiście,ale tak, żeby nikt mi nie mówił żebym najpierw nauczył się robić 2d, bo umiem robić :thumbsup:)
  3. Czy mógłby mi ktoś dać przykład jak zrobić sklep w GameMakerze albo napisać gdzie co mam wpisać? Chcę, żeby był narysowany np. miecz :thumbsup: .
  4. Mam tak: if (room_next(room) <> -1) room_goto_next(); Jak mam więc zrobić żeby mi przeskoczyło na następny room? Ktoś chyba prosił o tagi CODE? Tymon
  5. Dalej wyskakuje mi bład :tv_horror:.
  6. Mam taki skrypt: if ( pauza ) // Jezeli jest pauza { if ( keyboard_check ( vk_anykey ) ) // Jezeli jakis klawisz zostal nacisniety { pauza = false; // Wylaczamy pauze global.key[pozycja] = keyboard_key; // Zapisujemy numer klawisza do danej pozycji io_clear(); // Resetujemy aktualny stan klawiszy } } else // Jezeli pauzy nie ma, to pozwalamy kursorowi zmieniac pozycje w menu { if ( keyboard_check ( vk_up ) ) { if ( pozycja > 0 ) { pozycja -= 1; io_clear(); // Resetujemy stan klawiszy } } else if ( keyboard_check ( vk_down ) ) { if ( pozycja < 4 ) { pozycja += 1; io_clear(); } } } if ( keyboard_check ( vk_enter ) ) // Jezeli naciskamy enter - wybieramy jakas pozycje z menu { if ( pozycja == 4 ) // Pozycja czwarta bedzie oznaczac wyjscie z menu { room_goto_next(); // Wychodzimy z menu ini_open('config.ini'); // Zapis sterowania do pliku ini_write_string('STEROWANIE','Gora',string(global.key[0])); ini_write_string('STEROWANIE','Dol',string(global.key[1])); ini_write_string('STEROWANIE','Lewo',string(global.key[2])); ini_write_string('STEROWANIE','Prawo',string(global.key[3])); ini_close(); } else // Jezeli to pozycja gdzie jest redefinicja jednego z 4 klawiszy { if ( !pauza ) // Jezeli pauzy nie ma { pauza = true; // Wlaczamy pauze global.key[pozycja] = 999; // Ustawiamy specjalny kod klawisza... ktorego nie ma... io_clear(); // Resetujemy stan klawiatury } } wyskakuje mi error: FATAL EROR in action number 1 of Step Event for object object_menu: if (keyboard_check(vk_up) ) at postion 6:Assignment operator expected. Powie ktoś co jest nie tak :crying: .
  7. Dlaczego jak robię pewien obiekt w kształcie kulki i naciskam enter to nie chce mi przejść do następnej rundy.Powiem wam od początku :thumbsup: .Widziałem dzisiaj nowy post który miał nazwę jak zrobić menu.Tutaj na forum jest trzeci od początku.Tam się ktoś pytał jak zrobić menu.Taki jeden mu tam dał link. W tym linku było napisane jak zrobić menu.Ale jak zrobiłem menu i nadusiłem nowa gra to score i pasek życia mi znikały.Wiec postanowiłem zrobić własne menu.Zrobiłem kulke i zrobiłem też napis nowa gra.W kulce zaznaczyłem kolsion z nową grą i tam napisałem skrypt if (room_next(room) <> -1) room_goto_next();.Zaznaczyłem też w kulce że gdy nacisne enter(albo jakiś inny klawisz),to kulka ma lecieć w stronę nowa gra z szybkością 100,tak żeby prawie nie bylo jej widać.Czemu jak kulka wleci w nowa gra to mi się nie uruchamia następna plansza gdzie już idzie grać w grę? :blink:
  8. Zrobiłem menu i osobny do nie go room.Co zrobić żeby jak nacisne nowa gra to żeby mnie wtedy przenosiło do następnego poziomu gdzie już jest gra? :lol: :lol: :lol:
  9. Może mi ktoś dać kilka dżwięków i muzyczek(najważniejsze żeby dał mi ktoś trochę dziwięków)? :mellow:
  10. Dobra.A jak mam już pasek to co zrobić że jak będę mieć zero życia to żeby zakończyła się gra? :huh: Jeszcze kilka pytań tego typu i/albo double postów, to dostaniesz warna. Ostrzegam... Dawidsu
  11. Przeszukałem już całe forum i jakoś nic nie znalazłem. <_<
  12. Chcę zrobić grę podobną do worms 2.Jak zrobić np.żeby jak z bazułki będę strzelał to żeby nie leciał pocisk prosto tylko żeby opoadał po jakimś czasie i też chcę zrobić siłę wyrzucenia np.granatu albo pocisku od bazułki.Chcę też zrobić jak w wormsach2 dużo robali i żeby każdym pokolei szedło sterować i żeby jak zlikwiduje się np. wszystki zielonych to żeby drużyna niebieskich wygrała (i na odwrót).Po prostu chcę żeby wszystko było dokładnie jak w wormsach 2 tylko żeby były inne bronie(bronie to ja sam so zrobie) B) .
  13. Więc co mam zrobić, żeby mi się wyświetlał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...