Skocz do zawartości

Tuake (czyt Tłejk)


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł gry- Tuake

 

opis - Gra o zoombie ukazana w 2d top-down czyli od góry z lotu ptaka , będąca głównie

strzelanką z połączeniem survievalu która opowiada o jednym z gości Hotelu ,,Griando''

który jest świadkiem jak to jeden z gangsterów przemyca do hotelu walizkę z fiołką wirusa

o nazwie ,,rerum-12yPluser'' czyli jeden z niewykorzystanych elementów niezbędnych do

tworzenia leku przeciwko wszelkim chorobą tak sądzą co poniektórzy profesorowie ,. Gdy

ochrona hotelu prosi o jej ukazanie dochodzi do upadku i rozbicia się fiołki wszyscy

zaczynają wymiotować , mdleć i duśić się lecz nie oni po chwili powstają i biegną za jedynym

żywym głównym bohaterem.

 

Sytułacja się pogorsza gdy policja i wojsko w stannie podwyższonej gotowości mają zlecenie

odizolowanie budynku i bronienia wszelkich wejść a byś może nawet wysadzenia całego hotelu.

 

 

Gra dodatkowo nie opowiada wyłącznie o wydarzeniach mających miejsce w Hotelu ,

 

epizody rozgrywają się w różnych miejscach i opowiadają o przetrwaniu różnych ludzi.

 

Epizod Pierwszy w kopalni w którym to jako jeden z górników musimy przetrwać i nie dać się

 

pożreć hordzie górników którzy stali się krwawymi zoombie , gdy ukończymy epizod w

 

podziemnych kopalniach czeka nas rozdział szpitalny ukazujący jak cały personel jak i

 

pacjenci pożerają się kolejno a jeden ze zbiegłych przybyłych do kontroli lekarskiej

 

pacjentów ucieka do najbliższej kryjówki i stamtąd zqaczynamy rozdział w szpitalu to jednak

 

nie koniec gdyż do przejścia oddane nam będzie jeszcze ukończyć rozdział toczący się w

 

jednym z oddalonych od miasta domków na odludziu w którym to jeden z domowników zostaje

 

zaatakowany i broni się przed nimi nim przybędą po niego oddziały ratunkowe , noi i ostatnim

 

z planowanych rozdziałow to epizod w hotelu jest to główny epizod bowiem to tutaj zrodził

 

się wirus i to tutaj doszło do tragicznego wypadku w którym sytułacja jest jaka jest , a

 

my w tym dziale wcielamy się w rolę sapera który ma za zadanie rozmieścić w budynku

 

materiały wybuchowe i wydostać się by raz na zawsze zniszczyć ociekający krwią i łzami

 

ginących ludzi hotel.

 

 

Epizody

 

1. Pod ziemią kopalni.

 

2. wizyta w szpitalu.

 

3. domek na polanie.

 

4. zniszczenie hotelu.

 

 

screen - https://gmclan.org/up6167_6_Tuaqe.html

 

screen dwa - https://gmclan.org/up6167_6_tuake_screen_2_beta.html

 

screen 3 - https://gmclan.org/up6167_6_Tuake_screen_3.html

 

SCREEN 4 - http://www.gmclan.org/up6167_6_tuake_screen_4.html

 

screen 5 (NEW) - http://www.gmclan.org/up6167_6_Tuake_new_screens.html

 

powyższy screen przedstawia początek poziomu w kopalni.

 

Wideo

 

Pierwszy Gameplay z powstającej bety gry : http://chomikuj.pl/nikus836/Gry+kt*c3*b3re...9309.avi(video)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabuła OK, Screen OK. Grałbym.

Nie porzucaj tego pomysłu. Jest prosty i może uda się to fajnie pokazać. Pamiętaj że w grach o zombie ważny jest klimat, więc niech zostają ślady krwi po trafieniu i ciała na ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczynają wymiotować , mdleć i duśić się lecz nie oni po chwili powstają i biegną za jedynym

żywym głównym bohaterem.

