Badu The Sheep Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Tytuł: 125p Road to Glory Gatunek: Wyścigowa Opis: Jest to mały projekt, który powstaje w ramach mojego wyzwania "1 game in 30 days". Gra z gatunku Wyścigi opierająca się na silniku rodem z takich gier jak: Lotus III, Top Gear 2 czy też OutRun. Pierwotnie miała się opierać na grze F1 Race z konsoli NES, lecz patrząc duży rozwój projektu, postanowiłem go wzbogacić o lepszą grafikę i mechanikę. Data Premiery: 23 maj 2016 Autorzy: Programowanie: Badu The Sheep Fabuła: Badu The Sheep Grafika: Badu The Sheep Muzyka: Studio muzyczna ArkMar Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badu The Sheep Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Dodaję nowy screenshot do kolekcji - to jest mój efekt 14-sto dniowej pracy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Pamiętam takie gry :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 ^ Jeżeli wiek w profilu jest prawdziwy to musisz pamiętać z opowiadań ojca:D Co do projektu to jestem bardzo ciekaw jak to się porusza, wrzuć jakiś gameplay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Jeżeli wiek w profilu jest prawdziwy to musisz pamiętać z opowiadań ojca:D Miałem kiedyś telefon z Javą, tam też były takie gry. Zdażyło mi się raz mając 5 (??) lat grać na jakimś starym automacie na monety w taką grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Jeżeli wiek w profilu jest prawdziwy to musisz pamiętać z opowiadań ojca:D e tam. ja dostałem pegazusa w 2001 :D gra wygląda ładnie, choć trochę jak na telefon (może tak miało być). i w jaki sposób chcesz ulepszyć mechanikę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badu The Sheep Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Już odpisuje: 1. Ignatus - Wiek jest prawdziwy - Sam miałem C64C, A1200HD no i Pegazusa, a raczej chińskiego klona - Terminatora. Porusza się to nawet zgrabnie, lecz to jeszcze nie jest to, co chciałbym osiągnąć. Do takich tytułów jak Lotus I, Chase HQ, XJ220, jeszcze daleko. Ojciec również pogrywał na C64 :-) 2. Cadet - pamiętam, była jedna gra na javie w którą chętnie grałem na moim Simens c65. W przyszłości chciałbym ponownie napisać kod pod tą grę, ale na platformę flash lub JS+HTML5+CSS3, zachowując klimat starych, dobrych lat. 3. exp - grafika pojazdów, drzew i drogi zostanie podmieniona, to co widzicie, to przypadkowe graficzki, które znalazłem w internecie. W tym tygodniu (02 V - 08 V) będę pracował nad modelami pojazdów, grafiką i muzyką. Moim celem jest zachowanie klimatu lat 90' i wykonania gry w palecie 256 kolorów. Muzyka będzie w tym samym klimacie. Co do mechaniki: będą dodane warunki "przegranej" (brak paliwa, przegrzanie silnika) system kolizji, no i oczywiście trasa, która sama się "tworzy", ponieważ obecnie, gdy chcę poruszać drogą, muszę używać klawiszy... No i te BUGI chcę ich jak najwięcej wyeliminować! Do tego mam już "Beta testerów". Gdy zostanie mi czas, to chciałbym dodać: * dynamiczna zmiana pory dnia * różnorodność tras - miasto, wieś, autostrada itd * warunki pogodowe - deszcz, śnieg, wiatr * wybór koloru pojazdu * pojazd bonusowy * no i eastereggi oraz bonusowe "dodatki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badu The Sheep Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Niedokończony projekt z 2006 roku: Tak dla porównania :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 e tam. ja dostałem pegazusa w 2001 :D gra wygląda ładnie, choć trochę jak na telefon (może tak miało być). i w jaki sposób chcesz ulepszyć mechanikę? Pegasusy długo rządziły, ja tam miałem chyba z 7 różnych od 1999 do 2004-5, more or less. A to przeciez grube lata po jego oficjalnym życiu. A poza tym też była np. Amiga Commodore A-500. Śmieszna sprawa, bo pewnego dnia padła i zamiast być wyrzucona poszła na strych. Leżała tam kilkanaście lat i ją tam znalazłem 2 tygodnie temu. Teraz staram się przywrócić do życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Ja korzystałem z win98 do 2008 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badu The Sheep Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Po ośmiu godzinach, fiacik jest prawie gotowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Maja 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 