Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Aż namówiłem moją Adę, żeby w końcu przysiadła do tabletu i wymalowała jakąś ładną grę, bo nie może być tak, że sam jeden wydajesz takie hiciory :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Aż namówiłem moją Adę, żeby w końcu przysiadł do tabletu Wydało się! A czy będzie hicior to się zobaczy :). Ja tam się nie nastawiam. To z dupy gra i nie miałem czasu jej hype'ować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 http://moacube.com/news/bonfire-is-out/ :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 O. Widzę, że w tym tygodniu będzie recenzja Bonfire na Imperium Gier! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Nawet już jest: http://gry.wp.pl/artykul/felieton,a-moze-b...rpg,6730,1.html ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Recenzja napisana jak by była to gra na telefony/tablety i przypadkiem trafiła na PC :o Planujesz porty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ta. Gdzieś w dalszej przyszłości, ale jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Poszedł pierwszy duży update do gry. Masa zmian. W tym nowy tryb Endless, opcjonalny lajtowszy poziom trudności i nowi bohaterowie/potworki/questy/itd. A tu macie eksplodującego Djinna, bo czemu nie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Troszeczkę portret Djinna bym zmienił by pokazywał więcej twarzy. Obecnie przypomina cyklopa z pryszczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Jakby się pobawić z vertexami, to by go mogło faktycznie rozrywać :P A na brzegach by były flaki. A jakby to dobrze zoptymalizować, to można by dowolną postać w ten sposób rozrywać korzystając z jednego obiektu - wysokośc i szerokość brana ze sprite'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Myślę, że takie gore średnio by pasowało do tego stylu grafiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Czy Djinny powinny krwawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Najpierw zrobiłem, że potwory typu duchy i szkielety nie krwawią, ale potem uznałem, że jednak krew jest super, a krwawiący golem czy inny dżin są dwa razy bardziej super. No bo kurde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Różne kolory krwi/ektoplazmy czy latające kawałki kości to IMO smaczek naprawdę fajny i łatwy do ogarnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Jasne, że tak. Ale czerwona jest nafajniejsza! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jeden z graczy wystartował z Wiki Bonfire i nawet całkiem sporo już tam wcisnął: http://bonfire-game.wikia.com/wiki/Bonfire_Game_Wiki Strasznie fajna sprawa. Zarówno jako pomoc dla nowych graczy jak i fajne uczucie dla developera :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 to kiedy Android i ios? :) bo sie doczekac nie moge :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Nie mam pojęcia. Raczej nie mam ochoty męczyć się na obecnym Studio, zwłaszcza, że gra jakoś specjalnie nie chwyciła, więc być może będzie trzeba poczekać na GM Next. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Niespecjalnie chwyciła? Bo to produkt typowo na iOS a nie na PC ;) Jak jest dobrze zakodzone to w 1 dzień da się przerobić. Być może trzeba by jakiś prosty program napisac, który sam naprawi skrypty - to też potrafi przyspieszyć pracę i zamiast tygodnia coś naprawiasz w 5-6 godzin. Trzeba czasem tylko się zastanowić jak to rozegrać - np. ja robiąc sobie room edytor z wartstwami ustaliłem, że moje obiekty mają jako id prefiks AME_ (Almora Map Editor) i tych game makerowych nie rusza - i mogę sobie wciąż edytować grę zarówno w GM:S jak i w moim edytorze, bez zbędnego kolidowania. Zaletą takiego własnego edytora jest to, że można sobie do GMowych XMLi wrzucać od razu gotowe nazwy obiektów i odpada "script_execute" bo mi edytor sam tworzy odpowiedni kod :) A do rzeczy typu przeciwnicy/czary/przedmioty naprawdę świetnie się sprawdza zewnętrzne narzędzie, w C# piszesz w 2-3 dni a potem masz pełen nadzór i prostą edycję. Trzeba tylko odpowiednio zaplanować grę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Ta gra akurat powinna się dać relatywnie łatwo zportować. Specjalnie nie korzystałem z żadnych funkcji, których nie ma w Studio, a te, które są nieco inne, wyabstrahowałem do własnych skryptów. Ale portowanie w jeden dzień to i tak bajeczka. Trzeba przenieść assety z zewnętrznych do wewnętrznych i przerobić je pod rozdziałki iPhone'a i iPada (w tym pomyśleć o retinach). Potem przemyśleć i przetestować nowy system sterowania, bo jednak user experience bardzo się różni na touch screenach. Pierwsza iteracja prawdopodobnie będzie zasysać, a że strzał ma się tylko jeden, to lepiej poświęcić miesiąc lub dwa