Wojo Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Mi chodzi bardziej o rozbieżną kolorystykę i wygląd postaci i całkiem niepasujące tło, ale to jest moja opinia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Nadal idle ssie.Wygląda to za bardzo jakby postacie były kartkami papieru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Września 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 GMS średnio wspiera inne przekształcenia (a by mógł). Więc teraz i tak jest lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 1 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Spine ładnie wspiera. Ale to jest ostateczność, bo to naprawdę sporo roboty. Na razie szukam rozwiązania "good enough". Bo wiecie - zapętlony gif, w którego można się wgapiać pozwala wyłapać takie problemy. A normalnie rzadko widzi się postacie stojące w miejscu przez dłuższy czas i raczej się jest zajętym myśleniem co kliknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Z tym, że przy turowych rpg'ach widzi sie bardzo duzo animacji idle.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 1 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Nie w tym. Tu tury są bardzo szybkie (bo jedno kliknięcie), do tego na zakładkę. Poza momentami, że się namyślasz, praktycznie cały czas postacie wymieniają ataki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Też mi się wydaję, że nie ma co się rozwadniać. Taka jest po prostu koncepcja Cytuj E, ale chukowy idle. Nie kupuję!!!11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Września 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Ja w GM sprawdzałem to demo spine i tam średnio działał blending między jedną a drugą animacją (skakały), więc... wywalać 300-400zł na Spine i się je**ć z tym potem parę tygodni to też nie ma sensu. Gra jest już zbyt daleko, żeby teraz to zmieniać bo przecież cały system walki się na tych animacjach opiera. A postaci do poprawek wtedy jest bardzo dużo (przeciwnicy też). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 4 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 1 godzinę temu, gnysek napisał: Ja w GM sprawdzałem to demo spine i tam średnio działał blending między jedną a drugą animacją (skakały), więc... wywalać 300-400zł na Spine i się je**ć z tym potem parę tygodni to też nie ma sensu. Szkoda :(. Choć może się zmieniło w dwójce, bo pamiętam, że cośtam poprawiali. Spine'a i tak mamy, więc niby można sprawdzić, ale owszem - już nie w tej grze. I tak powstaje milion lat i pora na wersję Early Access, żeby zobaczyć czy kogoś w ogóle to interere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Września 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Demo masz dołączone w sekcji tutorials od 1.4, możesz sprawdzić. Na dwójce pewnie by nie poszło bo trochę olewają Spine (są zawsze 1-2 wersje do tyłu względem numeracji 3.x). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 11 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Mapka z questami w zawrotnych FPSach! gnysek i Uzjel 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Września 2017 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 super, kupie od razu pierwszego dnia jak będzie na Steamie, już mam odłożone 10 € Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Rewelacja! Efekt z mapą mega mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Września 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Tę grę MoaCube też chętnie kupię, bo o ile Visual Novels to tak średnio (a przynajmniej na PC - na komórce w autobusie kto wie... czemu nie ma jeszcze mobilnych wersji ?), o tyle RPG/rogalik, a zwłaszcza taki szybki - jak najbardziej. TeeGee 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 12 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Haha, gdybym miał złotówkę za każdego znajomego, który mi to mówi, to mógłbym puszczać Bonfire jako freeware. A wersji mobilnych naszych VN nie ma, bo lenistwo. Na tym etapie już nie mam innych wymówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Września 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 2 godziny temu, TeeGee napisał: Haha, gdybym miał złotówkę za każdego znajomego, który mi to mówi, to mógłbym puszczać Bonfire jako freeware. A wersji mobilnych naszych VN nie ma, bo lenistwo. Na tym etapie już nie mam innych wymówek. Haha, zrobić Ci demo z wersji z YYG Bundle ? Nawet wersję web z reklamami google mozna by zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Haha, ale ja naprawdę wiem jak to zrobić - po prostu nie mam czasu (czytaj: ochoty, żeby męczyć się znowu z Solstice i Cinders zamiast klepać Bonfire). