Skocz do zawartości

View_angle


Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

Do Step gracza obracającego się w kierunku myszki dodałem kod

GML
view_angle=image_angle

i działa nawet ładnie, ale do czasu aż nie dojdę do większych obiektów lub większej ich ilości. Gdy na ekranie mam, przyjmijmy, 10-15 drzewek 100x100, to jest ok, ale gdy pojawi się jeden lub dwa budynki 450x450 albo 20 drzewek, cały ekran zaczyna się trząść i mrugać.

Dałbym Wam screena, ale printscreen łapie nierozmazaną klatkę, więc nie mogę.

 

Da się temu jakoś zaradzić, np. inaczej to napisać, czy muszę zrezygnować z opcji obracania viewa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Threef nie stoję.

@up nie umiem korzystać z debuga. :blush:

 

Zrobiłem ten czysty projekt, to samo.

Kod dałem taki:

GML
if keyboard_check(ord('W')) {y-=4}

if keyboard_check(ord('S')) {y+=4}

if keyboard_check(ord('A')) {x-=4}

if keyboard_check(ord('D')) {x+=4}

 

image_angle=direction

direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

view_angle=image_angle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...