fajny klimacik ma ten fiacik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badu The Sheep Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Zamieszczam 2 zdjęcia z fiacikiem w roli głównej. Gra nabrała dużego rozpędu, co widać na obrazkach. Obecnie działają systemy kolizji, skrzynia biegów (5-cio stopniowa), temperatura i ilość paliwa w baku. Dodano również funkcję "TURBO", która przyspiesza pojazd kosztem paliwa i temperatury. Trasa posiada własny edytor, który pozwala na tworzenie obiektów i zdarzeń w locie. Doszła również muzyka, intro (dla dema) i odgłosy silnia. Niestety te ostatnie nie są jeszcze dopracowane i słychać, że jest to mocno nienaturalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 hmmm tak mi się wydaje jakby te samochody nie były dobrze dopasowane do perspektywy. A cień drzew zupełnie do poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 odgłosy silnia. Niestety te ostatnie nie są jeszcze dopracowane a jak je zrobiłeś? może wystarczy po prostu uzależnić wysokość dźwięku od prędkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Wszystko dobrze oprócz cieni drzew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 a mi się to zupełnie nie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badu The Sheep Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 I am Lord - zgadzam się z Tobą, pojazdy za bardzo "leżą" względem perspektywy, no a cienie pod drzewami już wywaliłem exp - posiadam 7 próbek dźwięku silnika, odpowiadający poziomowi obrotów silnika. Czyli jedna próbka na 1000 obrotów silnika. I w zależności od wysokości obrotów, odtwarza dany dźwięk. Są to próbki typu wav. Przyznam się szczerze, nie mam pojęcia jak modulować dźwięk w GM 8.1... Cppdud - Cienie pod drzewami - tragedia (wspomniał już o tym i am Lord). Myślę, że wykonam je jeszcze raz. Wojo - Jeżeli możesz napisać co dokładnie jest nie tak z tą grą, napisz. Jeżeli nie lubisz gier wyścigowych w takiej formie, również napisz. :) Kilka informacji odnośnie gry: 1. W poniedziałek będzie dostępna wersja alfa do pobrania i testowania. Będzie zawierała jedną trasę i jeden pojazd. Będę wdzięczny za wszystkie uwagi, zarówno te pozytywne, jak i negatywne. 2. Data zakończenia projektu to 18 maj 2016, lecz pełna wersja gry będzie dostępna 23 maja 2016. (oczywiście dostępna będzie na stronie www.baduthesheep.blogspot.co.uk) 3. Jeżeli będzie duże zainteresowanie grą, to będę dalej pracował nad nią. Dzięki czemu będzie więcej pojazdów i tras, a może i tuning? Poniżej zamieszczam arta: Program TrueSpace 3.2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Przyznam się szczerze, nie mam pojęcia jak modulować dźwięk w GM 8.1... audio_sound_pitch(index, pitch); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badu The Sheep Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 I am Lord - Moja wersja GM 8.1 nie posiada takiej komendy... Trudno, będzie bez warkotu silnika. Zamiast tego wstawię muzykę i będzie dobrze. Wprowadziłem poprawki do gry i wygląda o niebo lepiej. Niestety, Dema nie będzie, ponieważ gra nie jest gotowa do takiego stopnia, aby ją pokazać w gronie GM-owiczów. Wstawiam za to screena: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Moja wersja GM 8.1 nie posiada takiej komendy... Pragnę zauważyć tylko że GMS jest darmowy jeżeli chodzi o eksport do Windowsa(a GM8.1 tylko taki oferuje) - jeżeli się nie mylę to tylko na starcie wstawia GMS swoje logo, ale pewien nie jestem, bo od dawna używam wersji Professional. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Co wy wszyscy z tym 8.1, skoro GMS za free jest? Tylko tyle, co na początku wstawia swój splashscreen z Yoyogames, reszta jest jak w proffesional. A dużo lepsze od 8.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badu The Sheep Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Chcę poinformować, że wersja Alfa jest gotowa, ale zabrakło mi czasu, aby przygotować posta w dziale DEMA. Zrobię to jutro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 nie ma sprawy kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Nie doczytałem że GM8.1. Nastepny projekt rozpocznij w GMS. Darmowy GMS jest bardziej funkcjonalny od pro GM8.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się