Skocz do zawartości

Solstice


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 179
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...

Pojawiają się pierwsze previewsy. Na razie bardzo pozytywne.

 

http://indiegames.com/2013/10/preview_sols...eautiful_v.html

http://indiestatik.com/2013/10/13/solstice/

http://www.themarysue.com/visual-novel-solstice/

 

Jaram się zwłaszcza ficzerkiem na The Mary Sue. Recenzja Cinders na tej stronce nagoniła nam więcej graczy niż praktycznie cała mainstreamowa prasa growa razem wzięta :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Raz już chyba byliście na kotaku, więc po premierze pewnie znów się uda ;) To powinno też nagonić, zwłaszcza, że dużo serwisów robi z nich przedruki, chociaż na pewno wiesz ze statystyk czy poprzednio coś dało.

 

Edit: zerkając na screeny tak myślę, że byłby to fajny easter egg, gdybyście użyczyli twarzy jakimś bohaterom xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kotaku nagoniło nam tłum ludzi, ale mało z nich było serio zainteresowanych visual novelami i raczej nie kupowali. Ruch z The Mary Sue był kilkukrotnie mniejszy, ale za to niemal co trzecia osoba kupiła grę :). Jednak dobre targetowanie jest dużo ważniejsze niż same cyferki.

 

Nie wiem jak będzie tym razem. Pisałem już do nich, ale nie zapowiada się, żeby machnęli previewsa. Przy Cinders zainteresowali się dopiero jak reszta internetu zaczęła jarać się grą (tak jak mówisz - dopiero po premierze). Może teraz też tak będzie.

 

Ogólnie widzę, że przez te półtora roku od premiery Cinders kontaktowanie się z prasą stało się jeszcze trudniejsze. To ile trzeba się natańczyć, żeby chociaż uzyskać wzmiankę przy tym natłoku nowych gier, jest niesamowite!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kotaku nagoniło nam tłum ludzi, ale mało z nich było serio zainteresowanych visual novelami i raczej nie kupowali. Ruch z The Mary Sue był kilkukrotnie mniejszy, ale za to niemal co trzecia osoba kupiła grę :) . Jednak dobre targetowanie jest dużo ważniejsze niż same cyferki.

 

Nie wiem jak będzie tym razem. Pisałem już do nich, ale nie zapowiada się, żeby machnęli previewsa. Przy Cinders zainteresowali się dopiero jak reszta internetu zaczęła jarać się grą (tak jak mówisz - dopiero po premierze). Może teraz też tak będzie.

 

Ogólnie widzę, że przez te półtora roku od premiery Cinders kontaktowanie się z prasą stało się jeszcze trudniejsze. To ile trzeba się natańczyć, żeby chociaż uzyskać wzmiankę przy tym natłoku nowych gier, jest niesamowite!

Idzie wyżyć z sprzedaży samych gier???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, my jakoś od tego 2.5 roku (jak ten czas leci!) żyjemy :). Aczkolwiek to nieco mniejsza kasa niż moja poprzednia robota. Za to tryb życia 10x fajniejszy. No i też nie jesteśmy jakimś szczególnym ewenementem - jest wielu indie znacznie bardziej uznanych od nas.

 

Jeśli faktycznie Cię to ciekawi, to poczytaj mojego bloga. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeszcze w grze to fajniej wygląda, bo wszystko zależy od wahania prędkości wiatru - gif to jednak tylko zapętlone niecałe 2sek.

 

Ale tak, idea jest taka, że gracz odpala grę, widzi pierwszą scenkę i już wie, że to nie jest kolejna amatorska VN. Dla nas to dzień roboty, a pierwsze wrażenie zawsze bezcenne :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

W ogóle to jest zabawne, bo czasem właśnie takie pierdółki i małe animacje mogą przeważyć o tym, że gra się spodoba. Np. te particle lecące na końcu tekstu w Cinders - no bez tego to by jakoś tak smutno i statycznie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano :). To jest coś, czego nauczyłem się z casuali - każda taka pierdoła się liczy. Pojedynczo mają małe znaczenie, ale całościowo tworzą wrażenie wypasionego i dopieszczonego produktu, zwłaszcza jeśli już od początku widać, że jakość jest wyższa niż w analogicznych grach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...

Jezu. Trzy lata. Słownie: trzy! Ale cholerstwo skończone i właśnie ogłosiliśmy datę premiery dla pre-orderowców (żeby było zabawniej: w faktyczne przesilenie).

 

No i zobaczcie jakie nam fajne bajery Gracjana porobiła do kolekcjonerki!

 

SolsticeLESmall.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...