 

Najlepiej ujęty zwrot akcji ever.

 

Te wstawki fabularne zapowiadają się ciekawe. Also, screeny trzymają poziom do przyjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję w grze wprowadzić wiele różnych urozmaiceń by sprawić by nie było nudno ani monotonnie lecz Grywalnie , strasznie i oczywiście z dużą ilością akcji :) Ponad to w grze wystąpi epizodycznie jedna z postaci znanych z moich wcześniejszych produkcij kto to taki ? , niespodzianka przekonacie się grając ;D prace idą w najlepsze to pierwszy mój projekt od początku mojej kariery programistycznej czyli od gródnia 2009 roku w którym widzę na prawdę nadzieję na to że chcieć to muc a moje gry nie muszą być obrzydliwe graficznie , ortograficznie i z brakiem grywalności bowiem wystarczy się przyłożyć i można stworzyć swój hit który polubi wielu , wielu graczy i udowodni im jak i mi że dobre wykonanie zdobędzie uznanie bo na to zasługuje a wierzcie mi ,,Tuake'' powstaje i robiąc go przykładam się dajać z siebie 100 % , nie wszystko kodzę sam bowiem tylko pare kodów ale wiele gier powstawało na innych enginach np Call of Duty na enginie gry Wolfenstein tak dla przykładu bo jest to nie jedyny , ale zawsze należy się wzmianka o osobach które pomagały , dawały pomysły , koncepcje i wspierały tworzony projekt widząc w nim to na co każdy gracz który grał przez wcześniejsze lata w moje gry czekał wierząc że to nastąpi , padały słowa że Dyzmek w końcu zaskoczy wszystkich nie chcę być samolubny bądź chwalący się bo różne są gusta ale chcę byście wiedzieli że projekt nie jest tworzony na tzw ,,odwal się'' a powstaje ze wcześniej zaplanowanego szczegółowego scenariusza który przedstawia wszystko od początku do samego końca i według niego tak jak sobie wyobraziłem poszczególne wydarzenia zostają one przeniesione w świat gry .

 

Trochę się rozpisałem ale chcę wtajemniczyć zainteresowanych informacjami które mogę wyjawić bo jest ich dość sporo

jak wcześniej mówiłem w grze wystąpi postać której zmagania obserwowaliśmy w serii gier wydanych przed laty .

 

 

Niespodzianek moc ciąg dalszy :

 

Na koniec chciał bym jeszcze podzielić się paroma ciekawymi informacjami na temat możliwości którę będą dostępne w grze wydam ich zaledwie parę bo w końcu coś musi zaskoczyć osobę która poświęca czas na zagranie w kolejny z moich projektów mając nadzieję yż będzie lepszy niż poprzednie coraz to lepsze lecz nadal niedopracowane gierki które jak mówili użytkownicy którzy zagrali ,, Nie tragiczne z dobrą wciągającą fabułą lecz zawsze z jakimś minusem który to wszystko obrzydza mam na myśli grafikę jak i ortografię bo to najbardziej doskwierało mi we wcześniejszych latach , znam siebie i wiem że ja niegdyś popełniałem wiele błędów które zniechęcały do wypróbowanie moich gier jak między innymi Bugi , Grafika która wogule nie została wykonana starannie ale na odpiernicz w góra 2,3 minuty , dążę do tego że moim wielkim błędem którego niegdyś nie dostrzegałem był pośpiech by jak najszybciej wydać grę a nie ważne jak szybko się programuje swój projekt lecz ile w nim grywalności , potencjału i ciekawych rzeczy , opcij , możliwości które zostaną przez graczy serdecznie przyjęte i zachwalane bowiem widać że w projekt w porównaniu z grami z lat 2009 - 2012 które wydawałem , prezentuje się znacznie lepiej i można kolejne moję produkcje nazwać grami z czystym sumieniem a nie byle czym nazywanym grą , mówiąc ogólnie Gra by była grą musi mieć to coś grywalność a by ta była trzeba się starać i przykładać bo chyba lepiej by było zagrać w grę którą ktoś tworzył starannie przez bardzo dłógi czas , miesiące , lata niż w byle jaką niby grę która zamiast grafiki ma bohomazy a zamiast przyciągać i zachęcać do dalszej gry odrzuca pare minut po uruchomieniu nie raz po oglądnieciu screenów które nie były dobrą reklamą lecz informacją by nie grać bo nie warto bowiem nie ma w tym nic co by było ciekawe a gra polega na chodzeniu od punktu do punktu bez celu i zabijaniu wrogow wygladajacych jak kawalek kwadratu .

