Bedziom Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Siema. Do Step gracza obracającego się w kierunku myszki dodałem kod GML view_angle=image_angle i działa nawet ładnie, ale do czasu aż nie dojdę do większych obiektów lub większej ich ilości. Gdy na ekranie mam, przyjmijmy, 10-15 drzewek 100x100, to jest ok, ale gdy pojawi się jeden lub dwa budynki 450x450 albo 20 drzewek, cały ekran zaczyna się trząść i mrugać. Dałbym Wam screena, ale printscreen łapie nierozmazaną klatkę, więc nie mogę. Da się temu jakoś zaradzić, np. inaczej to napisać, czy muszę zrezygnować z opcji obracania viewa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Nie wiem czy to cokolwiek da, ale spróbuj zaokrąglać image_angle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Zrobiłem to. Niestety, w niczym nie pomogło. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 A od czego uzależnione jest image_angle ? Być może kod który ustawia tę zmienną wariuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 to nie może być zależne od ilości obiektów, wstaw projekt, albo coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 @gnysek Od direction. A direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Dobra, kij z tym. Wywalę całe to view_angle=round(image_angle) z kodu i po problemie. :I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 A. Czyli zamiast zmierzyć się z problemem Ty go olewasz i obcinasz swój projekt xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Zatem wystatczy, że x i y szybko się zmieniają i ekran skacze. Proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 @up Wiem, ale chyba się nie zmieniają, bo bym musiał machać myszką do tego. Chyba, że czegoś nie wiem. :I @Uzjel rozgryzłeś mnie. ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Spróbuj zrobić to obracanie w nowym, czystym projekcie. Jak nie będzie się trząść to znaczy, że zmieniasz za szybko x i y tak jak wspomniał gnysek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 A czy przypadkiem nie stoisz obok granicy room? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 a moze wystarczy odpalic debug? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 @Threef nie stoję. @up nie umiem korzystać z debuga. :blush: Zrobiłem ten czysty projekt, to samo. Kod dałem taki: GML if keyboard_check(ord('W')) {y-=4} if keyboard_check(ord('S')) {y+=4} if keyboard_check(ord('A')) {x-=4} if keyboard_check(ord('D')) {x+=4} image_angle=direction direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) view_angle=image_angle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Chodzi Ci o to że ekran gry się szarpie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ja nadal obstaję przy tym, ze z jakiegoś powodu x i y się dziwnie zmienia (np. kod od ruchu, typu move_towards_point). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się