adrian09_01 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Tytuł: Mega Mountain 2100 Gatunek: platformówka typu metroidvania Opis: Mega Mountain 2100 to metroidvania z odlotowym soundtrackiem od Karu Kurasagi (Charles E. Diaz), MiniMacro i Jobleza ze społeczności Famitrackera. Gra pełna jest odniesień do gier Sylvie (jej strona), inspirowana jest także grami takimi jak Cave Story, Earthbound Beginnings i Undertale. Graj jako dziewczyna którą sam nazwiesz (w demie jest Lily - domyślne imię dla bohaterki w pełnej wersji) w przygodzie by uratować Górę i rasę Kotloli przed szalonym Doktorem. Spuszczaj łomot przeciwnikom i bossom po drodze. Zdobywaj bronie. Gadaj z głupimi NPCtami którzy nie mówią nic sensownego. Wszystko to w Mega Mountain 2100. Download: Link bezpośredni: Link bezpośredni Itch.io (z możliwością zapłać-ile-chcesz): Link do itch.io Rozmiar pliku: 2,89 MB Autorzy: Programowanie: adrian09_01/Adrian Makes Games, użyty został także plugin Easy Lighting od Binks z angielskiej społeczności GM Fabuła: adrian09_01/Adrian Makes Games Grafika: adrian09_01/Adrian Makes Games, część grafik zapożyczona z gier Sylvie. Muzyka: Karu Kurasagi (Charles E. Diaz), MiniMacro i Joblez z angielskiej społeczności Famitrackera Cały soundtrack tutaj: Screeny: Uwagi: gra w całości w języku angielskim, mogę przygotować polskie tłumaczenie jeżeli jest zapotrzebowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Z Cave Story się zgodzę ale już z Earthbound Beginnings czy Undertale nie widzę nic wspólnego nawet ten hud wydaje mi że już widziałem lata temu w innej grze jak Cave Story chyba też zrobionej w GM tylko teraz sobie tytułu nie mogę przypomnieć co tu dużo mówić tak samo nudne dla mnie jak Cave Story sterowanie trochę dziwne musiałem zgadywać jak korzystać z drzwi rzadko jest to przycisk w duł i nie da się zwiększyć okienka więc chyba gra była pisana dla mrówek. i gra już przy trzeciej mapie tej z roślinami zaczęła mi się ciąć co jest troszkę absurdalne biorąc pod uwagę że to nie skyrim a co do pozytywnych rzeczy -w miarę ładnie wygląda -ciekawie działa wallslide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09_01 Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 już z Earthbound Beginnings czy Undertale nie widzę nic wspólnego Daj się trochę rozkręcić tej fabule. Poczekaj do trzeciego dema! nawet ten hud wydaje mi że już widziałem lata temu w innej grze jak Cave Story chyba też zrobionej w GM HUD jest oryginalny, nie zrzynałem. i nie da się zwiększyć okienka więc chyba gra była pisana dla mrówek. Na razie działa GM'owe F4. W następnym demie dodam opcję zmiany rozmiaru okna (i polskie tłumaczenie!) i gra już przy trzeciej mapie tej z roślinami zaczęła mi się ciąć Trzy słowa: wymagające efekty świetlne (surface) . Rozmyślam nad dodaniem możliwości wyłączenia ich. Gra chodzi w 60fps na moim dobrym PC (i5, gtx 650, 8gb RAM) , na moim Xpkowym gracie spokojnie wyciąga 30-45fps zależnie od mapy - grę tworzę tak aby chodziła dobrze w 60fps na czymkolwiek zrobionym po 2010 Edit: nie posiadam laptopa więc nie wiem jak się gra na laptopach sprawuje. Mówiąc czymkolwiek zrobionym po 2010 mam na myśli stacjonarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Zapewne Twoje surface moglyby uzyc troche optymalizacji, zawsze jest miejsce na optymalizacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09_01 Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Zapewne Twoje surface moglyby uzyc troche optymalizacji, zawsze jest miejsce na optymalizacje. WŁAŚNIE TO ZROBIŁEM okazało się że mi gra tworzyła światła razy (ilość obiektów do potęgi 2) przy 2 kryształach były 2 zbędne światła przy 16 kryształach było już 240 zbędnych świateł a ponieważ światła mi już działają poprawnie, pozwoliłem pociskom bossa się świecić: Edit: poza tym dodałem szereg nowych opcji - wyłączenie świateł, skalowanie okienka, POLSKIE TŁUMACZENIE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09_01 Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) Projekt powstaje od nowa, z nową ładniejszą grafiką, oryginalną ścieżką dźwiękową skomponowaną przeze mnie i co najważniejsze jest już na GM:Studio a nie na 8.1. edit: poza tym gra powinna przyzwoicie chodzić na starszym sprzęcie Parę screenów z nowej wersji: Edytowane 18 Marca 2018 