Skocz do zawartości

SoulJah


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 317
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dopiszę się do ogólnych zachwytów.

 

Wygląda wspaniale!

 

To będzie zdecydowanie Twoja najlepsza gra - naprawdę zapowiada się kapitalnie. Możliwe, że stanie się jedną z tych darmowych gierek, które się trzyma na dysku po wsze czasy i ceni wyżej od niejednej komercyjnej produckji. No bo wymieńcie mi chociaż jedna współczesną grę z bardziej wyrazistym (i zawalistym) klimatem.

 

A co do skillów, ikonek i "parcia do przodu" - nie pozwól by to obnizywło jakość gry. Szkoda, żeby cała gra wyglądała cudownie, a menusy rozwoju postaci jak z kompletnej amatorki. Czasem trza pocierpieć i zabrać się do ulepszania starych rzeczy - wiem co mówię :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napis CALL ME za bardzo do maila nie pasuje ;p . Nie lepiej "mail me" czy coś w tym stylu? Call to raczej z telefonowaniem bardziej zwiazane. Grafika spoko, tylko na tym drugim screenie te krzaki po prawej wyglądają tak, jakby wisiały w powietrzu.

Wiem, napisałem tak żeby było troche mniej tradycyjnie :) Zresztą w full wersji nie bedzi etego napisu.

TeeGee - postaram sie poprawic te ikonki bo sam uważam że są strasznie brzydkie ;)

I dzięki za wszystkie positiv opinie, postaram sie zrewanzować jak najszybszym wydaniem demka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo napis i tak musze zmienić bo napisałem burin' zamiast burnin'. A tak pozatym to ładna padaka, otwieram gre i wyskakuje "file seems to be corrupted", wie ktoś co z tym zrobic bo jak nie to jestem tydzień roboty w plecy (w tym cały system RPG :/)

EDIT.

yeeeah, jak dobrze ze GM robi automatyczne backupy, jestem tylko z godzine roboty w plecy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm napis SoulJah jest w czasie gry dobrze widoczny (tu chodzi o ruch), troche gorzej z podtytułem (babylon burnin') i napisem demo, myslałem że o to chodzi w poprawce.

a co do dema to technicznie rzecz biorąc - jest już skończone, musze tylko dodac kilka kosmetycznych poprawek, i jakies wiadomosci w stylu "Not avaible in demo version" (pokaże wam tylko jedną z mocy sensi :P na reszte trzeba czekać do pełnej wersji). No i musze coś wybaniować z serwerem bo na uploader nie wejdzie (chyab ze w 2 rarach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ganja,co z tym ptakiem co gadał z SJ w jednym ze screnów,będzie?

bedzie. Jak juz pisalem w demku bedzie wszystko co do tej pory zrobiłem (no nie licząc kilku mocy sensi :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no myśle ze sie wyrobie. To co mi zostało do zrobienia to już tylko szczegóły i nawet jak bym o czymś zapomniał to raczej nie bedzie poważne przeszkadzać w grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie sie już zabierać za sciąganie demka :) Póki co w uploaderze sa 2 pliki, 3 - najcięższy własnie sie wrzuca. W każdym zipie jest readme w którym pisze co i gdzie powrzucać żeby działało.

Miłego grania, bless:

http://www.gmclan.org/up993.html

 

Ok, wszystkie trzy pliki na uploaderze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomnialem, jeszcze jeden rar - 1,5mb, zaraz bedzie, tez 3 pliki ktore trzeba wrzucic do glownego folderu.

Ok, wszystko.

 

Licze że wyhaczycie jakieś błędy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe jaka giera :D Nawalanka straszna - MA KLIMAT !! bez kitu, tak samo jak Back 2. Błąd jaki znalazłem, pojawia się na samym początku gry i po wciśnięciu SETTINGS. Pojawia się błąd "Logos1" i "Logos2". Bardzo mi się podoba ten system rotacji view'ów, fajny daje efekt :) No i jak wspomniałem wcześniej - ten klimat, naprawdę potrafi utożsamić się z Bohaterem i miejscem akcji :) Szkoda, że nie jest na fullscreen, ale i tak jest COOL :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe jaka giera :D Nawalanka straszna - MA KLIMAT !! bez kitu, tak samo jak Back 2. Błąd jaki znalazłem, pojawia się na samym początku gry i po wciśnięciu SETTINGS. Pojawia się błąd "Logos1" i "Logos2". Bardzo mi się podoba ten system rotacji view'ów, fajny daje efekt :) No i jak wspomniałem wcześniej - ten klimat, naprawdę potrafi utożsamić się z Bohaterem i miejscem akcji :) Szkoda, że nie jest na fullscreen, ale i tak jest COOL :thumbsup:

co do błędu to musisz sciągnąć jeszcze ten 1,5mb plik z uploadera - Soul Jah.rar i bedzie w porzadku ;)

