Skocz do zawartości

Wasze pulpity


Marmot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najstarsze są najlepsze, tak myślę, że do 2008 roku były dobre gry, potem tylko nieliczne

 

@Cap*

Usuń obsługę klawiatur amerykańskiej i Polskiej maszynisty, to nie będzie ci przeskakiwać z QWERTY na QWERTZ

 

No i skina z XP możesz dodać :D

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najstarsze są najlepsze, tak myślę, że do 2008 roku były dobre gry, potem tylko nieliczne

 

@Cap*

Usuń obsługę klawiatur amerykańskiej i Polskiej maszynisty, to nie będzie ci przeskakiwać z QWERTY na QWERTZ

 

No i skina z XP możesz dodać :D

 

Fervi

 

pierdolenie takie, 'nostalgia' + przejedzenie grami != brak fajnych nowych gier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierdolenie że nostalgia, to nie prawda. Ja gram w stare gry bo wkurza mnie to w jakim kierunku poszły gry AAA.

W większości to po prostu interaktywny film co mnie strasznie irytuje. Ostatnią fajną nową grę jaką grałem to był ten nowy Xcom ale nie wiem na jaką cholerę zmieniali system tur stary był dobry. Chcieli zrobić by gra wyglądała na bardziej dynamiczną i zrobili taki bezsens że podczas twojej tury mogą się poruszać w niektórych sytuacjach jednostki przeciwników - bezsens i lamerstwo.

 

Gdzie się podziały gry z masą przydatnych sekretów do odkrywania, które pomagają w przejściu dalszej części gry a nie jakieś chujowe archivmenty nikomu nie potrzebne. Sekrety to był standard, każda gra je miała a teraz nie ma prawie żadna i co więcej jak się ich nie odkrywało to w niektórych grach można było mieć nie lada wyzwanie by przejść.

 

Żadne firmy już nie dają edytorów leveli do gier, nawet jakiś bardzo okrojonych. Jak to było np w Tenchu 2. Bo przedłużanie życia gry, im się nie opłaca, lepiej jest dla nich zrobić jakiś crapny DLC albo zrobić kolejną tak samo dupną grę jak poprzednia tylko z innymi levelami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie. kiedyś w jedną grę można było grać baaardzo długo, nawet tak prostą jak Mortyr, i ciągle można w niej było znaleźć jakieś nowe rzeczy do zrobienia/zdobycia, teraz grę przechodzisz w tydzień i możesz się uczyć jej na pamięć - no, może nie dotyczy to takich dzieł jak seria TES, ale tu też zaczyna się robić krucho - o ile w Morrowindzie pełno było ciekawostek, nietypowych rozwiązań, o tyle w Skyrimie twórcy zboczyli w stronę modnego, heroicznego świata fantasy skonstruowanego prawie tak jak w co drugiej nowej grze RPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Gdzie się podziały gry z masą przydatnych sekretów do odkrywania, które pomagają w przejściu dalszej części gry a nie jakieś chujowe archivmenty nikomu nie potrzebne. Sekrety to był standard, każda gra je miała a teraz nie ma prawie żadna i co więcej jak się ich nie odkrywało to w niektórych grach można było mieć nie lada wyzwanie by przejść.

 

Żadne firmy już nie dają edytorów leveli do gier, nawet jakiś bardzo okrojonych. Jak to było np w Tenchu 2. Bo przedłużanie życia gry, im się nie opłaca, lepiej jest dla nich zrobić jakiś crapny DLC albo zrobić kolejną tak samo dupną grę jak poprzednia tylko z innymi levelami.

Zależy jak dla kogo, mnie nigdy nie ciekawiło zbieranie masy sekretów do odkrywania, za to achievmenty lubię jak najbardziej, dodatkowo jedyny edytor map z jakiego korzystałem to ten do HoMM3.

 

W sumie w gry AA nie gram od kilku lat poza kilkoma wyjątkami - Skyrim, LoL i BF3, to wszystko w sumie

 

Nie każdy ma czas, żeby grać 100h w strzelankę i odkrywać jakieśtam sekrety, niektórzy wolą 4h intensywnej akcji i zadowolenie z tego, że się jednak grę ukończyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huder na Twe smutki Dark Souls bez poradnika i połączenia z netem. Polecam, setki godzin zabawy (jeśli można to tak nazwać ;) ) a i tak wszystkich sekretów nie ogarniesz :)

a i jasne każdy ma inny gust, ale i w kategori interaktywnego filmu i w kategorii czystej zabawy płynącej z ekranu da się zrobić arcydzieło.

