I am vader Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 "O nie, coś czego jeszcze nie znam jest dla mnie niekompletnie zrozumiałe!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 "O nie, coś czego jeszcze nie znam jest dla mnie niekompletnie zrozumiałe!" Wszystko spierdzielili po prostu Jak weźmiesz Office 97 i np. najnowszego Office - ogarniesz, zmienili menu, ale niewiele ponad to Tutaj (wybaczam bo beta) jest spierdzielone wszystko. GM nie pamięta szerokości pasków nawigacyjnych, praca na ekranie 2048x1152 jest strasznie męcząca, bo często elementy są pod sobą i trzeba dużo scrollować myszką. MOIM zdaniem to spierdzielony interfejs, dla innych super nowoczesny i tyle Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Bo to nie jest update starego GMa to jest NOWY produkt. Yoyo to podkreśla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Pierwsze co stwierdziłem po odpaleniu tego GMa. Interfejs jest toporny, ale do przyzwyczajenia. I jak się przyzwyczaisz będzie o niebo lepszy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Pierwsze co stwierdziłem po odpaleniu tego GMa. Interfejs jest toporny, ale do przyzwyczajenia. I jak się przyzwyczaisz będzie o niebo lepszy :P Nie wiem czy o niebo, ale zaczynam ogarniać GMa to jest NOWY produkt. Yoyo to podkreśla. EA od dziś zrobi platformówkę, ale nazwie ją Fifa 18, by się nie kojarzyła z innymi grami producenta Mogli nazwać Super Gayan Studio i by nikt się nie kłócił Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Chyba nie widziałeś nowego office'a :) Jest tak samo zupełnie inny od wersji 2000. A co do Layerów - to zastąpiły depthy, ale moim zdaniem to zmiana na plus - np. możesz przypiąć shader do layera, albo ten sam typ obiektów może mieć różne depth :) Możesz też np. dodawać layery do innego rooma będąc w obecnym! Albo ukrywać cały layer (może być fajne np. w platformówce). Na GM:S narzekałeś, na GMS2 narzekasz, a mówisz, że są różne, skoro tak samo nie umiesz ich obsługiwać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Chyba nie widziałeś nowego office'a :) Jest tak samo zupełnie inny od wersji 2000. A co do Layerów - to zastąpiły depthy, ale moim zdaniem to zmiana na plus - np. możesz przypiąć shader do layera, albo ten sam typ obiektów może mieć różne depth :) Możesz też np. dodawać layery do innego rooma będąc w obecnym! Albo ukrywać cały layer (może być fajne np. w platformówce). Na GM:S narzekałeś, na GMS2 narzekasz, a mówisz, że są różne, skoro tak samo nie umiesz ich obsługiwać :P Najnowszego nie widziałem, widziałem 2010 Depthy dalej są jak tworzysz instancje (instance_create_depth), ale layery też oblecą Na GM:S narzekam, bo jest zabugowany od miesięcy i nikt z tym nic nie robi. A GMS2 ma IDE strasznie pokrzaczone, ale ostatecznie może być ok Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Czyli porównujesz GMa do programu, który od tego czasu miał z 5 nowych wersji które totalnie wywróciły jego wygląd... Wszystko w temacie w sumie w takim razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Fervi na poprawę humoru :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Czyli porównujesz GMa do programu, który od tego czasu miał z 5 nowych wersji które totalnie wywróciły jego wygląd... Wszystko w temacie w sumie w takim razie. No właśnie totalnie go nie wywróciły. Większość rzeczy została po staremu, a w nowym GM już nie Fervi Sorry, ja zadka nie liżę yoyogames. Spierdzielili produkt i tyle. Jak ja mam parę godzin obczajać nową wersję GMa, to sorry - trzeba tak powiedzieć ... jak wszyscy muszą się go uczyć od początku niemalże Dobrze, że przeglądarki od lat wyglądają bardzo podobnie, bo inaczej musielibyśmy co 6 tygodni uczyć się ich od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Nie wywróciły? Jeden z argumentów dla których nie lubię MSOffice to to że każda wersja ma wszystko inaczej. GM:S2 ma bardzo dobry design od strony designera. Drzewko zasobów nie jest najważniejszym elementem UI ale można je dostosować. I tak powinno być ono widoczne 100% czasu na ekranie. Preferowanie na osobnym pionowym ekranie. Ja w GM:S2 spędziłem mniej niż godzinę ale ani razu się nie zgubiłem. Oczywiście tak jak zaleca YYG obejrzałem wcześniej te kilka filmików wprowadzających na YT. Edit: I GM:S2 nie podoba mi się jako całość. Nie jestem zainteresowany w IDE które wymaga Core 2 Duo. Nie ma wystarczająco feature by mnie odciągnąć od GM:S, chociaż nowy edytor room, edytor map, i lekko zmieniony edytor kodu są na plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Jasne, że pod względem ogólnym GM:S2 jest bardzo dobry. Ale może się zestarzałem Nie podoba mi się to, że muszę szukać elementów, które powinny być przypięte. Do okienka room (w GMS1 i wcześniejszych) są przypięte zakładki, na samej górze. W GMS2 to wszystko jest płynne. Zakładki są tam gdzie dasz. I może to by była zaleta, gdy nie to, że GM sobie nie zapisuje tych danych i po restarcie aplikacji ustawia gdzie chce. Moim zdaniem Workspace to poroniony pomysł. Natomiast on chyba wzorowany był na Unreal Engine i jego jakimś tam syfie. W ogóle nie wiem czy tylko u mnie, ale nie ma suwaków do zarządzania Workspacem. Ktoś powie - kółko od myszki, ale właśnie mi wyszło okienko obiektu poza to https://gmclan.org/uploader/6184/2016_11_13...8x1152_scro.png I cholera wie jak wrócić. Czekajmy na