LionX Dagger Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 witam nie wiem może robię coś źle ale niech mi ktoś wytłumaczy co za ….. wymyślił dodawanie plików pojedynczo? oto mój problem mam dość sporo plików modele, textur itp. ląduje je z zewnątrz z wielu powodów, niestety wszelkie większe zmiany nawet prosta podmiana pliku na inny staje się dość przepraszam za wyrażenie upierdliwe (było by to znośne gdyby nie bug podczas usuwania pliku z listy w gm i dodawania innego z tą samą nazwą, zaczyna mi podmieniać nazwy innych plików i w ogóle wariować psując inne dodane pliki) przejdźmy do meritum bo jestem troszkę podirytowany że wszystko ręcznie będę musiał zrobić dlaczego w includet files (bo inaczej nie da się plików załadować z zewnątrz przez zastosowania systemu sanbox) nie ma opcji jak w innych „segmentach” by dodać automatycznie istniejące już dane albo by chociaż automatycznie po uruchomieniu dodawał wszystkie dane które są w folderze datafiles jakieś rady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Resources>Included Files... Nie przypadkiem o to Ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Albo podmieniaj ręcznie na dysku, albo zobacza, czy ostatni update który prznyniósł możliwość przeciągania zasobów nie rozwiązuje problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Resources>Included Files... Nie przypadkiem o to Ci chodzi? /)_- nope edit: O dziwo po updacie który najwyraźniej zadziałał to tak, jako ze teraz można zaznaczać wiele plików z shiftem nie jak poprzednio tylko 1 Albo podmieniaj ręcznie na dysku, co masz przez to na myśli bo nie za bardzo rozumiem, z tego co zaobserwowałem plik gm zapisuje takie dane jak wielkość pliku itp. poza tym i tak trzeba j dodać do projektu jeden po drugim inaczej gm ich nie widzi Albo podmieniaj ręcznie na dysku, albo zobacza, czy ostatni update który prznyniósł możliwość przeciągania zasobów nie rozwiązuje problemów. Hmm ostatni update coś mi nie działa chyba coś z fireworkiem ale nie pisze konkretnie co, co zabawne chce na początku bym wybrał konto administratora pomimo że na owym cały czas jestem edit: Ok nie wiem co się stało ale wyłączyłem GM update i włączyłem ponownie coś sobie tam zrobił i niby update się zainstalował ale nie wiem czy np. wersji nie został czasem ten sam Drag and drop jak i poprze included files dalej nie wykrywa folderów... -_- ale jakoś to można znieść na pewno lepiej niż było przedtem :) ps. dzięki za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 W projekcie, w odpowiednim katalogu są chyba kopie tych plików co? A jak nie, to w pliku z projektem w XMLu jest do nich sciezka, no to wtedy podmieniasz je w oryginalnym miejscu i problem z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 W projekcie, w odpowiednim katalogu są chyba kopie tych plików co? A jak nie, to w pliku z projektem w XMLu jest do nich sciezka, no to wtedy podmieniasz je w oryginalnym miejscu i problem z głowy. Tak ale żeby tam się znalazły trzeba było wszystko ręcznie i pojedynczo dodawać do projektu bo jak były w katalogu datafile a nie w projekcie to i tak ich gm nie widział co do XML tak wygląda kod na 1 plik szczerze już wolał bym dodać pliki pojedynczo jeden po drugim niż bawić się z tym :P <datafile> <name>l_cave_floor.mod</name> <exists>-1</exists> <size>11138</size> <exportAction>2</exportAction> <exportDir></exportDir> <overwrite>0</overwrite> <freeData>-1</freeData> <removeEnd>0</removeEnd> <store>0</store> <ConfigOptions> <Config name="Default"> <CopyToMask>32874</CopyToMask> </Config> </ConfigOptions> <filename>l_cave_floor.mod</filename> </datafile> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Sorka za double post no ale jednak GMS jest zbugowany że szok aż żałuje ze zrobiłem tego updata bo teraz w ogóle includet files mi nie działa ok ten update to totalny fail nie dość że pliki po dodaniu w gm Included Files w odpowiednie kategorie wrzuca mi wszystko do 1 wora w projekcie czyli datafiles beż podkatalogów pomimo że ewidentnie tworzy te katalogi to w dodatku ścieżka do plików jest praktycznie zrypana skąd się tam biorą 2 slashe to nie wiem przez co nie mogę ich załadować do gry jak by tego było mało po zamienieniu gry w exe w ogóle nie dodaje tych plików Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Nie jestem pewny, ale one raczej Ci się nie pojawią, bo są dodawane do paczki ze wszystkimi zasobami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 A bawiłeś się tym już ? ja tak i nie wiem jak w najnowszym updacie ale na pewno tak nie było w poprzedniej wersji, robił się normalny katalog z danymi Edit: Częściowo udało się rozwiązać problem ręcznym przenoszeniem plików z katalogu datafiles do odpowiednich podkatalogów (co powinien gm sam automatycznie zrobić dodając plik) widocznie podwójny slash nie ma tu większego znaczenia może informuje gm o podkatalogach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Wieczorem jak nie zapomnę to sprawdzę dla Ciebie jak to działa, bo ja z tego nie korzystam - przygotowałem sobie grę tak, że już nie potrzebuję nic zewnętrznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Ech... nie wiem, pewnie robię coś źle głowa mnie już od tego zaczyna boleć, ale z jakiegoś powodu nie rysuje mi obrazków dodanych z zewnątrz Niby robię wszystko tak jak powinienem nie wyskakuje mi błąd "trying to draw nonexistent sprite" ale na ekranie nic się nie pokazuje Inne pliki np. mod działają więc raczej coś mi nie tak działa z sprite_add, background_add Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Lutego 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Pomijając czy to działa czy nie, dlaczego nie dodasz grafik do zasobów gry? Przecież GM:Studio radzi sobie z nimi całkiem znośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Powód jest dość oczywisty, chce móc, i pozwolić innym na zmienianie jej assetów (by robić graficzne mody) bez konieczności jej ponownej kompilacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Lutego 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 No to troszkę się z filozofią GM:Studio minąłeś :( On raczej nie jest do takich rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 No to troszkę się z filozofią GM:Studio minąłeś :( On raczej nie jest do takich rzeczy. Nie zmieniam kodu gry, jedyne co ma być zmieniane to modele i ofc textury do nich, jak i dźwięki czy muzyka, i tyle skoro funkcja nie działa jak należy to nie widzę powodu by tam była tym bardziej opisywana w helpie Mech... jak nie da się nic zrobić to trudno dzięki za poświęcony czas :( Zamkną bym temat ale widzę że chyba nie ma już tej opcji :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się