 

Jeżeli chodzi o niespodzianki wcześniej wspomniane to powiem tylko tyle , mam bardzo dobre własne tworzone w scenariuszu czyli tak zwanym Designie pomysły jak najbardziej własne absolutnie nie kopiując z innych gier tylko i wyłącznie własne , własne i jeszcze raz powtarzam własne.

 

Ten Artykuł jest napisany by dać do zrozumienia pare kwestii aczkolwiek po pierwsze : Staranność , schludność , estetyka . a po drógie Grywalność , Hit i nieco zmienione podejście do moich produkcij .

 

Na koniec powtarzam pytanie na które ja wam nie odpowiem bo nie chcę zdradzać tajemnicy ale moje pytanie wywoła domysły która z postaci wystąpi w moim najnowszym projekcie któremu poświecam bardzo dużo uwagi i wkładam w tworzenie jej serce nie popełniając błędów z lat ubiegłych mam na myśli Pośpiech , nieestetyczność i brak grywalności który po premierze gry został odczuty przez graczy którzy słusznie mnie krytykowali , ale dobrze dało to do myślenia i mam tylko nadzieję że krótki trailer bądź gameplay zamiast jak we wcześniejszych grach odpychac to sprawia ze kazdy bedzie czekal z niecierpliwoscia i na prawde tak polubi grę że będzie do niej powracał co jakiś czas . To tyle rozpisałem się ale ta przemowa była od dawna planowana i również stworzona została w moim scenariuszu gry w dziale ,, Informacje dotyczące powstawania gry ,,Tuake'' , ale na koniec dodam że fabuła podana wcześniej ulegnie pewnym zmianom , nowa poprawiona recenzja która według mnie dodaję do gry więcej jak wcześniej mówiłem ,,Grywalności'' bo to jeden z najważniejszych elementów ocenianych podczas gry w dany stworzony projekt . Nowa Fabuła nie zmini wydarzeń ani poszczególnych planowanych misij lecz doda dobre wątki akcji i według mnie jeszcze bardziej wywoła u grającego zachwyt i ciekawość co się wydarzy , to jedna z niespodzianek która została wam przedstawiona w sposób ogólny bez szczegółowych wzmianek na temat tego co się wydarzy bo o tym jaki wątek zostanie bardziej rozwinięty powie wam zmodyfikowany opis na temat gry , który jutro zostanie ujawnione na gmclanie , a więc czy jest na co czekać czy też nie pokaże czas przyszły bo to nie mi twórcy ma się fajnie grać lecz gra ma zaskakiwać osoby które uruchamiają myśląc że to kolejny byle jaki bubel bez sensu a okazuje się że to gra która udowodniła że i dyzmek może stworzyć ciekawą grę mimo wcześniejszych krytyk i hejtowania nie poddawałem się lecz próbowałem dalej swoich sił , długa lektura ale to jeden z kroków w procesie tworzenia jako twórca musiałem co nieco zrelacjonować i zrobiłem to na tyle na ile mogłem w tej fazie powstawania projektu ,,Tuake'' , dziękuję za uwagę poświęconą artykułowi i serdecznie dziękuję tym którzy widzą we mnie potencjał który z projektu na projekt rósł a teraz próbuje polepszyć opinię na temat swoich umiejętności i pokazać że jak mam napisane u siebie na profilu ,,Trening Czyni Mistrza tylko wystarczy tego chcieć''

 

 

