Mam taki skrypt:
if ( pauza ) // Jezeli jest pauza
{
if ( keyboard_check ( vk_anykey ) ) // Jezeli jakis klawisz zostal nacisniety
{
pauza = false; // Wylaczamy pauze
global.key[pozycja] = keyboard_key; // Zapisujemy numer klawisza do danej pozycji
io_clear(); // Resetujemy aktualny stan klawiszy
}
}
else // Jezeli pauzy nie ma, to pozwalamy kursorowi zmieniac pozycje w menu
{
if ( keyboard_check ( vk_up ) )
{
if ( pozycja > 0 )
{
pozycja -= 1;
io_clear(); // Resetujemy stan klawiszy
}
}
else if ( keyboard_check ( vk_down ) )
{
if ( pozycja < 4 )
{
pozycja += 1;
io_clear();
}
}
}
if ( keyboard_check ( vk_enter ) ) // Jezeli naciskamy enter - wybieramy jakas pozycje z menu
{
if ( pozycja == 4 ) // Pozycja czwarta bedzie oznaczac wyjscie z menu
{
room_goto_next(); // Wychodzimy z menu
ini_open('config.ini'); // Zapis sterowania do pliku
ini_write_string('STEROWANIE','Gora',string(global.key[0]));
ini_write_string('STEROWANIE','Dol',string(global.key[1]));
ini_write_string('STEROWANIE','Lewo',string(global.key[2]));
ini_write_string('STEROWANIE','Prawo',string(global.key[3]));
ini_close();
}
else // Jezeli to pozycja gdzie jest redefinicja jednego z 4 klawiszy
{
if ( !pauza ) // Jezeli pauzy nie ma
{
pauza = true; // Wlaczamy pauze
global.key[pozycja] = 999; // Ustawiamy specjalny kod klawisza... ktorego nie ma...
io_clear(); // Resetujemy stan klawiatury
}
}
wyskakuje mi error:
FATAL EROR in
action number 1
of Step Event
for object object_menu:
if (keyboard_check(vk_up) )
at postion 6:Assignment operator expected.
Powie ktoś co jest nie tak :crying: .