Sutikku Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Tytuł: Masakracja (nazwa tymczasowa, może się zmienić) Gatunek: Survival TDS Multiplayer Opis: Jeśli grał ktoś w DayZ albo WarZ (Infestation), to będzie wiedział o co mniej więcej chodzi. Jest to świat po apokalipsie zombie, a osoby które nadal żyją, próbują przetrwać zbierając pozostałości po świecie przed apokalipsą. Trzeba dbać o zdrowie (krew), głód, pragnienie, temperaturę. Oprócz tego łączyć się w grupy, albo unikać innych ludzi. Gra będzie miała w miarę dużą mapę (jest Edytor Map, więc mapa będzie stale powiększana, niekoniecznie przeze mnie). Jest wystarczający wybór broni, parę pojazdów (jeszcze nie ma), oraz dużo akcesoriów (dobrze odmieniłem?) na przykład, radar czy noktowizor. Oprócz tego, w nocy widoczność jest bardzo mała co dodatkowo utrudnia rozgrywkę. Można powiedzieć, że jest to DayZ Top-Down, gdyż taki jest mniej więcej zamiar. Autorzy: Programowanie: Sutikku (+przykład Platyny, mianowicie Edytor Map, oraz AutoUpdater Piotrka1910) Fabuła: Brak Grafika: na razie ja (+darmowy Tileset z drogą i chodnikiem, znaleziony w internecie). Jak na razie tylko testowa grafika Muzyka: Muzyki jak na razie brak Screeny: Pierwszy Screen Drugi Screen Trzeci Screen Co już jest: -Multiplayer -Ekwipunek -Chat -Przedmioty , -Cykl Dnia i Nocy, -Podstawowe AI zombie (jeszcze tylko dodać im wykrywanie graczy przez słuch), -AutoUpdater (na podstawie tego zrobionego przez Piotrka1910), -Edytor Map(Przykład Platyny), -Radar (graficzkę też gdzieś wygrzebałem, ale kod własny) -Granaty Co dodam -Kamuflaże -Pojazdy (już mam koncept w głowie) -Budowanie obozów (mały magazyn, ognisko) -Wytwarzanie (Craftowanie) przedmiotów (już mam koncept w głowie) I oczywiście nowe grafiki, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 ey nie poyebały ci sie proporcje?! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Co masz już zrobione oprócz... hmmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Hah, tak właśnie myślałem, że ktoś to napiszę ;p A nie zauważyłeś, że postać ma garba i krótkie rączki? Oraz, że dach wygląda jak ul? To taki szybko zrobiony świat 1024x768 ;p Jak na razie to mi najbardziej to przeszkadza, że wszystko kwadratowe ;p To jest najgorsza rzecz jaką można zrobić w grach top-down moim zdaniem. Ale planuję dużo lepszą grafikę. No i różne kamuflaże, stroje dla graczy. Zależy mi ogólnie na jak największej realistyce, choć o nią też trudno. EDIT. Mam już zrobiony ekwipunek, chat (z tym, że to jest Na podstawie jakiegoś przykładu który znalazłem na komputerze, ale nie wiem czyj), wysyłanie pozycji i typu itemku, podstawę pod bronię, cykl dnia i nocy, podstawowe AI zombie (jeszcze tylko dodać im wykrywanie graczy przez słuch), AutoUpdater (na podstawie tego zrobionego przez Piotrka1910), Edytor Map(Przykład Platyny), radar (graficzkę też gdzieś wygrzebałem, ale kod własny). Jak coś pominąłem to potem dopiszę. W pierwszym poście, już napisałem Planuję to skończyć przed 7 września. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Postać cierpi na gigantyzm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Możecie mi wierzyć lub nie, ale już w prawdziwej odsłonie graficznej, gracz nie będzie wielkości domu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Może wrzuć jakiś gameplay, bo na razie nie widzimy nic oprócz grafiki, która jest testowa. Nie grałem w DayZ, ale grałem w Unturned - coś podobnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Czy podobne do Unturned? Ja w sumie mało grałem w Unturned, ale trochę podobne. W późniejszych wersjach planowałem dodać możliwość budowania, ale nie chcę mówić hop, dopóki nie przeskoczę, czy jak to się tam mówiło ;p Gameplay dodam, jak powiększę mapę, czyli niebawem. A grafiki robię w Inkscape. EDIT: Dodałem w pierwszym poście, Co już mam zrobione, a co jeszcze zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 DayZ, tak zwany symulator biegania aka RunZ :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Raczej symulator zbierania itemów przez parę godzin/dni, aby potem zginąć w jeden strzał od snajpera ;) EDIT (Chyba połowa moich postów na forum jest edytowana) Czy gdybym usunął garba postaci i poprawił ręce, no i zmniejszył ją, albo powiększył świat, to postać mogłaby zostać? Za chwile dorzucę efekt końcowy postaci. W głowie dodałem ten kontur, bo się zmywało razem z rękami. Lepiej to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Gra pomimo wszystkiego nie umarła. Po długiej walce ogarnąłem światło, noktowizor Początek noktowizora, została tylko kwestia dodania 'zabrudzeń'. Ciemności egipskie Przebrnąłem przez najgorsze czyli ogarnięcie tego światła, więc teraz wszystko zależy od wolnego czasu. I nie zastanawiajcie się dlaczego mini-budynek jest na drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Ciekaw jestem jak zrobiłeś multika :D. Mam nadzieje, że nie wziąłeś autoupdatera v1 tylko v2. Bo v1 to była taka kaszana, że... Ogólnie nawet fajny pomysł na gre. Poczekam na ten tytuł i zobaczymy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Multiplayer jest zrobione przeze mnie, ale na podstawie jakiegoś multiplayer który gdzieś na komputerze leżał. Bodajże <TERAZ NASTĄPIŁ MOMENT KIEDY WŁĄCZAM GOOGLE> to http://gmc.yoyogames.com/?showtopic=263183. Jeśli chodzi o chat to po prostu skopiowałem, bo ja coś miałem problemy. W teorii jest skończona pierwsza wersja, ale nic tam w sumie nie ma. Jest gotowy system itemków (o ile takie coś można nazwać systemem), zombie, jakże wojownicze światło, znacznie zoptymalizowałem (Mojang się może ode mnie uczyć ;3) i zrobiłem coś na wzór przenoszenia roomów między klientem, a serwerem. Teraz chcę skończyć edytor map i wysłać miłemu użytkownikowi PaladynXD który chciał pomóc ;p. Podobno cała moja wieś o tym wie, że coś robię (wieś-party zrobię, na tą cześć). A co do updatera. To nie było tak, że wziąłem cały kod, zmieniłem linki i koniec ;P. Po prostu wzorowałem się, a nawet bardzo. Mam mało czasu żeby to skończyć, ale chciałbym, bo jeśli by grało w to przynajmniej 10 osób to już sukces ;p Mam w sumie gotowe wszystko teraz tylko dodać dużo broni, przedmiotów i zrobić mapę. Potem jak już chyba pisałem, pojazdy i kamuflaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się