Powyższy artykuł został ujawniony z prawdziwego scenariusza gry nazwanego ,,Tuake Designer'' i ma na celu opowiedzenia co nieco o procesie powstawania i o tym ile przyłożenia i serca zostało przelane na grę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję w grze wprowadzić wiele różnych urozmaiceń by sprawić by nie było nudno ani monotonnie lecz Grywalnie , strasznie i oczywiście z dużą ilością akcji :) Ponad to w grze wystąpi epizodycznie jedna z postaci znanych z moich wcześniejszych produkcij kto to taki ? , niespodzianka przekonacie się grając ;D prace idą w najlepsze to pierwszy mój projekt od początku mojej kariery programistycznej czyli od gródnia 2009 roku w którym widzę na prawdę nadzieję na to że chcieć to muc a moje gry nie muszą być obrzydliwe graficznie , ortograficznie i z brakiem grywalności bowiem wystarczy się przyłożyć i można stworzyć swój hit który polubi wielu , wielu graczy i udowodni im jak i mi że dobre wykonanie zdobędzie uznanie bo na to zasługuje a wierzcie mi ,,Tuake'' powstaje i robiąc go przykładam się dajać z siebie 100 % , nie wszystko kodzę sam bowiem tylko pare kodów ale wiele gier powstawało na innych enginach np Call of Duty na enginie gry Wolfenstein tak dla przykładu bo jest to nie jedyny , ale zawsze należy się wzmianka o osobach które pomagały , dawały pomysły , koncepcje i wspierały tworzony projekt widząc w nim to na co każdy gracz który grał przez wcześniejsze lata w moje gry czekał wierząc że to nastąpi , padały słowa że Dyzmek w końcu zaskoczy wszystkich nie chcę być samolubny bądź chwalący się bo różne są gusta ale chcę byście wiedzieli że projekt nie jest tworzony na tzw ,,odwal się'' a powstaje ze wcześniej zaplanowanego szczegółowego scenariusza który przedstawia wszystko od początku do samego końca i według niego tak jak sobie wyobraziłem poszczególne wydarzenia zostają one przeniesione w świat gry .

 

Trochę się rozpisałem ale chcę wtajemniczyć zainteresowanych informacjami które mogę wyjawić bo jest ich dość sporo

jak wcześniej mówiłem w grze wystąpi postać której zmagania obserwowaliśmy w serii gier wydanych przed laty .

 

 

Niespodzianek moc ciąg dalszy :

 

Na koniec chciał bym jeszcze podzielić się paroma ciekawymi informacjami na temat możliwości którę będą dostępne w grze wydam ich zaledwie parę bo w końcu coś musi zaskoczyć osobę która poświęca czas na zagranie w kolejny z moich projektów mając nadzieję yż będzie lepszy niż poprzednie coraz to lepsze lecz nadal niedopracowane gierki które jak mówili użytkownicy którzy zagrali ,, Nie tragiczne z dobrą wciągającą fabułą lecz zawsze z jakimś minusem który to wszystko obrzydza mam na myśli grafikę jak i ortografię bo to najbardziej doskwierało mi we wcześniejszych latach , znam siebie i wiem że ja niegdyś popełniałem wiele błędów które zniechęcały do wypróbowanie moich gier jak między innymi Bugi , Grafika która wogule nie została wykonana starannie ale na odpiernicz w góra 2,3 minuty , dążę do tego że moim wielkim błędem którego niegdyś nie dostrzegałem był pośpiech by jak najszybciej wydać grę a nie ważne jak szybko się programuje swój projekt lecz ile w nim grywalności , potencjału i ciekawych rzeczy , opcij , możliwości które zostaną przez graczy serdecznie przyjęte i zachwalane bowiem widać że w projekt w porównaniu z grami z lat 2009 - 2012 które wydawałem , prezentuje się znacznie lepiej i można kolejne moję produkcje nazwać grami z czystym sumieniem a nie byle czym nazywanym grą , mówiąc ogólnie Gra by była grą musi mieć to coś grywalność a by ta była trzeba się starać i przykładać bo chyba lepiej by było zagrać w grę którą ktoś tworzył starannie przez bardzo dłógi czas , miesiące , lata niż w byle jaką niby grę która zamiast grafiki ma bohomazy a zamiast przyciągać i zachęcać do dalszej gry odrzuca pare minut po uruchomieniu nie raz po oglądnieciu screenów które nie były dobrą reklamą lecz informacją by nie grać bo nie warto bowiem nie ma w tym nic co by było ciekawe a gra polega na chodzeniu od punktu do punktu bez celu i zabijaniu wrogow wygladajacych jak kawalek kwadratu .

