Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Uszanowanie. Zastanawiam się nad zakupem gm studio z kompilacją na andka, ale wpierw chciałbym wiedzieć jak bardzo praca na nim się różni i na jakie rzeczy muszę uważać przy tworzeniu pod androida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Różni się niewiele, teraz już praktycznie nie ma rozbieżności w kodzie. Najbardziej uważać trzeba na rozdzielczości których na androidach są chyba setki. Nie mam zaufania do surface i shaderów. Obsługa dotyku i reklam jest banalna. Jeżeli chcesz wydawać gry w Google Play to musisz pamiętać o opłacie developerskiej w wysokości 25$, co szybko powinno się zwrócić z reklam. Coś dokładniej chcesz wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 właśnie a propos opłaty deweloperskiej, ponoszę ją nawet chcąc publikować aplikację bezpłatnie? I jak z zyskiem z reklam? Ile on mniej więcej wynosi, od czego to zależne etc? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Nie ma znaczenia ile i jakich aplikacji chcesz umieścić, trzeba opłacić. Zysk z reklam wynika całkowicie z ilości osób które grają w twoją grę. Dostajesz wynagrodzenie oparte o ilość wyświetleń (bardzo małe) i wynagrodzenie za ilość kliknięć, które jest większe. Pamiętaj, że koszt reklamy a zarazem zysku z reklamy jest inny w każdym kraju. Najbardziej opłacalne rynki to chyba UK i USA, ale dawno tych danych nie sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Uzjel, dlaczego nie ufasz surface'om i shaderom ? ;) Np. simply wordsearch jest całą grę na surface zrobione i jak widzisz działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 pytanie: jest jakaś funkcja zwracająca pochylenie telefonu? chyba wiecie o co mi chodzi:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 pytanie: jest jakaś funkcja zwracająca pochylenie telefonu? chyba wiecie o co mi chodzi:D Słowo klucz: TILT, ale chyba podpiąłeś się pod czyjś temat. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 no właśnie chciałem użyć słowa tilt, ale nie wiedziałem czy poprawne możesz zarzucić funkcją, czy to jest może zmienna to chyba dobrze że napisałem w tym temacie niż zakładam nowy z jednym pytaniem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Uzjel, dlaczego nie ufasz surface'om i shaderom ? ;) Np. simply wordsearch jest całą grę na surface zrobione i jak widzisz działa. Nie wiem czy pamiętasz, ale na niektórych telefonach było widać artefakty. Nie wiem, czy ten kłopot już rozwiązali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 To raczej problem sterownika telefonów, które źle generują surface, bo te są zgodne z OpenGL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 A może ktoś opisać nieco szerzej jak radzi sobie z tymi różnymi rozdzielczościami na andku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 normalnie na andku robi się fixowaną wirtualną wartość szerokości lub wysokości widoku kamery (w zależności od orientacji ekranu) i drugą wartość (wysokości lub szerokości) dostosowuje się do aspect ratio, np. tak: cam_zoom_out = 400.0; if(device_orientation == LANDSCAPE) { cam_height = cam_zoom_out; cam_width = cam_height * device_aspect_ratio; } else { cam_width = cam_zoom_out; cam_height = cam_width / device_aspect_ratio; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się