Utermiko Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 wiesz jednak wole zostawic tak jak jest bo znowu bede jakis spam debilnym pytaniem robil Zawsze możesz przetestować i wrócić do poprzedniego rozwiązania w razie problemów lol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaToTu Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Zawsze możesz przetestować i wrócić do poprzedniego rozwiązania w razie problemów lol. Nie chce sie juz w tym bawic ale moze sprobuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaToTu Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Tak, napisałem o tym wcześniej, więc nie będę się powtarzać. Jak jutro znajde chwilę czasu to dam kod. O dzięki ci mistrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 6 razy doublepost. Dostajesz kolejne ostrzeżenie bez blokady. Używaj opcji EDYTUJ. Widzę, że jesteś nowy w internecie więc daję Ci dodatkowo kilka przydatnych linków z którymi powinieneś się zapoznać: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=3332 http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta http://rtfm.killfile.pl/ Jeszcze jedna wpadka i konto zostanie zablokowane na 3 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 GML (CREATE) tabela1 = ds_map_create(); tabela2 = ds_map_create(); GML (DRAW) var last; highscore_clear(); last = ds_map_find_first(tabela1); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela1, last)); for( i = 1; i<ds_map_size(tabela1); i+=1 ) { last = ds_map_find_next(tabela1, last); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela1, last)); } draw_highscore(10,10,room_width/2 - 10,room_height-10); highscore_clear(); last = ds_map_find_first(tabela2); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela2, last)); for( i = 1; i<ds_map_size(tabela2); i+=1 ) { last = ds_map_find_next(tabela2, last); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela2, last)); } draw_highscore(room_width/2 + 10,10,room_width - 10,room_height-10); Aby dodać pozycje np: GML ds_map_add(tabela1, "edie", 1000); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Zaraz będzie płacz że wyniki się nie zapisują po wyjściu z gry xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Nie pomyślałem o tym ;P Wystarczy zapisać te mapy do pliku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaToTu Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 GML (CREATE) tabela1 = ds_map_create(); tabela2 = ds_map_create(); GML (DRAW) var last; highscore_clear(); last = ds_map_find_first(tabela1); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela1, last)); for( i = 1; i<ds_map_size(tabela1); i+=1 ) { last = ds_map_find_next(tabela1, last); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela1, last)); } draw_highscore(10,10,room_width/2 - 10,room_height-10); highscore_clear(); last = ds_map_find_first(tabela2); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela2, last)); for( i = 1; i<ds_map_size(tabela2); i+=1 ) { last = ds_map_find_next(tabela2, last); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela2, last)); } draw_highscore(room_width/2 + 10,10,room_width - 10,room_height-10); Aby dodać pozycje np: GML ds_map_add(tabela1, "edie", 1000); analizuje dam znac za ok. pol godz (nie smiac sie) ;) pytanko jak przegram to dodaje WYNIKI nie 1 tylko wszystkie miesjca zastepuje 1 wynikiem czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Zrób screena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaToTu Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Zrób screena http://vlep.pl/o3s7hz.jpg nie zwracać uwagi na grę to tut wiem (ulepszam ją) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 A nie dałeś przypadkiem tego ds_map_add(tabela1, "edie", 1000); do stepa albo draw gdzieś? Bo wtedy ci cały czas dodaje ten sam wynik.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaToTu Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 A nie dałeś przypadkiem tego ds_map_add(tabela1, "edie", 1000); do stepa albo draw gdzieś? Bo wtedy ci cały czas dodaje ten sam wynik.. Ups... zaraz jak nie w draw create ani step to w co bo chyba nie w myszke albo klawiature a other probowalem to samo sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaToTu Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Pytanie ciągle ważne proszę o pomoc 7 x doublepost, blokada na 3 dni - Uzjel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Nabiłeś sobie dość nieadekwatny tytuł "Smart Newbie" na jednym temacie, nie zadając sobie trudu, by choćby zajrzeć do dokumentacji, nawet w pierwszych tematach o np. eventach. Przejrzyj ją, tam znajdziesz informacje o tym, jakie eventy wykonują się w których momentach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaToTu Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Cześć to ja wasz nupek domyślacie się pewnie że mam problem otoż tak mam ustawienia poziomu Easy GML if (global.life) <= 0 ds_map_add(tabela0," ",global.score) if (global.score mod 50 == 0 || global.score mod 51 == 0 || global.score mod 52 == 0 || global.score mod 53 == 0 ) { room_goto_next() transition_kind = 21 } Oraz ustawienia highscore tabeli GML tabela0 = ds_map_create() + GML var last; highscore_clear(); last = ds_map_find_first(tabela0); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela0, last)); for( i = 1; i<ds_map_size(tabela0); i+=1 ) { last = ds_map_find_next(tabela0, last); highscore_add(last, ds_map_find_value(tabela0, last)); } if global.life <= 0 draw_highscore(80,120,640,480); I kiedy przegram pojawia się to : ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object Settings_Easy: In script Easy: Error in code at line 1: if (global.life) <= 0 ds_map_add(tabela0," ",global.score) ^ at position 34: Unknown variable tabela0 Proszę o pomoc gdyż nie rozumiem kodu tabeli wyników i nie mogę sobie poradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 GML tabela0 = ds_map_create() To wstaw gdzieś w create. Byle wykonywało się przed resztą kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaToTu Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 GML tabela0 = ds_map_create() To wstaw gdzieś w create. Byle wykonywało się przed resztą kodu. Mam :( jakieś inne pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 To GML if (global.life) <= 0 ds_map_add(tabela0," ",global.score) wykonuje się przed GML tabela0 = ds_map_create() Zrób żeby najpierw mapa się tworzyła a potem z niej korzystano. Czytaj błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaToTu Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 To GML if (global.life) <= 0 ds_map_add(tabela0," ",global.score) wykonuje się przed GML tabela0 = ds_map_create() Zrób żeby najpierw mapa się tworzyła a potem z niej korzystano. Czytaj błędy. Dodałem do highscora end stepa i to id tam dalem ale mam problem bo dodaje nie raz ale 10 razy ktos mi to probowal tlumaczyc ale nie kumam moglbym prosic do jakiegos poradnika z tym zwiazanego tematu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 przy tworzeniu gier w jakiejkolwiek formie trzeba myśleć, bez tego nie da rady dokumentacja -> Using GameMaker -> Events tam możesz sobie zobaczyć w jakiej kolejności wykonywane są eventy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się