Gibki Kaktus Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Tak jak w temacie. Istnieje jakiś sposób na zwiększenie liczby fps? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Najprościej jest zwiększyć room speed Albo poszukać odpowiedzi w starszych tematach, których było już co nie miara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 GML if (point_distance(x,y,dupa.x,dupa.y) > ileśtam) exit; ogólnie najważniejsza jest odpowiednia optymalizacja, a przy nawałnicy obiektów, trzeba też dobrze znać się na kodzie, żeby programować również jak najoptymalniej edit: co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zwiększenie room_speed to przeciwność zwiększania wydajności. Jest kilka prostych sposobów jak poprawić wydajność: Sprawdź czy musisz mieć wszystkie instance widoczne. jak nie do dezaktywuj je. Unikaj wielu draw. Jeżeli tak robisz to rysuj coś na jeden surface a potem rysuj tylko go. Wyłącz "Precise collision checking" Unikaj sprawdzania kolizji gdy nie trzeba. Zagnieść IFy (albo w GM:S uzywaj && i ||). Najpierw sprawdź czy jest wciśnięty przycisk, potem czy możesz się ruszyć, a na końcu wylicz mega skomplikowany wzór na DMG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 https://www.yoyogames.com/tech_blog/61 - wszystko opisane. FPS i Actual FPS to dwie różne rzeczy, proszę pamiętać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 GML if (point_distance(x,y,dupa.x,dupa.y) > ileśtam) exit; ogólnie najważniejsza jest odpowiednia optymalizacja, a przy nawałnicy obiektów, trzeba też dobrze znać się na kodzie, żeby programować również jak najoptymalniej edit: co wersja zoptymalizowana: GML var dx = dupa.x - x; var dy = dupa.y - y; if( ( dx * dx ) + ( dy * dy ) > ilestam * ilestam ) exit; dzieki temu unikamy bardzo kosztownego: GML if( sqrt( ( dx * dx ) + ( dy * dy ) ) > ilestam ) exit; ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 o, dzięki, przyda się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 No proszę jedno przekształcenie a jaka różnica. Fajny bajer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się