R.o.b Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Gatunek: platformówkaOpis: Gra wymaga zręczności i odrobiny sprytu. Kontrolujemy stworzenie, które nosi tajemniczą nazwę 'He'. Zadaniem gracza jest odblokowanie przejścia do następnego poziomu przez naciśnięcie guziczka i doprowadzenie naszego bohatera do tytułowego wyjścia. Jednak na naszej drodze natkniemy się na inne wrogie stworzenia, kolce oraz wieżyczki. Dodatkowym zadaniem jest zebranie jak największej liczby monet rozrzuconych po wszystkich poziomach. Sterowanie: strzałki lewo/prawo - ruch lewo/prawo, z - skok, x - wciśnięcie guzika, przejście przez drzwiDownload: EXIT 3,7 MBAutorzy: robb (muzyka: Jakim - 'Quit'n'Exit) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Ile trwa niezapętlona muzyczka? Bo mam wrażenie, że około 5 sekund, co mnie troszkę irytowało po pewnym momencie. Gra fajna dobra na rozluźnienie, nieskomplikowana, z przyjemną grafiką dla oka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.o.b Opublikowano 28 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Niezapętlona muzyczka ma w okolicach 30 sekund. Długo szukałem czegoś odpowiedniego, ale jedynie ta przypadła mi do gustu. Następnym razem trzeba będzie samemu spróbować sił w jakimś trackerze albo poprosić o pomoc jakiegoś muzyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Polecam FL Studio. Nie wiem co dokładnie ogranicza wersja Demo, bo dopiero to ogarniam, ale jeśli to nie ma być cudo techniki to myślę, że wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Demo chyba różni się tylko tym, że nie można zapisywać projektów. No i nie można czerpać z nich zysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 nie wiem dlaczego ale w grze czuje duży potencjał, graficzk prosta, ładna, jednak mechanika pozostawia duzo do życzenia... jednak bede czekał na poprawki do EXIT'a, przedewszystkim na mozliwość sterowania padem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.o.b Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Heh, poprawki będą, ale potrzebuje trochę czasu... szkoła i życie prywatne. Jakim pomógł z muzyką, więc powinno być lepiej na tym polu. Sterowanie postacią trzeba trochę bardziej poifować, bo pojawiają się bugi, ze sprite'ami. Może dodać 'regulacje' wysokości skoku. I jeszcze pad :D E: Z założenia miała to być niewielka gierka, ale mogę sobie pozwolić, żeby ją dopieścić jak się da xD i jeszcze jakieś checkpointy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Też uważam, że to ma potencjał. Mnie na pewno przyciągnęło. I fajnie, że jest to takie malutkie okienko. Taka mała rzecz, a cieszy ;p Tylko, że możliwość co-opa by dodała tej grze dopiero naprawdę fajnej rozgrywki. W tym przypadku to raczej nie jest dużo wysyłania danych, trochę przewidywania pozycji, dla płynności ruchów i kolizje z jakimiś tam obiektami. A życia byłyby wspólne. Gdybym mógł w jakiś sposób pomóc (a wątpię) to z chęcią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Grafika fajna, gierka prosta, ma jednak sporo błędów, które psują zabawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ehrgeiz Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Zgadzam się z przedmówcami - gra jest fajna i ma potencjał :-) Grafika, mimo tego że jest prosta, przyciąga do gry. Jest ładna, schludna i przejrzysta :-) Jedyna rzecz która mi doskwiera, to brak "regulacji" wysokości skoku. Mocno wpływa to na poziom trudności. No chyba, że tak właśnie miało być ;-) Pozdrawiam! d(^_^)b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wn3ku Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 EXIT przypomina mi pewną grę przeglądarkową :? Ale mniejsza, sama gra ma fajny potencjał i liczę na to że ją rozwiniesz. Plusem jest fakt, że mnie to cholernie wciągnęło. Muzyka trochę do gustu mi nie przypadła(ale wiadomo o gustach się nie dyskutuje). Dodaj efekt zbierania monet, strzałów i przyzwoicie to będzie wyglądać. Do tego polecam jakieś lepsze jakościowo grafiki, ale to już taki bardziej prywatny wymóg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Według mnie grafika jest dobra i taka powinna zostać. Ale jak już napisałem - według mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.o.b Opublikowano 3 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Pracuję sobie spokojnie, nad wersją, w której nie będzie już tak wielu bugów. Nie wiem, czy wspominałem, ale Jakim podrzucił mi ciekawą muzykę. Niedługo postaram się wrzucić wersję z poprawkami. Stay tuned ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.o.b Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Poprawiłem kilka rzeczy i wrzuciłem poprawioną wersję gry (pierwszy post uaktualniony): Krótka lista rzeczy, które poprawiłem: - bug, ze sprite’ami – mam nadzieję, że teraz nie będzie już problemem, - dodałem podział na 2 skoki, niższy i wyższy, co ma trochę pomóc, przy regulowaniu wysokości skakania, - dodałem kilka checkpointów, dzięki którym będzie teraz możliwość zapisu (i odczytu ostatniego stanu zapisu w menu), - poprawiłem trochę menu, wydaję mi się, że jest przejrzyste, ładne i pasuje do reszty, - jak pisałem wcześniej dostałem od Jakima ciekawą nutkę, która chyba lepiej pasuje, niż poprzednia (dzięki Jakim :D), - cd. Zwiększenia dynamiki – chciałem by gra była bardziej podobna do 'klasyczniejszych' platformówek, tzn. nie chciałem robić z niej drugiego Super Meat Boy’a lub Guacamelee, dlatego postanowiłem nie zmieniać szybkości poruszania się itp. Co za tym idzie pad też nie został zaimplementowany. W przyszłości, gdy będę pracował nad inną grą, która prawdopodobnie będzie bardziej arcade’owa postaram się o dodanie możliwości kontrolowania herosa padem. Mam nadzieję, że poprawki polepszyły trochę ogólny zarys gry. Tworząc ją na samym początku chciałem sprawdzić się i zebrać sobie listę z rzeczami, które powinny się znaleźć w platformówce, tak aby miała ona ręce i nogi, oraz checkpointy i regulację skoku :D Dzięki za pomoc i wszelkie porady. I jeszcze skriniack z menu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Toporne sterowanie, czasami skok nie łapie jak należy co frustruje niemiłosiernie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.A.G Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 świetna gra chciałbym zagrać w to na androidzie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się