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Jak przegrywać, to ze stylem! Ogólnie teraz robię trochę testów wśród znajomych i na razie feedback jest bardzo fajny. Za to już widzę, że nawet proceduralnie generowana gra wymaga jakiegoś quest loga i innych mechanizmów śledzenia progresji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Listopada 2017 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 To musi na komórki też wyjść, aż się prosi o sterowanie palcem i po 2-3 meczyki w autobusie rano i wieczorem TeeGee i PsichiX 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 27 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Ej, a bo w ogóle to Bonfire w zasadzie jest skończone i niedługo wyłazi na Early Accessa na Steamie! Wygląda teraz tak: Jak tak wszystko policzyć od pierwszego prototypu, to klepałem to ponad 6 lat. Wiadomo, że nie przez cały czas, bo dopiero pod koniec zeszłego roku przysiadłem nad projektem tym full-time, ale to i tak najdłużej jak kiedykolwiek robiłem grę. W każdym razie można już wbijać na Steama i wishlistować! Strasznie się narobiłem nad samą stronką sklepową, ale imho fajnie wyszła! ANtY 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Września 2019 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Dodałem już kilka dni temu <3 TeeGee 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Gratulacje TeeGee ! Jesteś świetnym przykładem na to, że z robienia gier ( i to w GMie ) można żyć ! Swoją drogą, dalej pracujesz z całym swoim zespołem ( z którym pracowałeś nad Cinders) czy raczej teraz głównie tworzysz sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 27 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Teraz to akurat rynek jest taki, że sam się zastanawiam czy jeszcze "można żyć". Z ekipą MoaCube pracujemy teraz nad większym projektem, ale to jeszcze nic, co mogę ogłosić. Bonfire robimy we dwójkę z dziewczyną i muszę przyznać, że to jest całkiem super. Klimat trochę jak kiedy klepałem Magi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Września 2019 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Września 2019 Cytuj to klepałem to ponad 6 lat. pff, co to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 29 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Od wczoraj ze Steama można pobrać darmowe demko Bonfire. Jak ktoś jest ciekawy nad czym tak pracowaliśmy, to niech sobie obada! Demo jest całkiem spore (od 1h do 3h gameplayu) i daje niezły ogląd tego, czego można się spodziewać po premierze EA za parę miechów. Sejwy są kompatybilne z pełniakiem jakby co. Jeśli ktoś ograł i ma jakieś spostrzeżenia, to ja oczywiście zawsze chętnie poczytam! Uzjel 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Stycznia 2020 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Świetnie wyglądają wszelakie interfejsy, świetny font, daje klimacik. Zaskakujące jest to, jak mało zmienił się ekran bitwy od czasów dema w które grałem 2014: 2020: Btw. byłem święcie przekonany, że ten pierwszy screen był co najwyżej z 2017-2018, a nie 2014, to już naprawdę tyle lat? Gdzie ten czas spierdzielił... TeeGee 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Ja nawet próbowałem zreprodukować stare błędy ale Tomek się postarał i naprawił TeeGee 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Rdzeń gry jest praktycznie taki sam od pierwszej alfy, więc akurat nic dziwnego, że ekran walki ma cały czas bardzo podobny układ. Ale no tak. Te daty są kosmiczne nawet dla mnie i za każdym razem doznaje lekkiego szoku, jak czytam, że ktoś czeka na to od 2013 roku czy coś :D. W sumie taki urok projektu pobocznego. Całą produkcję da się pewnie skompresować do jakichś dwóch lat z hakiem - i tak to widzę w swojej głowie - tylko że pomiędzy było jeszcze milion innych rzeczy a czas w miejscu nie stał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Stycznia 2020 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 A to jest dalej projekt poboczny i pracujesz jeszcze nad czymś innym ? Pamiętam jak przy którymś piwie w Wawie mówiłem "we rób to Bonfire, to dobra gra będzie", a Ty nie miałeś przekonania i uważałeś to raczej za taki test i trochę zabawę konwencją, że za mało osób by w to grało wiec się nie opłaca dalej robić, gdzieś tam nawet przewijała się wizja wskrzeszenia Magi 2 (chyba nawet Gracjana albo Kasia robiły testowo grafikę jednej z postaci jak kojarzę, tego potwora skalnego? to już tak dawno, że mogłem pomylić). Zresztą, pewnie gdybyś nawet wskrzeszał Magi 2 to pewnie by dziś dostało zupełnie nowy tytuł No i w sumie Bonfire jest takim trochę Magi, tylko czary są zamienione na bardziej przyziemne sposoby atakowania (chociaż część by pod czary podciągnął). Oby to był czarny koń Twoich produkcji i też okazał się niemałym hitem, mimo tego początkowego braku przekonania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się