TeeGee Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 No dlatego że grafiki do karcianki to praktycznie same arty postaci a twój grafik świetnie takie rzeczy wykonuje. Ostatnio się duża zajawka na takie gry wzięła. Duel of Champions od Ubisoftu w którego masa ludzi gra, teraz Blizzard niedługo odpali swoją karciankę :D Arty w tych grach są na tym samym poziomie co w twoich grach. To co robimy teraz to też w większości arty postaci. Karcianka to jednak znacznie więcej roboty. W visual noveli mamy kilkanaście postaci i teł, a i tak Gracjanie zajmuje to kilka miesięcy. W karciance powinno być co najmniej kilkaset kart z ilustracjami, więc to raczej faktycznie robota dla Ubi czy Blizzarda. My byśmy musieli na coś takiego wykombinować dużo prostszy styl, albo dobrać sporo osób. Nie bardzo mam też pomysł jakbyśmy mieli przebić tych wielkich, a robić coś z założenia gorszego się nie opłaca (i nie ma wtedy zajawki). Na razie po prostu nie widzę na to sposobu. Może w przyszłości wpadnie nam jakiś mega koncept. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Maja 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Karcianka z postaciami gier które już wydaliście ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Lol. Dobre :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 No tak robią ubi i bliz. Karciankę z grami z ich poprzednich gier. Tzn blizzard ma postacie z Warcrafta a Ubi z serii M&M. Chętnie bym zobaczył Magi 3 z elementami karcianymi jak kiedyś będziesz robił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Maja 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 deck oparty na sophii :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Jesteśmy na etapie wstawiania scenek w docelowej jakości! Czyli wreszcie mogę zobaczyć jak tak naprawdę wygląda nasza własna gra ;). Tu dialog Galena i Constance w łaźniach: Ogólnie idzie to całkiem nieźle i myślę, że niedługo ruszymy z pre-orderami na zasadach podobnych jak przy Cinders (taniej, szybciej, z dostępem do wersji testowej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Visual novel czy nie, wybuchy muszą być! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Tylko mi to przypomina ArcMagi? ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 plagiat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Tylko mi to przypomina ArcMagi? ;o A mi jakoś nie ArcMagi miało/ma wyraźniejszą kreskę. Ale jeśli chodzi o poziom graficzny to rzeczywiście obie te gry są na równym poziomie. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Chyba chodzi o to, że efekty są w podobnym stylu. W sumie w Phantasmacie też takie były :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Gif z tego wybuchu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Jak dobrze pójdzie, za 2 tygodnie będziemy mogli otworzyć pre-ordery wraz z grywalnym buildem testowym. Więcej info. Tymczasem, zarzucam kolejnym screenem z gry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 To dwukrotne skalowanie jest jakimś specjalnym zabiegiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Hmm? Chodzi o screena? Miałem lekko pomniejszonego do tumblera i fejsa, ale potem przypomniałem sobie, żeby jeszcze na forum wrzucić, gdzie obrazki muszą być mniejsze. Oryginał już wywaliłem, to przeskalowałem na szybko ten z tumblera. Masz dobre oko, jeśli to faktycznie zauważyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Ruchome obrazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 :o W jaki sposób jest zrobiony ten śnieg!? To są particle tak? Ale kilka warstw? Tak? :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Tak, po prostu kilka partikli na raz, symulujących różne plany i dających poczucie głębi. Do tego jeszcze efekt mgiełki/zamieci na całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Września 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Czasem aż trudno uwierzyć, że to wciąż GM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Dzięki :). Choć tu nawet nie ma jakichś specjalnych myków zastosowanych. Po prostu dobre assety + otrzaskanie z robieniem tego typu efektów/animacji, które wynieśliśmy z Phantasmatu. Dałoby się taki sam efekt osiągnąć na czymś jeszcze prostszym niż GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Września 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Kwestia dobrego przygotowania PNG w sumie. Ja staram się zawsze jak najmniej grafiki użyć, a wtedy takich efektów nie otrzymam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Jutro pewnie ruszą pre-ordery. Tymczasem podrzucam Wam teaserek przed oficjalnym launchem - a nuż ktoś będzie miał jakieś fajne uwagi. Link: http://moacube.com/Temp/solstice.mp4 Starałem się jechać minimalistycznie - samym artem i klimatem, bez lamerskich napisów w stylu "This Summer" ;). Podoba się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Jutro pewnie ruszą pre-ordery. Tymczasem podrzucam Wam teaserek przed oficjalnym launchem - a nuż ktoś będzie miał jakieś fajne uwagi. Link: http://moacube.com/Temp/solstice.mp4 Starałem się jechać minimalistycznie - samym artem i klimatem, bez lamerskich napisów w stylu "This Summer" ;) . Podoba się? Ładne,to jest coś jak Grey Matter czy Journey(chyba źle napisałem).Lubie takie gry tylko trzeba dużo czasu chyba na to a ja nie mam.Kto Wam robi muzykę??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 To visual novel, jak Cinders. Muzykę jak zawsze robi Rob Westwood. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 To visual novel, jak Cinders. Muzykę jak zawsze robi Rob Westwood. Sprawdzałem Jego stronkę z muzyką,ciekawe ile bierze za utwór.Jaka jest granica.Szkoda,że w pudełku nie wydajecie,bo bym kupił. Edit: Ostatnio sporo gier kupuje,nawet takie amatorskie,żeby porównać do innych.Wasz jest akurat PRO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Bierze od $200 za minutę muzyki dla indyków po dużo więcej dla AAA. My z nim mamy układ po znajomości i płacimy mu w zależności od ilości sprzedaży. W pudełku się nie wydajemy, bo niestety w tych czasach to zupełnie nieopłacalne. W sumie sporo pracy a w 99% nie dostanie się od wydawcy złamanego grosza. Szkoda, bo jednak pudełka to magia. Do tej pory trzymam Wiedźmina i nasze gry z Codeminion na półce - jakoś tak fajnie się na nie patrzy :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Czasem aż trudno uwierzyć, że to wciąż GM... Gnysek mnie wyprzedził. Zapomniał tylko dodać, że to wszystko robione jest jeszcze w 8 a nie studio... SHIEEEEEEEEEEEEEET. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Jakość grafiki powala.. Warto zagrać choćby dla podziwiania assetów : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 no właśnie :D Grałem z siostrą w lego:batman, i jak na początku wypisani twórcy patrze a tam Music: Rob Westwood. Chwile potrwało zanim skojarzyłem skąd znam nazwisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Bierze od $200 za minutę muzyki dla indyków po dużo więcej dla AAA. My z nim mamy układ po znajomości i płacimy mu w zależności od ilości sprzedaży. W pudełku się nie wydajemy, bo niestety w tych czasach to zupełnie nieopłacalne. W sumie sporo pracy a w 99% nie dostanie się od wydawcy złamanego grosza. Szkoda, bo jednak pudełka to magia. Do tej pory trzymam Wiedźmina i nasze gry z Codeminion na półce - jakoś tak fajnie się na nie patrzy :) . To stawka sensowna,bo to orchestra czy tam kompozycjna zmienna.To nie jest zwykły bit tylko soundtrack. Brzmi ładnie,jest głębia itd Ciekawe jaka jest rozdzielczość w Waszym projekcie,bo wygląda czyściutko i soczyście,bajkowo w końcu tak jest klimat. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się