Opisek Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Witam! Chciałbym zapytać, czy da się zrobić (a jak tak to jak) launcher do własnej gry w Game Maker. Chodzi mi o taki launcher w którym są opcje Wejdź do gry, Updatuj Grę itp... Proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Nie bardzo rozumiem w czym problem. Auto-upate to są przykłady, ew. gotowy silnik jest gdzieś na gmclan-ie. Co do innych opcji, to np: wejdź do gry uruchamia pliczek z grą: GML execute_program("starterGry.exe", 0, 0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Nie ma jednoznacznych odpowiedzi na pytania typu "Jak zrobić cośtam". Pomyśl chwilę co taki launcher miałby robić. Wejdź do gry - dodajesz w nim opcję odpalenia twojej gry (czyli drugiego execa, odpowiedź podał @MaxGaming) Aktualizacja - pobierasz i podmieniasz pliki. itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Lipca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Można, ale nie piszesz go w GM wtedy. Znaczy możesz w GM, ale to bez sensu bo będzie za duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 @topic W czym problem? // Dziwi mnie to, że skoro zrobiłeś już grę to dlaczego nie potrafisz zrobić launchera. @up - Co w tym złego? Oto mój przykład uploadujesz każde updatey na swój serwer ftp. Ściągasz http2dll i tam powinien być przykład ze ściąganiem pliku z serwera. Wystarczy zwykła synchronizacja i wszystko gotowe! Jeśli chodzi o włączanie gry to MaxGaming ci już podał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Może lepszym wyborem byłoby chociażby użyć w tym celu C#. using( WebClient client = new () ) { client.DownloadFile( "http://(np. 127.0.0.1)/update.zip", "updates/update.zip" ); Console.WriteLine( "Successfully downloaded update files" ); [Jakaś biblioteka do rozpakowywania archiwów] } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opisek Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 [Do Photel] Właśnie ja mam największy problem z tą biblioteką plików ____.dll. Próbowałem już wielu; httpdownloader.dll, 39dll.dll, i wiele innych lecz nadal nie rozumiem jaką one mają rolę i jak dodać tego skrypt w game makerze. Robiłem według tego: Kliknij Potem według tego starszego tutoriala tej osoby, ale jak już mówiłem nic nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Chodziło mi głównie o przykład http_example.gmk. Zapewne jak go ściągałeś nie wiedziałeś, że trzeba zaimportować skrypty i dodać package. Wystarczy tam ogarnąć. Naprzykład: GML //event kiedy zaczynamy ściągać. W przykładzie następuje to wtedy jak naciśniemy spacje var u, a; u = "http://www.google.com/"//Możesz dać sam adress aby się nie pytał. if u != "" { a = instance_create(0, 0, obj_download); a.url = u; httprequest_connect(a.httprequest, u, false); } W tym skrypcie tylko mieszaj i oczywiście draw. //Jeśli chcesz to mogę ci to wytłumaczyć o wiele prościej poprzez jakiś voice chat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opisek Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Na voice chat to może nie, ale wejdź tutaj: http://kacperblogpl.blogspot.com/p/chat.html (porozmawiamy). Ok chyba trochę to ogarnąłem, ale nie wiem gdzie ustawić skąd ma pobierać i co ma uruchomić. Już zrozumiałem tylko gdy to włączam wyskakuje mi okienko w którym jest napisane: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Create Event for object obj_gamestart: Error defining an external function. Jeśli to zignoruję mam normalnie to żebym kliknął spację i zacznie pobierać, gdy ją kliknę nic się nie pobiera. (Skonfigurowałem już to skąd ma pobierać i jaki plik ma pobrać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 obj_gamestart nie jest wymagany. Wystarczy abyś przeniósł jego skrypt do obj_controller. GML (CREATE) http_dll_init(); //Usuń obj_gamestart już nie jest ci potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się