stable może Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Wciskając scroll, jak w każdym cywilizowanym programie, poruszasz całym workspace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Boże Fervi na tych linuksach to chyba myszki wam nie działają że nie wiesz o takim standardzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Wciskając scroll, jak w każdym cywilizowanym programie, poruszasz całym workspace. Nie wiem jak przesuwać myszką w Horizontal, nigdy nie potrzebowałem. Jak to zrobić? Ok, Shift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Nie. Mysz ma pod scrollem trzeci klawisz. Jeżeli myszka ma scroll to zawsze jest tam ten przycisk. Wow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Nie. Mysz ma pod scrollem trzeci klawisz. Jeżeli myszka ma scroll to zawsze jest tam ten przycisk. Wow. Faktycznie, ale mam pytanie. Ile aplikacji z tego korzysta? Więcej niż 10? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 wszystkie jakie znam? Ty chyba sobie jaja robisz z nas jakieś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 wszystkie jakie znam? Ty chyba sobie jaja robisz z nas jakieś? To jakie znasz, bo sprawdziłem na firefoksie (ale tam jest inna zasada działania i typowa dla przeglądarek), menadżer plików (ale tam jest tylko vertical), edytor stron - Bluefish. W PDFie jest faktycznie; nie wiedziałem o tym Ale ogólnie skończyłem inżyniera z informatyki i nigdy o tym skrócie nie słyszałem Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Inżynier informatyki który dopiero się dowiedział że myszka jest 3 przyciskowa, nosz cholera, nie wiem jak to skomentować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Inżynier informatyki który dopiero się dowiedział że myszka jest 3 przyciskowa, nosz cholera, nie wiem jak to skomentować. Tylko 3 przycisk zwykle ma rolę pomocniczą, a nie robienie za scroll. Zresztą wstępne testy potwierdziły, że korzysta z tego z 2 aplikacje na krzyż - Coś w stylu jak skrót klawiszowy Win + Print screen Ale już mniej więcej wiem jak obsługiwać tego GMa Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Czytam i nie wierzę. Każda przeglądarka nawet korzysta z przycisku scrolla. I w wiellu programach jest, w grach również używany czasami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Czytam i nie wierzę. Każda przeglądarka nawet korzysta z przycisku scrolla. I w wiellu programach jest, w grach również używany czasami. Ale nie w ten sposób (Drag). Wiele programów, ale potem się okazuje, że prawie żaden. A gry to wiadomo, gry - oddzielna kategoria Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 xDDDDD Nie no, serio pierwszy raz się z czymś takim spotykam, że nie przesuwa się elementu lewym przyciskiem myszy (przytrzymując) tylko środkowym Fervi PS. Popytałem się parę osób i uważają to za debilizm, więc to raczej nie jest oczywista funkcja programów :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Photoshop jak i 9 na 10 edytorów graficznych. Wszystkie edytory do modelowania jak Blender. Wszystkie programy do designowania jak CAD. Wszystkie edytory grafów czy każdy inny edytor który wyświetla coś w 2 wymiarach. Nawet GM:S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 No czyli programy dla 0.01% użytkowników. Ale skończmy już temat, bo burdel powstał :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Przepraszam, gdzie GM:S miał jakiekolwiek zakładki ? O czym w ogóle mówisz? Workspace można też przesuwać za pomocą spacji, o ile nie jestesmy w polu do edycji tekstu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Przepraszam, gdzie GM:S miał jakiekolwiek zakładki ? O czym w ogóle mówisz? Workspace można też przesuwać za pomocą spacji, o ile nie jestesmy w polu do edycji tekstu. W Roomie tylko z tego co widzę Też nie wiem jak spację aktywować, ale to już oleję, bo znam już inne podstawowe skróty klawiszowe Fervi PS. Ciekawsze zagadnienie - czy w GM2 robi się gry szybciej / równie szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Klikasz gdziekolwiek na workspace, przytrzymujesz spację i przesuwasz. Też większość edytorów graficznych/3d tego używa. Nawet GM:S 1.4 tak miał w roomach. Ale jeśli przekreślasz GMS2 tylko dla tego, że nie umiesz kliknąć środkowym przyciskiem, albo w opcjach przestawić, że resource tree jest z lewej strony i nie ma tabów w roomach a zamiast tego jest akordeon - no to sorry bardzo, ale dla Ciebie nigdy nie powstanie idealny edytor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Klikasz gdziekolwiek na workspace, przytrzymujesz spację i przesuwasz. Też większość edytorów graficznych/3d tego używa. Nawet GM:S 1.4 tak miał w roomach. Ale jeśli przekreślasz GMS2 tylko dla tego, że nie umiesz kliknąć środkowym przyciskiem, albo w opcjach przestawić, że resource tree jest z lewej strony i nie ma tabów w roomach a zamiast tego jest akordeon - no to sorry bardzo, ale dla Ciebie nigdy nie powstanie idealny edytor. Zobaczymy co z GMSa ostatecznie wyjdzie, czy wreszcie będzie dla profesjonalistów czy dalej do tworzenia gier przez dzieci Jest taki edytor, który pewnie znasz - vim. Aby z niego wyjść trzeba zrobić fatality z Mortal Kombat. Niby spoko jak znasz te wszystkie skróty klawiszowe, ale większość znaczna osób ich nie zna. Ogólnie można już zgłaszać błędy dotyczące GM:S2? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się