Skocz do zawartości

Castle Conqueror


Threef

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Castle Conqueror

 

Gatunek: Platformówka

 

Opis: Gra zrobiona na #GBJam gdzie ograniczeniami były wymiary okna i 4 kolorowa paleta. Gracz wciela się w rycerza który stara się zdobyć fortunę zabijając przeciwników w generowanym proceduralnie zamku.

Sterowanie: WSAD i Spacja.

Jeżeli możecie to zalogujcie się i odpalcie grę przez Quick Play aby zdobywać achievementy i podpisać się nickiem w highscore.

 

Download: Profil gry na GameJolt.com

Rozmiar pliku: 3.2 MB

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Threef

Fabuła:
Threef

Grafika:
Wojzax, Threef

Muzyka:
Threef

Screeny:

15913_26284.jpg

15913_26191.jpg

15913_26190.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Java. Ja też mam jakieś problemy, ale 3 znajomych odpaliło normalnie. Może to wina systemu (XP)?

 

było mnie stać na 40 koinsów pobijcie mie

Od 48 (chyba) zaczyna pojawiać się ostatni przeciwnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czego te wszystkie DLLki bo widzę ze masę ich tu masz. Tylko ogg.dll znam.
Większość to sprawka TeeGee'ego! To Caster i netread.dll który jest urzwany przez GameJoltAPI. Poza tym polecam wszystkim! Łatwe w implementacji spore możliwości i nawet chyba można na tym zarabiać. Działa pod GM, GM:S i na wielu innych silnikach! A ja postaram się na dniach przygotować rozszerzenie .gex i tutorial jak tego używać. ;)

 

http://zapodaj.net/4926f5a079ff4.png.html

 

Zaciął się nietoperz w ścianie :P

To ostatni bug gry. Zdarza się bardzo rzadko, a nawet jeśli to już nie w sposoby którymi utrudnia grę.

 

Jakie macie systemy, że wam nie działa QuickPlay? Bo może zgłoszę błąd systemu.

 

 

P.S. Na następny GBJam chcę mieć Shader który przekształci mi grę by miała tylko 4 kolory. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem do paczki z grą specjalny program który umożliwia zalogowanie się. Sprawdzone, działa. :)

Pomóżcie mi wykopać guestów z pierwszych miejsc highscore i liczbą odsłon pomóc trafić do zakładki "Featured Games".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

2 newsiki:

  1. Gra wylądowała na itch.io gdzie można ją kupić na zasadach "Płać ile chcesz".
  2. Zgłosilem ją do Indie Basement 2.0, a to oznacza że nawet jak nie będę w finale to i tak zobaczymy się w Warszawie na Pixel Heaven!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tę wersję. ;) Za 1.3 (albo 2.0) zbiorę się jak unormuję wszystko w planach. Być może pod koniec roku wrócę do tworzenia gier, teraz mam zostać wspólnikiem (takim na papierze) w startupie, a zanim wszystko się unormuję i będę mieć wolne weekendy to minie kilka miesięcy.

 

Ale gdybym miał się dostać do finału IB2.0 to port mobilny byłby ok. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...