Matrix_ Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam mam pytanie, jestem początkującym w HTML. Stworzyłem stronę internetową i każdy z mich kolegów ma swoją podstronę, i jak następny kolega chche dojść, to msuzę we wszystkich plikach dodawać kolejną pozycję w menu... Czy dałoby się zmieścić to w jednym pliku? : GML <tr> <td background="image/background_download.jpeg" bgcolor="green" width="175" valign="top"> <font size=4><center> <a href="index.html"> Strona Główna </a><br/> <a href="download.html"> Pobierz </a><br/> <a href="pawel.html"> Paweł </a><br/> <a href="janek.html"> Janek </a><br/> <a href="mateusz.html"> Mateusz </a><br/> <a href="kacper.html"> Kacper </a><br/> </center></font></td> oraz GML <tr><td background="image/background.jpg" bgcolor="#99FFFF" colspan="2" > <a href="index.html"> Strona Główna </a> <a href="index.html"> Gry </a> <a href="index.html"> Programy </a> <a href="index.html"> Grafika </a> </td></tr> Szukałem różnych przykładó, ale część mi nie działała, albo nie umiałem tego dobrze wykożystać *czy byłaby możliwość dodania jeszcze logo strony na graficznym tle, oraz domyślne graficzne tło dla tekstu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ja bym to w JS zrobił, a później bym wczytał. Zrobiłbyś funkcje dodającą opcje w menu, wywołał kilka razy w tym samym pliku, a później w HTML go dodał. :) I jakbyś zedytował ten plik, to zmiany byłyby globalne. Co do tego Post Scriptum to do tego CSS musisz użyć. :) Obczaj sobie m.in. pozycjonowanie (tutaj: absolutne), jak się tła robi (background-image, background etc), z-index. Tło dla tekstu to div z tekstem i ustawionym tłem. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...