na solidne playtesty i poprawki. I to wszystko na siermiężnym i drogim Studio, na moim starym pececie z Windowsem. Dochodzą jeszcze kwestie papierkowe. Pierniczenie się z kontem deva na iOS (niesamowite cyrki z tym przechodziliśmy, jeszcze w Codeminion), certyfikacja, nagabywanie Apple o New and Noteworthy i/lub szukanie publishera. A gra i tak raczej przyklapi. Po pierwsze - "to produkt typowo iOSowy" to też bajeczka. Gra jest w stylu FTL, Desktop Dungeons, czy Cardinal Quest, które świetnie idą na PC. Jeśli Bonfire nie chwyta, to istnieje duża szansa, że ma problemy na bardziej elementarnym poziomie. Najlepiej je zidentyfikować i naprawić zanim się wrzuci grę na AppStore i zmarnuje szansę. Po drugie - rynek iOS to masakra i loteria. Dziennie wychodzi kilkaset aplikacji. Szanse na N&N w przypadku nieznanego twórcy bez publishera są bliskie zeru. Szanse, że gra chwyci bez N&N - jeszcze mniejsze. Zwłaszcza, że nie mam rozeznania i kontaktów na tym rynku i ciężko byłoby mi przepchnąć grę do recenzji czy innych form "oddolnej" promocji. W skrócie: puszczenie tego "na rympał" na iOS to na 99% zmarnowanie czasu i pieniędzy, które powinny pójść na Solstice. A ponieważ gra ogólnie wydaje się pasować do iOS, to lepiej najpierw ją dopracować i zmaksymalizować swoje szanse. Jeśli w drodze poprawek i promocji Bonfire zacznie chwytać na PC w stopniu choćby zbliżonym do Cinders, to znaczy, że można myśleć o porcie. Jeśli nie, szkoda zachodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 W YYG nie zmienialiśmy grafik na inne urządzenia, zmieniał się tylko rozmiar view'a. Przeniesienie grafik za pomocą skryptu do GM:S to 30 minut - generowanie plików tekstowego z XML na podstawie nazwy obrazka i przeniesienie ich. Pozostaje sterowanie, ale w bonfire i tak grasz w sumie myszką, więc w teorii praktycznie da się grać już teraz. Natomiast jeśli szkoda Ci czasu - rozumiem. Nie mniej moim zdaniem to mniej zachodu niż myślisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Przepraszam, nie chcę żeby to zabrzmiało jakoś nieprzyjemnie, ale dla mnie to jak coś robi YYG, to słaby wyznacznik. Imho zapewnienie, że na najbardziej popularnych urządzeniach będzie dało się grać w natywnej rozdzielczości to zupełna podstawa. Pamiętaj, że zmiana rozdzielczości grafik to również kwestia designerska. Myszka na PC ma znacznie większą precyzję, więc grafiki i buttony mogą być mniejsze. Na touchscreenie wszystko musi być słuszniejszych rozmiarów i szerzej rozstawione. No i odpadają wszelkie hovery i tooltipy - trzeba je cwanie czymś zastąpić. Czyli jak zwykle - łatwo zrobić, żeby coś ogólnie działało. Ale jak ma być serio dobrze, to już trzeba jednak trochę czasu poświęcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Kombinujemy ze zmianą stylu grafiki. Które najbardziej robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 W imieniu swoim i mojej lubej: bardzo prosimy NIE ZMIENIAĆ GRAFIKI <3 Dziękujemy :D btw. jest szansa na przeportowanie stanu gry z darmowej bety 0.9 na zakupiona najnowsza pelna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 btw. jest szansa na przeportowanie stanu gry z darmowej bety 0.9 na zakupiona najnowsza pelna? Szczerze mówiąc - nie pamiętam. Starałem się, żeby sejwy były kompatybilne, ale pomiędzy niektórymi wersjami były za duże zmiany i trzeba było robić reset. W tej chwili nie potrafię na 100% powiedzieć pomiędzy którymi, więc zakładaj, że nie będzie działać. Przy czym nie jest to wielka strata - większe zmiany oznaczały zwykle solidnie poprawienie balansu i flowu, więc w pełni doświadcza się ich tylko grając od nowa. A doświadczonemu mastahowi odblokowanie wszystkich questów nie zajmuje znowuż tak dużo czasu :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Kombinujemy ze zmianą stylu grafiki. Które najbardziej robi? Nie wiem o co biega,wszystkie są dobre.Najciekawszy 1 rząd może dlatego,że kolory mocniejsze.Masz jakieś screeny z tej oto gry??? Edit: chodziło mi o nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Stycznia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Ja już napisałem na twitterze, ale tu powtórzę: 1B. Podobne do 1A, ale ta chustka jakoś tak dodatkowo nadaje indywidualnego charakteru tej postaci. I kojarzy mi się z Beatrix z FF IX :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 pierwszy albo trzeci rząd, przy czym chyba lepiej pierwszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 1B wygląda najciekawiej i wydaje się najbardziej pasować do stylu gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfMaciej Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 1B wygląda znakomicie, mocne kolory i fajny styl :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się