przez adrian09_01 Uzjel i I am vader 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Świetnie! Miło widzieć że coraz więcej osób coś pokazuje w 2018. Jeśli wszyscy dopniemy swojego w tym roku to chyba będzie najlepszy rok dla gmclanu od dekady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Marca 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Mam nadzieję, że w GM:Studio 2 a nie 1.4, bo jego support się kończy za 3 miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Ale nie support użytkowników:P Zresztą ile osób tu na przykład przeszło na 2? Ktokolwiek kupił nową licencję by mieć z grubsza to samo ale z supportem?Za połowę tej ceny pewnie bym się zastanowił co najwyżej.Podejrzewam że mnóstwo jest użytkowników 1.4 którzy nie pójdą w 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Marca 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 No jak za 4-5 miesięcy na Androida czy w HTML5 już gra nie pójdzie, bo się zmieni API, to support użytkowników nie pomoże. Znam przynajmniej trzy osoby tutaj, które kupiły dwójkę Na samego Windowsa - owszem, powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 I to niestety tylko argument aby nie kupić :/ Wydasz kuuupę kasy na licencję a YoYo Ci za 3 lata wyskoczy z akcją "Nowy GM nowe licencje- stare ssą dawać $ frajerzy".Warto zauważyć że to nadal produkt skierowany do twórców indie- tutaj robiona po godzinach duża produkcja z małym budżetem(i takich właśnie jest co najmniej 95%) potrafi trwać i z 5-7lat .Co to za perspektywy jak Cie oleją w trakcie produkcji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Marca 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 @Ignatus GMS 1.0 wydano w maju 2012, wiec 6 lat temu, a nie 3. To norma, że co kilka lat wychodzi nowa wersja oprogramowania i płacisz za licencję od nowa, wszędzie tak jest, a tam, gdzie się ludzie za dużo wkurzali na takie rozwiazanie zrobiono abonament. Była zniżka na przejście przez niemal rok. Zauważ, że GMS2 jest na rynku już 1,5 roku. Poza tym, myślisz, że za 340zł ile czasu można aktualizować kod do programu? Aż tak dużo GMS też nie kupuje, a miesięcznie firma potrzebuje sprzedać jakieś 500-800 takich licencji, żeby opłacić pracowników, biuro i serwery. Z pustego sie samo nie zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgter Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Już to pisałem, ale może ktoś jeszcze nie wie. W przypadku androida zaczynanie czegokolwiek teraz na 1.4 jest samobójstwem. Bo mamy właściwie pewność, że w 2019 będzie się tyłku. Każda aplikacja dodawana wtedy do sklepu i co gorsza aktualizowana będzie musiała być 64 bitowa. Wprowadzenie eksportu apk w 64 bitach jest wpisane w RoadMap GM 2 na drugi kwartał, ale nigdzie nie ma info co z 1.4. I jak podejrzewam nic. Czyli chcesz coś robić - musisz mieć GM2 z eksportami. Jeżeli się mylę i wsparcie w Gm1.4 dla apk w 64bitach się pojawi bardzo chętnie odszczekam to co teraz smęcę. I zgadzam się w tym przypadku z Igantusem. Cała sytuacja skutecznie odstraszyła mnie od GM - nie widzę powodów, aby kupować GM2 (z eksportem to 1700 zł). Wiem, że jest fajny oraz wygodny i w przypadku pc może bym rozważył, bo tu jednak koszt dużo mniejszy, ale serio jak się robi samemu pod androida to nie widzę innego wyjścia niż Unity (choć z perspektywy wolałem chyba GM). Ewentualnie, gdyby doszła wersja z abonamentem zawierająca eksport to może też. Oczywiście domyślam się, że osoby już zarabiające na androidzie kupią, ale ciężko mi sobie wyobrazić kogoś w Polsce kto zaczyna zabawę z gamedev (i chce robić na androida) jak kupuje Gm2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Właśnie jestem ciekaw jak to z opłacalnością dla Yoyo wygląda tak naprawdę, ilu jest ludzi komercyjnie tworzących gry którzy siedzą w GM i są gotowi wydać 6000zł za rok żeby mieć eksport na wszystkie platformy, bo nie wierzę że jakiś hobbysta (a ponownie to zaznaczam-rekreacyjni twórcy to ponad 90% użytkowników co najmniej) wyrzuci takie siano -do tego porównując z konkurencją...Same GM2 na winde w sumie cały czas rozważam ale exportów sobie nie wyobrażam-tym bardziej że już kiedyś ciułałem złotówki żeby androida i iosa kupić do 1.4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09_01 Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 (edytowane) mi wystarczy 1.4, nie planuję eksportu na cokolwiek poza Windowsem w chwili obecnej. jak będzie trzeba to na konsolę przeportować to się od nowa w jakimś C++ napisze albo jeszcze lepiej zleci porta jakiemuś studiu. edit: zresztą gry takie jak ta nawet nie nadają się na androida, nawet jeżeli wspinanie góra/dół zastąpimy automatycznym, to i tak będzie ta gra mocno niegrywalna na telefonach, za dużo precyzji trzeba edit2: mini demko wrzucone na discorda gmclanu. mam nadzieję że da się pobrać, jak nie to nie ma co żałować. https://cdn.discordapp.com/attachments/344100101536612352/425766476251791370/niby_kontentu_ni_ma_ale_prosze.exe Edytowane 20 Marca 2018 przez adrian09_01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Marca 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 no i teraz to bardzo fajnie wygląda, trzymam kciuki, żeby dobrze szło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Akurat ten na windowsa to nie są straszne pieniądze, kupiłem jak był tańszy, ostatnio też jakieś zniżki były. Edit: Ajajaj jestem zawiedziony że nie ma obsługi pada, znów W takich grach stylizowanych na gierkę z konsoli brak pada to grzech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09_01 Opublikowano 21 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) joy2key istnieje, nie mam na czym testować obsługi pada. Mogę jakąś eksperymentalną dodać ale nie wiem czy będzie działać. edit: nawet jak sobie kupię za dwie dychy pada USB to jest kwestia padów od Xbox 360 które są zupełnie odrębnym tworem dla GMa i zajmują sloty 0-3. Myślę o zrobieniu wsparcia dla jednego pada nie-Xboxowego i tyle jak coś Edytowane 21 Marca 2018 przez adrian09_01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 No właśnie od xboxa nie wykrywa key binding Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Pad xklocowy to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09_01 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=3GInONRjWJE Gameplay z gry + nowy screenshot bo tak. Screenshoty będę publikował w większych ilościach, tutaj się po prostu załapał jeden z gameplayem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 (kontynuujac z discorda...) ...I tak uwazam ze ktos z mozgiem zdolnym do zbudowania budynku wzialby krysztal i uzyl jako zrodla swiatla, zamiast ognia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Już nie mówiąc o tym jak te latarnie źle pasują do reszty Lampa naftowa wielkości drzwi hehs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09_01 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Teraz ludzie z wioski nie są idiotami i używają kryształów jako źródła światła Chell i I am vader 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 no, prosta zmiana, a wygląda to bardziej spójnie ale ten link do filmiku to mi nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09_01 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Dobry link teraz jest. Uzjel i szpaq99 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 A muzykę skąd bierzesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09_01 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Patrz wyżej, muzykę robię sam i całego OSTa wrzucę wkrótce na mój kanał na YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09_01 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Gierka zmienia tytuł na Mega Mountain: The Return ze względów... prawnych? prawno-osobistych? więc, nazwa nie jest zastrzeżona, ale kompozytor muzyki do starej wersji podkaszanił sobie tytuł i nakazał mi zmianę tytułu mojej gry. Poza tym piszę całą ścieżkę dźwiękową od nowa gdyż kompozytor muzyki do starej wersji odmówił mi praw do użycia 4-nutowego motywu który przewija się przez całą grę. Gra tymczasowo używa ścieżki dźwiękowej, która jest mixem z różnych gier NESowych i NESopodobnych coverów. Gierka będzie się nazywać Mega Mountain: The Return. Będzie to ta sama gra, tylko pod inną nazwą. Of course, są i nowe skriny, + nowy filmik Do tego nowy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=i1dAKtHLyMQ edit: Adminów GMClanu proszę o zmianę tematu na Mega Mountain: The Return Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Przykro mi to słyszeć, że muzyk to taki cham. Tytuł zmieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się