A Skrymina wg mnie trochę rozmach zjadł, przez to że wszystko można tyle bzdurnych bugów (misja skradankowa w ktorej nikt nie moze widziec morderstwa, ale wystarczy poczekać aż świadek obróci głowe, jak już leży trup to nikt nawet nie pierdnie i nie podniesie alarmu, nawet jak tego trupa zaciagniesz straznikom pod nogi, albo skill złodziejstwa na 100 i można komuś ukraść "pickpocket" tzw zbroje buty i miecz, oczywiście się nie zczai choćby stał na mrozie. Skroili by ta gre o połowe a bardziej dopracowali i byłoby nieźle)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huder na Twe smutki Dark Souls bez poradnika i połączenia z netem. Polecam, setki godzin zabawy (jeśli można to tak nazwać ;) ) a i tak wszystkich sekretów nie ogarniesz :)

a i jasne każdy ma inny gust, ale i w kategori interaktywnego filmu i w kategorii czystej zabawy płynącej z ekranu da się zrobić arcydzieło.

A Skrymina wg mnie trochę rozmach zjadł, przez to że wszystko można tyle bzdurnych bugów (misja skradankowa w ktorej nikt nie moze widziec morderstwa, ale wystarczy poczekać aż świadek obróci głowe, jak już leży trup to nikt nawet nie pierdnie i nie podniesie alarmu, nawet jak tego trupa zaciagniesz straznikom pod nogi, albo skill złodziejstwa na 100 i można komuś ukraść "pickpocket" tzw zbroje buty i miecz, oczywiście się nie zczai choćby stał na mrozie. Skroili by ta gre o połowe a bardziej dopracowali i byłoby nieźle)

Nie lubię się czepiać pierdół, ale inni lubią. Popraw z dedykacją dla nich ;) .

 

Moje zdanie jest gdzieś po środku [zwrot którego nienawidzę]. Nie mam nic do nowych gier AAA, choć tutaj temat indie także bym poruszył. Gry mogą mieć jakiś swój wewnętrzny klimat, piękną grafikę, a niektóre nawet i fabułę i masę addonów (to raczej indie ;) ), ale nie czuję już serca w nowych grach, są dla mnie bez duszy. Wszystko, jeśli już jest, to wymuszone, w tej kwestii AAA nawet nie ma co tykać, gry z DLC czy innymi addonami nie mogą być dziełami, w które ktoś włożył miłość. Najlepsze gry jakie znam nie osiągnęły komercyjnych sukcesów i to jest naprawdę smutne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wolę stare gry, choć jak coś fajnego nowego się zdarzy to czemu nie?

 

Gdzie gry takie jak pokemony? Chociaż moim zdaniem polecieli potem w komerchę, o tyle pierwsze "trzy" części były dobre (Yellowopodobne, Crystalopodobne i Rubypodobne), licznik czasu pokazywał wartość przegranych nawet 30h lub więcej, ale się grało, bo fajne były.

 

Teraz to gram w różne Deathmatchy, Urban Terror itd. - bo fajnie się gra z kolegami i nie da się wszystkiego wyczuć, jak nieraz w Fifie (oj, jest już wystarczająco blisko, bardzo duże szanse na strzelenie gola)

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej jak się grało w strzelanki to łubudubu a teraz "Naciskaj szybko X !!!" "Za późno" itd. Niby teraz ludzie mogą robić gry takie jak dawniej , ale to byłoby duże ryzyko ,że gra zostanie skrytykowana itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

dobre gry są spoko, a 2012 to był rok tak ######stych gier ze ciezko slowo wydusic

+niektore wasze argumenty sa nietrafione, tak jak np. edytory map. Pierwszy z brzegu (mojego dysku) przyklad - Far Cry 3, Left 4 Dead (1 i 2), Portal 2, a przecież w wielu grach edytor poziomów jest niemożliwy ze względu na ich złożoność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że ty nie umiesz, nie znaczy, że jest niemożliwe, zresztą twórcy CryTeku musieli mieć takowy edytor.

 

Zresztą przykładem jest Quake 1 i Xonotic, zupełnie różnie gry graficznie, a ten sam silnik - Myślisz, że bez edytorów dałoby radę? (chociaż ...)

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...