Threef Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Witamy w pytaniach początkujących! Zostaw wiadomość po odsłuchaniu... wiadomości? :mellow: Od wczoraj bawię się draw_set_blend_mode_ext i już myślałem że wszystko jest dobrze, i okazało się że nie jest. To znaczy, czasami jest, a czasami nie. Próbuję zrobić coś takiego: += I robię to w ten sposób: GML sur=surface_create(256,256) surface_set_target(sur) draw_sprite(s_splash,-1,128,128) draw_set_blend_mode_ext(bm_dest_alpha,bm_inv_src_alpha) draw_sprite(s_pattern,-1,128,128) draw_set_blend_mode(bm_normal) Poda ktoś rozwiązanie, albo nakieruje gdzieś gdzie zrozumiem działanie blendingu w GM? Był kiedyś świetny temat z rysunkami na gmc.yoyogames.com. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 29 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Nie mam teraz dostępu do GM:S więc nie potwierdzę, ale w kodzie źródłowym z mojego repozytorium znalazłem coś takiego: GML surface_set_target(global.map_surface); draw_clear(c_black); draw_sprite(grafika,0,0,0); draw_set_blend_mode(bm_subtract); draw_sprite(maska,0,0,0); draw_set_blend_mode(bm_normal); surface_reset_target(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 wygrzebałem to z czeluści dysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Wygrzebałem z czeluści interentów. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=512187 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Dzięki panowie, wszystko działa. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 I które ustawienia są dobre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Dla mnie te: GML sur=surface_create(256,256) surface_set_target(sur) draw_sprite(s_pattern,-1,128,128) draw_set_blend_mode_ext(bm_zero,bm_src_alpha) draw_sprite(s_splash,-1,128,128) draw_set_blend_mode(bm_normal) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się