Moho Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Hi, znowu ja. Chciałbym się dowiedzieć co nieco o nowych funkcjach dotyczących ekranów dotykowych. Tzn, gdzie mogę o nich poczytać (choćby w gm studio help), jak brzmią, gdzie je znaleźć. Zależy mi żeby zrobić coś takiego: Mam dwa sprite klawiszy lewo i prawo. Chciałbym żeby po stuknięciu w nie player chodził lewo i prawo, od czego zacząć? Dlaczego nie ma po prostu dotykowych eventów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 W przykładzie multiplayer są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Jeśli się nie mylę, to dotyk na urządzeniach przenośnich jest jak myszka w komputerze. Więc musisz zrobić, że gdy naciśniesz myszką na przycisk, to wtedy się poruszy. Tak przy okazji, skoro jest dział dotyczący urządzeń przenośnych. Jaką rozdzielczość mają mieć gry? Coś mi się kiedyś o uszy obiło, że aby wszystko dobrze było, to full hd musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 funkcje do tego mają w nazwie device i virtual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Boad w ustawieniach w zakładce android masz rozdzielczość aplikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Gdzie znajdę przykład multiplayer? (Bo w gm nie widzę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Żeby nie zakładać nowego tematu, to zapytam o coś podobnego jak kolega wyżej. Mianowicie rozdzielczość, jak ustawić żeby to dobrze wyglądało? Bo jak na razie przy każdej możliwej do wyboru (256x256, 512,512, 1024x1024, 2048x2048) obraz wygląda tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Masz funkcje do sprawdzania rozmiaru ekranu, skorzystaj z nich, pozmieniaj viewy, porty itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Ej, ej, ej. To nie jest rozdzielczość ekranu! To jest rozmiar texture packa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Hm, jak mogłem tego nie zauważyć, faktycznie, kolejne potęgi 2 to jest dropdown z rozmiarem tekstur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Oki, poczytałem i poszukałem informacji o tym. Udało mi się znaleźć fajny skrypcik. I działać działa. Mój tablet. Samsung Galaxy Tab2 7.0 1024x600 U kolegi na LG E400 320x240 A co z plikami ini? W ogóle z zewnętrznymi? W GM8 wszystko działało, w Studio nie działa i nie wywala żadnego błędu. Po prostu jakby nie widział zewnętrznych plików (są one w folderze z gmx). Skrypty wyglądały dotychczas tak: GML if file_exists('sdata.kmd') file_rename('sdata.kmd','secrets.ini'); i GML ini_open('secrets.ini'); s1=ini_read_string('option','s','(obsolete)'); Zaznaczam że w gm8 działa jak należy, tutaj nie dochodzi nawet do zmiany nazwy w pliku a co dopiero odczyt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Wszelkie pliki muszą i mogą znajdować się tylko w folderze "%LocalAppData%\NazwaGry". Otwórz Eksploator windows (Start+E) i w pole Adres wpisz %LocalAppData% - a tam znajdziesz odpowiedni folder. Btw. GameMaker jest w Folderze %AppData%. http://environmentvariables.org/index.php?...ystem_variables Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Dodałem je do Included Files i chyba działa, przynajmniej jeden, nie wiem jak z innymi. Może tak być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się