Adriann Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Dobry Chciałem was dziś zapytać w jaki sposób napisać wibracje dla pada, próbowałem: GML gamepad_set_vibration(0,1,1) Ale nic nie reaguje, pad jest sprawny, testowałem go w innych grach. Może ktoś ma pomysł na to w jaki sposób rozwiązać ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Jakiego masz pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Dwie różne podróby ale poza tym całe sterowanie działało bez problemów:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Wibracje będą działać tylko i wyłącznie na padach polegających na XInput dll czyli prawdopodobnie x360, X1 i PS4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniawis95 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Witam, Podłączę się pod temat. Czy wibracje zadziałają na PS3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Września 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Tak, ale musisz mieć konsolę dev-kit, a Sony nie daje jej ot-tak byle komu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Czy czasem niedawny update udostępniający funkcje dla padów DirectInput nie powinien zezwolić na coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Września 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Gdzieś tam w jakimś poście na forum YYG widziałem, że pady z DirectInput dostają zawsze dalsze numery niż te z XInput, a do wykrywania podłączenia pada jest event asynchroniczy "Async / System event" - http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...em%20event.html . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Tak, ale musisz mieć konsolę dev-kit, a Sony nie daje jej ot-tak byle komu. Nie wiem jak wibracje, ale może grę testować zapewne w emulatorze PS3 ... chyba :P Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Nie wiem jak wibracje, ale może grę testować zapewne w emulatorze PS3 ... chyba :P Fervi Który nic by nie dał bo aby cokolwiek skompilować musiałby dostać od YYG moduł PS, a YYG rozdaje go tylko zweryfikowanym developerom Sony. A skoro byłby zweryfikowanym developerem Sony to miałby dostęp do Dev-kita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 No cóż. Wiadomo jakie są szanse na otrzymanie takiego devkita, konta Sony itd? Np. na 100 osób 3 dostały czy coś? (statystyki) Wiadomo też nt. exportu na Wii U, 3DS i NX? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 A co tu mówić o szansach? Są jakie są. Wypełniasz formularz i albo spodobasz się SIE albo nie i nie będą z tobą pracować. Z ludzi o których wiem że aplikowali każdy dostał, ale nie było innego wyjścia. Nie idziesz do Sony z platformówką zrobioną ze zlepionych przykładów. O współpracy z Nintendo wiemy tylko tyle że dopiero zaczynają wspierać indyków. A GameMaker chyba nie ma szans na eksport. Były plotki o tym że da radę, ale ostatnio pojawiły się informacje o tym że premiera Hyper Light Drifter na konsoli Nintendo została odwołana z powodów problemów z portem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się