Skocz do zawartości

Masakracja


Sutikku

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Masakracja (nazwa tymczasowa, może się zmienić)

 

Gatunek: Survival TDS Multiplayer

 

Opis: Jeśli grał ktoś w DayZ albo WarZ (Infestation), to będzie wiedział o co mniej więcej chodzi. Jest to świat po apokalipsie zombie, a osoby które nadal żyją, próbują przetrwać zbierając pozostałości po świecie przed apokalipsą. Trzeba dbać o zdrowie (krew), głód, pragnienie, temperaturę. Oprócz tego łączyć się w grupy, albo unikać innych ludzi. Gra będzie miała w miarę dużą mapę (jest Edytor Map, więc mapa będzie stale powiększana, niekoniecznie przeze mnie). Jest wystarczający wybór broni, parę pojazdów (jeszcze nie ma), oraz dużo akcesoriów (dobrze odmieniłem?) na przykład, radar czy noktowizor. Oprócz tego, w nocy widoczność jest bardzo mała co dodatkowo utrudnia rozgrywkę. Można powiedzieć, że jest to DayZ Top-Down, gdyż taki jest mniej więcej zamiar.

 

Autorzy:

Programowanie:
Sutikku (+przykład Platyny, mianowicie Edytor Map, oraz AutoUpdater Piotrka1910)

Fabuła:
Brak

Grafika:
na razie ja (+darmowy Tileset z drogą i chodnikiem, znaleziony w internecie). Jak na razie tylko testowa grafika

Muzyka:
Muzyki jak na razie brak

Screeny:

Pierwszy Screen 34iivm0.png

Drugi Screen 2ir4xvn.png

Trzeci Screen 1ysbw5.png

Co już jest:

-Multiplayer

-Ekwipunek

-Chat

-Przedmioty ,

-Cykl Dnia i Nocy,

-Podstawowe AI zombie (jeszcze tylko dodać im wykrywanie graczy przez słuch),

-AutoUpdater (na podstawie tego zrobionego przez Piotrka1910),

-Edytor Map(Przykład Platyny),

-Radar (graficzkę też gdzieś wygrzebałem, ale kod własny)

-Granaty

Co dodam

-Kamuflaże

-Pojazdy (już mam koncept w głowie)

-Budowanie obozów (mały magazyn, ognisko)

-Wytwarzanie (Craftowanie) przedmiotów (już mam koncept w głowie)

I oczywiście nowe grafiki,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah, tak właśnie myślałem, że ktoś to napiszę ;p

A nie zauważyłeś, że postać ma garba i krótkie rączki? Oraz, że dach wygląda jak ul? To taki szybko zrobiony świat 1024x768 ;p

Jak na razie to mi najbardziej to przeszkadza, że wszystko kwadratowe ;p To jest najgorsza rzecz jaką można zrobić w grach top-down moim zdaniem. Ale planuję dużo lepszą grafikę. No i różne kamuflaże, stroje dla graczy. Zależy mi ogólnie na jak największej realistyce, choć o nią też trudno.

EDIT.

Mam już zrobiony ekwipunek, chat (z tym, że to jest Na podstawie jakiegoś przykładu który znalazłem na komputerze, ale nie wiem czyj), wysyłanie pozycji i typu itemku, podstawę pod bronię, cykl dnia i nocy, podstawowe AI zombie (jeszcze tylko dodać im wykrywanie graczy przez słuch), AutoUpdater (na podstawie tego zrobionego przez Piotrka1910), Edytor Map(Przykład Platyny), radar (graficzkę też gdzieś wygrzebałem, ale kod własny). Jak coś pominąłem to potem dopiszę. W pierwszym poście, już napisałem Planuję to skończyć przed 7 września.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy podobne do Unturned? Ja w sumie mało grałem w Unturned, ale trochę podobne. W późniejszych wersjach planowałem dodać możliwość budowania, ale nie chcę mówić hop, dopóki nie przeskoczę, czy jak to się tam mówiło ;p Gameplay dodam, jak powiększę mapę, czyli niebawem. A grafiki robię w Inkscape.

EDIT: Dodałem w pierwszym poście, Co już mam zrobione, a co jeszcze zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej symulator zbierania itemów przez parę godzin/dni, aby potem zginąć w jeden strzał od snajpera ;)

EDIT (Chyba połowa moich postów na forum jest edytowana) Czy gdybym usunął garba postaci i poprawił ręce, no i zmniejszył ją, albo powiększył świat, to postać mogłaby zostać? Za chwile dorzucę efekt końcowy postaci.

69q7b9.png

W głowie dodałem ten kontur, bo się zmywało razem z rękami. Lepiej to wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gra pomimo wszystkiego nie umarła. Po długiej walce ogarnąłem światło, noktowizor

Początek noktowizora, została tylko kwestia dodania 'zabrudzeń'.

2qtv8ld.png

Ciemności egipskie

2ymevc7.png

Przebrnąłem przez najgorsze czyli ogarnięcie tego światła, więc teraz wszystko zależy od wolnego czasu.

I nie zastanawiajcie się dlaczego mini-budynek jest na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multiplayer jest zrobione przeze mnie, ale na podstawie jakiegoś multiplayer który gdzieś na komputerze leżał. Bodajże <TERAZ NASTĄPIŁ MOMENT KIEDY WŁĄCZAM GOOGLE>

to http://gmc.yoyogames.com/?showtopic=263183. Jeśli chodzi o chat to po prostu skopiowałem, bo ja coś miałem problemy. W teorii jest skończona pierwsza wersja, ale nic tam w sumie nie ma. Jest gotowy system itemków (o ile takie coś można nazwać systemem), zombie, jakże wojownicze światło, znacznie zoptymalizowałem (Mojang się może ode mnie uczyć ;3) i zrobiłem coś na wzór przenoszenia roomów między klientem, a serwerem. Teraz chcę skończyć edytor map i wysłać miłemu użytkownikowi PaladynXD który chciał pomóc ;p. Podobno cała moja wieś o tym wie, że coś robię (wieś-party zrobię, na tą cześć). A co do updatera. To nie było tak, że wziąłem cały kod, zmieniłem linki i koniec ;P. Po prostu wzorowałem się, a nawet bardzo. Mam mało czasu żeby to skończyć, ale chciałbym, bo jeśli by grało w to przynajmniej 10 osób to już sukces ;p

Mam w sumie gotowe wszystko teraz tylko dodać dużo broni, przedmiotów i zrobić mapę. Potem jak już chyba pisałem, pojazdy i kamuflaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...