 

Jeżeli chodzi o niespodzianki wcześniej wspomniane to powiem tylko tyle , mam bardzo dobre własne tworzone w scenariuszu czyli tak zwanym Designie pomysły jak najbardziej własne absolutnie nie kopiując z innych gier tylko i wyłącznie własne , własne i jeszcze raz powtarzam własne.

 

Ten Artykuł jest napisany by dać do zrozumienia pare kwestii aczkolwiek po pierwsze : Staranność , schludność , estetyka . a po drógie Grywalność , Hit i nieco zmienione podejście do moich produkcij .

 

Na koniec powtarzam pytanie na które ja wam nie odpowiem bo nie chcę zdradzać tajemnicy ale moje pytanie wywoła domysły która z postaci wystąpi w moim najnowszym projekcie któremu poświecam bardzo dużo uwagi i wkładam w tworzenie jej serce nie popełniając błędów z lat ubiegłych mam na myśli Pośpiech , nieestetyczność i brak grywalności który po premierze gry został odczuty przez graczy którzy słusznie mnie krytykowali , ale dobrze dało to do myślenia i mam tylko nadzieję że krótki trailer bądź gameplay zamiast jak we wcześniejszych grach odpychac to sprawia ze kazdy bedzie czekal z niecierpliwoscia i na prawde tak polubi grę że będzie do niej powracał co jakiś czas . To tyle rozpisałem się ale ta przemowa była od dawna planowana i również stworzona została w moim scenariuszu gry w dziale ,, Informacje dotyczące powstawania gry ,,Tuake'' , ale na koniec dodam że fabuła podana wcześniej ulegnie pewnym zmianom , nowa poprawiona recenzja która według mnie dodaję do gry więcej jak wcześniej mówiłem ,,Grywalności'' bo to jeden z najważniejszych elementów ocenianych podczas gry w dany stworzony projekt . Nowa Fabuła nie zmini wydarzeń ani poszczególnych planowanych misij lecz doda dobre wątki akcji i według mnie jeszcze bardziej wywoła u grającego zachwyt i ciekawość co się wydarzy , to jedna z niespodzianek która została wam przedstawiona w sposób ogólny bez szczegółowych wzmianek na temat tego co się wydarzy bo o tym jaki wątek zostanie bardziej rozwinięty powie wam zmodyfikowany opis na temat gry , który jutro zostanie ujawnione na gmclanie , a więc czy jest na co czekać czy też nie pokaże czas przyszły bo to nie mi twórcy ma się fajnie grać lecz gra ma zaskakiwać osoby które uruchamiają myśląc że to kolejny byle jaki bubel bez sensu a okazuje się że to gra która udowodniła że i dyzmek może stworzyć ciekawą grę mimo wcześniejszych krytyk i hejtowania nie poddawałem się lecz próbowałem dalej swoich sił , długa lektura ale to jeden z kroków w procesie tworzenia jako twórca musiałem co nieco zrelacjonować i zrobiłem to na tyle na ile mogłem w tej fazie powstawania projektu ,,Tuake'' , dziękuję za uwagę poświęconą artykułowi i serdecznie dziękuję tym którzy widzą we mnie potencjał który z projektu na projekt rósł a teraz próbuje polepszyć opinię na temat swoich umiejętności i pokazać że jak mam napisane u siebie na profilu ,,Trening Czyni Mistrza tylko wystarczy tego chcieć''

 

 

Powyższy artykuł został ujawniony z prawdziwego scenariusza gry nazwanego ,,Tuake Designer'' i ma na celu opowiedzenia co nieco o procesie powstawania i o tym ile przyłożenia i serca zostało przelane na grę .

