Cygnus Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Cześć wszystkim mam taki problem Co zrobić żeby na teksturach nie było widać łączeń np mam jakąś tam teksturę o wymiarach 60x60 np trawa no i jak zrobić,że jak przyłączę drugą taka samą,żeby nie było widać łączeń. Jest na to chłopaki jakiś sposób?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Zrobić teksturę 64x64, albo 128x128. Ogółem to tekstury muszą być w rozmiarach potęgi liczby 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Poszukaj seamless textures tutorial w googlu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Września 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Ale w ogóle mówimy o teksturach na obiekty 3D? Czy o czym? Może chodzi o tilesy i skalowanie okna gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 No właśnie mam na myśli to,że mam gotowe zrobione tekstury 60x60 np trawe i teraz taka sama obok druga łączę,i tak połączyć żeby łączeń między nimi nie było widać o to mi właśnie chodzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Mam sobie pokój 1280x720 i w nim tekstury o rozmiarach 60x60 i to jest trawa wszystko jest 2D i chciałbym je tak połączyć dwa takie same ze sobą żeby łączeń nie było widać;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Września 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 To masz tekstury, czy używasz tilesetów? Jesli widać łączenia, to znaczy, że skalujesz poziom. Albo musisz skorzystać z aplication_surface i skalować, albo dodać przerwy pomiędzy tilesami i zrobić dodatkowo 1 piksel naokoło. Polecam: https://www.yoyogames.com/tech_blog/45 - o applcation_surface https://www.yoyogames.com/tech_blog/8 - właśnie o tych przerwach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus Opublikowano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 To są Tilesety chyba;) no właśnie walczę z tym żeby łączeń nie było:/ bo denerwujące jest to...I nie zbyt estetyczne na planszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Pokaż te tilesety, bo może z nimi jest coś nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się