A co do fullscreena - sam nie wiem, na mały okienku jak by ładniej wyglada, za to z drugiej strony rotacja ekranu na fullscreenie = masywne zawroty głowy i dużo większa dynamika. Sam nie wiem jak to zrobić w pełnej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj opcję rozciągnięcia w menu. :)

 

A moim zdaniem gra jest świetna! :D Kombosy, piękna graficzka, fajna muzyka, ciekawe story i świetny klimat. Czuje się jakbym tam był! ;)

 

Tylko trochę trudne. Czekam na pełną wersję i... kody. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, ja mam ten sam problem z Almorą, normalnie testuje w okienku, bo muszę odpalać parę gier na raz i w oknie ładniej wygląda ( ostrzej ) niż na fullscreen'ie. Jednak przy FS wszystko jest takie większe i bardziej czuć klimat, dlatego zostane przy 1024x768 FULLSCREEN :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj opcję rozciągnięcia w menu. :)

 

A moim zdaniem gra jest świetna! :D Kombosy, piękna graficzka, fajna muzyka, ciekawe story i świetny klimat. Czuje się jakbym tam był! ;)

 

Tylko trochę trudne. Czekam na pełną wersję i... kody. :P

wciśnij F3 podczas wyboru umiejętności. Jedyny dostępny kod :P

A jeśli chcesz przejść bez kodów to nie zapominaj o leczących właściwościach baczki - uzupełnia hp o 30 i sensi point do pełna. Ano i umiejętność Jah Fyah też robi swoje ;)

Wiesz co, ja mam ten sam problem z Almorą, normalnie testuje w okienku, bo muszę odpalać parę gier na raz i w oknie ładniej wygląda ( ostrzej ) niż na fullscreen'ie. Jednak przy FS wszystko jest takie większe i bardziej czuć klimat, dlatego zostane przy 1024x768 FULLSCREEN :)

hmm a zagram na full screenie i zobacze jak jest lepiej, jak coś to sie podmieni. Albo jak mowi dawidsu - zrobic w opcje w menu...hmm zobaczy sie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sobie pograłem :D !

 

Babylon co prawda jeszcze nie spłonął, ale za to ja płonę z zachwytu! Gra jest genialna - w życiu nie grałem w tak niegłupią i klimatyczną napierdzielankę! Wszystko pasuje idealnie - kombosy, grafa, muza, cechy, expeki, znowu muza, fabułka, dialogi... wspominałem o muzie?

A - i faktycznie zombie klepie się już łatwo, szybko i przyjemnie...

 

No ale ja bym nie był sobą jakbym nie pomarudził :P - oto lista rzeczy do poprawy (według mnie):

 

- Muzyka się kończy i nie gra już dalej - ogromna szkoda - gra traci wtedy strasznie na klimacie.

 

- Po wejściu na górę wyskakuje error - missing object "Jacob" - ściągnąłem wszystkie pliki, żeby nie było.

 

- Paski życia i sensi są paskudne niestety. Może jakiś bambus jako HP i joint jako sensi? No w każdym razie - daj coś innego i bardziej stylowego.

 

- Mapka jest brzydka - ale pewnie ją poprawisz jeszcze.

 

- Jak się przegra, to kursor na mapie znika i jest dupa. A gra nie wypuszcza gracza tak łatwo - musiałem ctrl + alt +del.

 

- Tytuł w menu głownym jest za mały imho.

 

- Wejście w settings za kazdym razem pokazuje logo - strata czau.

 

- W pierwszym dialogu w wiosce są dwie opcje nr.4 a w dialogu z rasta-co-klepał-zombiaki opcja nr.5 wychodzi poza ekran. Tylko domyśliłem się, że tam jest.

 

- Mgiełka pod nogami jest do wymiany na mniej "papierową".

 

- Góra jest odrobinę za stroma.

 

- Animacje upadania i wychodzenia z biegu są nadal skokowe - to brzydko wygląda przy tej płynności, którą oferuje gra.