Widzę,że masz wygórowane ambicje.W sumie to dobrze,mam nadzieję,że zrobisz chociaż z 20% z tego co tu napisałeś.Ciekawe kiedy pokażesz coś ruchomego. <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę,że masz wygórowane ambicje.W sumie to dobrze,mam nadzieję,że zrobisz chociaż z 20% z tego co tu napisałeś.Ciekawe kiedy pokażesz coś ruchomego. <_<

 

 

Już dziś pojawi się pierwszy gameplay z wersji ( Beta ) gry będący zarazem wstępną zapowiedzią , chodź oficjalną zapowiedź wydam z miesiąc przed premierą .

 

No i proszę obiecany filmik z gry , jakość średnia - http://chomikuj.pl/nikus836/Gry+kt*c3*b3re...9309.avi(video)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Dużo to na tym filmiku nie widać. 5% ekranu to brudnożółty obszar oświetlony przez latarkę, reszta - czarna. Nie sposób się połapać, co się dzieje, a patrzenie na przesuwające się rozmazane kształty szybko nudzi widza... A ten kręcący się zombie na końcu - tak miało być? :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz mieć zapowiedź z której nikt się nie będzie śmiać, musisz się przyzwyczaić, że jej nagranie zabierze 50GB, rendering zabierze 2.5 godziny, a waga będzie taka, że będziesz uploadować 6 godzin.

Zależy Ci na tym projekcie, więc powinieneś być w stanie się poświęcić i uploadować filmik 6 godzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest pierwszy gameplay nie główny tylko taki prezentujący mniej więcej środowisko gry , ma prawo być takiej jakości , naganne by było to jak bym oficjalny trailer nagrał w takiej jakości a nagram w jak najlepszej , jeżeli chodzi o wypatrzone bugi i niedopracowania to w wersji beta dopatrzę się co szfankuje i co nie jest tak jak być powinno.

 

Chciałem dodać yż pobranie filmiku i odtworzenie na komputerze przez jakiś program np windows media player ma o wiele ładniejszą jakość gdyż na chomikuj.pl odtwarzacz jest jaki jest i nic nie można na to poradzić ;) pobierzcie a zobaczycie wszystko w lepszej jakości. mówiąc ogólnie odtwarzacz na chomikuj psuje jakość filmiku gdy ten jest odtwarzany przez niego , gdy zostanie pobrany to już nie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyzmek i nie tłumacz sobie że jak to nie jest oficjalny trailer to może być słaba jakość. No postaraj się. Bardzo się postarałeś z robieniem gier i idzie Ci o dwa nieba lepiej niż kiedyś, ale z filmikami nadal jesteś leniwy.

 

Zwiększ jakość, mniejsza kompresja, telefony sprzed 6ciu lat miały lepsze nagrywanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ale to i tak bez znaczenia bo wstrzymuje projekt a powodem tego jest to że tworzenie tej gry nic nie wniesie w moją od dawna prowadzoną nauke gml-a , gra ma zbyt wiele gotowego kodu a to co umiem nie wystarczy by samodzielnie kontynułować projekt , no chyba że ktoś by był zainteresowany by go ode mnie przejąć to zainteresowanej osobie która by podjeła się pisania tej gry , udostępnie engine ;)

 

A ja wolę tak jak wielu pojętych w gml-u użytkowników mi poradziło , programować nawet drobne małe i proste gry/programy wykonujące dane czynności aż do utrwalenia , nigdy nie przerwałem nauki lecz przy ,,Tuake'' potrzeba znacznie więcej a ja nie jestem wstanie zrobić tej gry tak jak sobie zaplanowałem i wyobrażałem , Interface jak i całe środowisko gry , ale pomyślę co jestem w stanie napisać sam na co moje dotychczasowe umiejętności pozwalają .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...