Skocz do zawartości

Solstice


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

No dlatego że grafiki do karcianki to praktycznie same arty postaci a twój grafik świetnie takie rzeczy wykonuje. Ostatnio się duża zajawka na takie gry wzięła. Duel of Champions od Ubisoftu w którego masa ludzi gra, teraz Blizzard niedługo odpali swoją karciankę :D Arty w tych grach są na tym samym poziomie co w twoich grach.

 

To co robimy teraz to też w większości arty postaci. Karcianka to jednak znacznie więcej roboty. W visual noveli mamy kilkanaście postaci i teł, a i tak Gracjanie zajmuje to kilka miesięcy. W karciance powinno być co najmniej kilkaset kart z ilustracjami, więc to raczej faktycznie robota dla Ubi czy Blizzarda. My byśmy musieli na coś takiego wykombinować dużo prostszy styl, albo dobrać sporo osób.

 

Nie bardzo mam też pomysł jakbyśmy mieli przebić tych wielkich, a robić coś z założenia gorszego się nie opłaca (i nie ma wtedy zajawki). Na razie po prostu nie widzę na to sposobu. Może w przyszłości wpadnie nam jakiś mega koncept.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 179
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...

Jesteśmy na etapie wstawiania scenek w docelowej jakości! Czyli wreszcie mogę zobaczyć jak tak naprawdę wygląda nasza własna gra ;). Tu dialog Galena i Constance w łaźniach:

 

galen_const.jpg

 

Ogólnie idzie to całkiem nieźle i myślę, że niedługo ruszymy z pre-orderami na zasadach podobnych jak przy Cinders (taniej, szybciej, z dostępem do wersji testowej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Hmm? Chodzi o screena?

 

Miałem lekko pomniejszonego do tumblera i fejsa, ale potem przypomniałem sobie, żeby jeszcze na forum wrzucić, gdzie obrazki muszą być mniejsze. Oryginał już wywaliłem, to przeskalowałem na szybko ten z tumblera. Masz dobre oko, jeśli to faktycznie zauważyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :).

 

Choć tu nawet nie ma jakichś specjalnych myków zastosowanych. Po prostu dobre assety + otrzaskanie z robieniem tego typu efektów/animacji, które wynieśliśmy z Phantasmatu. Dałoby się taki sam efekt osiągnąć na czymś jeszcze prostszym niż GM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jutro pewnie ruszą pre-ordery. Tymczasem podrzucam Wam teaserek przed oficjalnym launchem - a nuż ktoś będzie miał jakieś fajne uwagi.

 

Link: http://moacube.com/Temp/solstice.mp4

 

Starałem się jechać minimalistycznie - samym artem i klimatem, bez lamerskich napisów w stylu "This Summer" ;). Podoba się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro pewnie ruszą pre-ordery. Tymczasem podrzucam Wam teaserek przed oficjalnym launchem - a nuż ktoś będzie miał jakieś fajne uwagi.

 

Link: http://moacube.com/Temp/solstice.mp4

 

Starałem się jechać minimalistycznie - samym artem i klimatem, bez lamerskich napisów w stylu "This Summer" ;) . Podoba się?

 

Ładne,to jest coś jak Grey Matter czy Journey(chyba źle napisałem).Lubie takie gry tylko trzeba dużo czasu chyba na to a ja nie mam.Kto Wam robi muzykę???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To visual novel, jak Cinders. Muzykę jak zawsze robi Rob Westwood.

 

Sprawdzałem Jego stronkę z muzyką,ciekawe ile bierze za utwór.Jaka jest granica.Szkoda,że w pudełku nie wydajecie,bo bym kupił.

 

Edit:

Ostatnio sporo gier kupuje,nawet takie amatorskie,żeby porównać do innych.Wasz jest akurat PRO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierze od $200 za minutę muzyki dla indyków po dużo więcej dla AAA. My z nim mamy układ po znajomości i płacimy mu w zależności od ilości sprzedaży.

 

W pudełku się nie wydajemy, bo niestety w tych czasach to zupełnie nieopłacalne. W sumie sporo pracy a w 99% nie dostanie się od wydawcy złamanego grosza. Szkoda, bo jednak pudełka to magia. Do tej pory trzymam Wiedźmina i nasze gry z Codeminion na półce - jakoś tak fajnie się na nie patrzy :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem aż trudno uwierzyć, że to wciąż GM...

Gnysek mnie wyprzedził. Zapomniał tylko dodać, że to wszystko robione jest jeszcze w 8 a nie studio...

SHIEEEEEEEEEEEEEET.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie :D Grałem z siostrą w lego:batman, i jak na początku wypisani twórcy patrze a tam Music: Rob Westwood. Chwile potrwało zanim skojarzyłem skąd znam nazwisko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierze od $200 za minutę muzyki dla indyków po dużo więcej dla AAA. My z nim mamy układ po znajomości i płacimy mu w zależności od ilości sprzedaży.

 

W pudełku się nie wydajemy, bo niestety w tych czasach to zupełnie nieopłacalne. W sumie sporo pracy a w 99% nie dostanie się od wydawcy złamanego grosza. Szkoda, bo jednak pudełka to magia. Do tej pory trzymam Wiedźmina i nasze gry z Codeminion na półce - jakoś tak fajnie się na nie patrzy :) .

 

To stawka sensowna,bo to orchestra czy tam kompozycjna zmienna.To nie jest zwykły bit tylko soundtrack. Brzmi ładnie,jest głębia itd Ciekawe jaka jest rozdzielczość w Waszym projekcie,bo wygląda czyściutko i soczyście,bajkowo w końcu tak jest klimat. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...