Sutikku Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Np. zmieniam rotacje sprite używając image_angle, a jak zmienić coś co narysowałem za pomocą draw? Na przykład coś takiego: -Narysowałem linię używając draw_line -Obracam obiekt, a linia stoi w miejscu Ja bym chciał by się obróciła razem z rotacją obiektu. Podejrzewam, że jest to coś banalnego, ale widocznie nie dla mnie :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 obliczyć, gdzie powinien byc ten punkt ? lenghtdir_x/y zobacz w manualu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zombie-Games Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 no i mnie gnysek wyprzedził ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zawsze żyłem w śmiertelnym przekonaniu, że lengthdiry to magia, mugolom nie dostępna. "Nie taki diabeł straszny jakim go malują" - teraz rozumiem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Nie chcę robić miliona tematów, więc zapytam tutaj. Jak ustawić maskę, z tego co narysowałem? Coś w stylu mask_index = draw_line(). Chyba mam nawet pomysł, ale mam taką skrytą nadzieje, że jest jakiś bardzo prościutki na to sposób w stylu: mask_draw = (...). Szukałem w dokumentacji, ale trzeba wiedzieć czego szukać ;C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 maskę możesz ustawić tylko ze sprita chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Hmmm...a czy da się sprawdzać kolizje o takie kąty z draw? Bo jeżeli nie, to rysowanie za pomocą draw, trochę traci urok ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 a czy da się sprawdzać kolizje o takie kąty z draw? Tzn? Bo chyba nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Tak, wiem, wiem, napisałem to dość dziwnie. Daję przykład: -Narysowałem koło przez draw_circle, -przy kolizji z blokiem narysowane koło się niszczy (w przypadku w którym koło ma różne wielkości, nie ma sensu dawać 10 masek, dla każdego innego koła) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 GML if(point_distance(blok_x, blok_y, kolo_x, kolo_y) <= wielkosc_kola) { //blablabla niszczy koło } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 GML if(point_distance(x, y, kolo_x, kolo_y) <= wielkosc_kola) { //blablabla } Nie wpadłbym na to, nigdy, przenigdy ;O Myślę, że to wszystko. Dziękuje wszystkim zainteresowanych pomocą :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Po za tym geomoetria się kłania :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Po za tym geomoetria się kłania :P Dopiero skończyłem podstawówkę, moja geometria to obliczanie objętości graniastosłupa ;__; Tak bardzo zaniżony poziom w szkołach ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 A faktycznie nie zauważyłem twojego wieku. Myślałem że jesteś starszy bo nie piszesz z błędami ani nie zakładasz debilnych tematów typu: "Jak zrobić mmo proszzz to pilne !!!11onoenene" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 A faktycznie nie zauważyłem twojego wieku. Myślałem że jesteś starszy bo nie piszesz z błędami ani nie zakładasz debilnych tematów typu: "Jak zrobić mmo proszzz to pilne !!!11onoenene" Jestem dość dziwnym dzieckiem...W każdym razie o trygonometrii i podobnych rzeczach, dowiedziałem się dopiero na gmclanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 collision_line ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 collision_line ? Już sobie poradziłem na podstawie tego co mi wysłał ediepl. Z niewyjaśnionych przyczyn ostatnią rzeczą o której bym pomyślał były funkcje collision. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Jestem dość dziwnym dzieckiem...W każdym razie o trygonometrii i podobnych rzeczach, dowiedziałem się dopiero na gmclanie. *fistbump* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się