 

To chyba wszystko co mi się udało wyhaczyć. Generalnie gra jest genialna. Koniecznie dokończ ją i dopieść wszystkie niedopatrzenia. Będzie hicor!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sobie pograłem :D !

 

Babylon co prawda jeszcze nie spłonął, ale za to ja płonę z zachwytu! Gra jest genialna - w życiu nie grałem w tak niegłupią i klimatyczną napierdzielankę! Wszystko pasuje idealnie - kombosy, grafa, muza, cechy, expeki, znowu muza, fabułka, dialogi... wspominałem o muzie?

A - i faktycznie zombie klepie się już łatwo, szybko i przyjemnie..

 

No ale ja bym nie był sobą jakbym nie pomarudził :P - oto lista rzeczy do poprawy (według mnie):

 

- Muzyka się kończy i nie gra już dalej - ogromna szkoda - gra traci wtedy strasznie na klimacie.

hmmm... w blue mountains? jeśli tak to już poprawione :)

 

- Po wejściu na górę wyskakuje error - missing object "Jacob" - ściągnąłem wszystkie pliki, żeby nie było.

Plik Jacob to cały SoulJah_demo2.rar, musisz wrzucić ten plik do folderu "miusik"

 

- Paski życia i sensi są paskudne niestety. Może jakiś bambus jako HP i joint jako sensi? No w każdym razie - daj coś innego i bardziej stylowego.

fakt, fakt, mam z nimi duzo problemow, nadal nie moge rozkminic tego zeby nie uciekaly za ekran przy obracaniu.

- Mapka jest brzydka - ale pewnie ją poprawisz jeszcze.

 

- Jak się przegra, to kursor na mapie znika i jest dupa. A gra nie wypuszcza gracza tak łatwo - musiałem ctrl + alt +del.

ułatwienie, zauważ że kursor wypuszcza żółte listki w miejscu gdzie jest, możesz tymi listkami wycelowac w odpowiednie miejsce na mapie.

 

- Tytuł w menu głownym jest za mały imho.

- Wejście w settings za kazdym razem pokazuje logo - strata czau.

Chciałem sie pochwalic, robilem to logo przez 2 godziny :P

nie no żartuje. Poprawie...

 

 

- W pierwszym dialogu w wiosce są dwie opcje nr.4 a w dialogu z rasta-co-klepał-zombiaki opcja nr.5 wychodzi poza ekran. Tylko domyśliłem się, że tam jest.

hmmm... ok.

Wogóle z całymi dialogami przydałaby się pomoc kogoś kto dobrze operuje Jamajskim, bo prawdopodobnie zrobiłem nie jeden błąd. (Nie wiem w końcu czy pisze sie BloodKlatt czy BloodClatt :P)

 

- Mgiełka pod nogami jest do wymiany na mniej "papierową".

 

- Góra jest odrobinę za stroma.

 

- Animacje upadania i wychodzenia z biegu są nadal skokowe - to brzydko wygląda przy tej płynności, którą oferuje gra.

Szczerze? Zrobiłem że po biegu SoulJah odchyla sie do pionu, ale jak zobaczyłem jak mój kumpel stanął przy kozie i wciskał strzałke w jej strone - to domyślcie sie jak to wyglądało :D Jest gdzies tam ten kod, ale pukico nie używany, jak uda mi sie to wykonac lepiej to załącze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plik Jacob to cały SoulJah_demo2.rar, musisz wrzucić ten plik do folderu "miusik"

 

Tak zrobiłem jak już pisałem.

 

fakt, fakt, mam z nimi duzo problemow, nadal nie moge rozkminic tego zeby nie uciekaly za ekran przy obracaniu.

 

Mi głownie o ich wygląd chodzi, a że uciekaja to inna rzecz :P.

 

ułatwienie, zauważ że kursor wypuszcza żółte listki w miejscu gdzie jest, możesz tymi listkami wycelowac w odpowiednie miejsce na mapie.

 

No tak, ale kursor nie może tak sobie znikać ;).

 

A co do reszty - spoko.

 

I żeby nie było - mi się naprawde ta gra strasznie podoba - wypisuje tylko to co uważam, że da się poprawić.

 

Naprawdę świetna robota Propaganja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha jeszcze takie sprostowanie co do kawałka który leci w menu głównym. Zrobiłem gre "Propaganja" i naklejałem wlepy z takim własnie napisem ZANIM powstał ten kawałek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...