Gibki Kaktus Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 W GM:S, gdy próbuję utworzyć aplikację, lub odpalić grę bezpośrednio, wyskakuje mi komunikat out of memory. A na dyskach mam ponad 100 GB wolnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Może masz za mało RAM'u? Sprawdź menedżerem zadań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Pam.zadeklar.: 3078/5122M Tak więc wątpie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Czy masz aktualną wersję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 A nie masz wrzuconego do projektu jakiegoś dużego zasobu(dźwięku, obrazka, tła)? Wątpię w to, ale można sprawdzić. @EDIT Znalazłem coś tu http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=537820 - Sound name's cannot have spaces in them, we had a few - The function variable_global_exists is now ended, we cannot use this anymore, I found this in my md5 script - The function sleep(); is now ended, we cannot use this anymore, I found this in my oCoopStart in "Game End" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Jeszcze godzinę temu wszystko działało... Mam wersję 1.0.52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 To nawet zcrackowana wersja z neta jest 1.0.98!!! Teraz mamy 1.1.711. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 "Out of Memory exception" tak?? A dodawałeś nowe tekstury?? Jeśli tak to pokombinuj z "Texture Groups" albo "Texture Pages" w Global Game Settings. Ja miałem taki wyjątek i naprawiłem tworząc nową grupę tekstur i przenosząc tam kilka rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Tekstury? Czyli że sprity? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Tak ale background też :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Dodawałem nie jeden, a co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 To spróbuj tego co wyżej napisałem. Każdy sprite ma opcję do którego texture group ma należeć. Jak masz tam np intro to stwórz texture group "Intro" i wrzuć tam wszystkie pliki z niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Później spróbuję, ponieważ teraz mam kolejny problem. W folderze gra.gmx i w podfolderach wszystko jest, ale gdy otwieram projekt, to nie ma połowy spritów i żadnego obiektu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 A projekt nazywa się "gra"?? Przenosiłeś gdzieś folder, zmieniałeś jego nazwę itp?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Nie, projekt nie nazywa się gra. Folderu nigdzie nie przenosiłem ani nie zmieniałem jego nazwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Boad zaktualizowałeś projekt do wersji Free. Wersja Free ma ograniczenia zasobów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Aha...Czyli że teraz wszystko od nowa muszę robić ;/ No cóż, trudno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Krok po kroczku :D 1. Wchodzisz do "Global Game Settings" i wybierasz zakładkę "Texture Groups" 2. Klikasz na "Add" i dajesz nazwę grupy "bronie", "wrogowie" 3. Idziesz to Sprites czy Backgrounds wybierasz jakiś plik 4. W menu wyboru "Texture Group" zamiast Default wybierasz tam swoją nową grupę. Chodzi o to, że w "Global Game Settings" zakładka "Windows" a potem kolejna "Graphics" masz tam zdefiniowany rozmiar "Texture Pages". Ja mam 4096x4096. Zalecany to 2048x2048. Twoje wszszystkie rysunki muszą zmieścić się w tym kwadracie. Gdy tworzysz nową grupę tekstur powstaje nowy kwadrat i tam będą zapisane wybrane przez Ciebie grafiki. Gdy klikniesz Preview zobaczysz jak one są poukładane w tych kwadratach. Gdy grafik jest za dużo i się nie mieszczą, gra się nie skompiluje i wywali błąd. Najlepiej zacznij od kliknięcia na Preview. Może nie w tym masz błąd :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Chodzi o to, że ja nie mam żadnej zakładki Texture Group ani nic w rodzaju Texture Pages... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Grudnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Bo masz wersję Free. Poczytaj na stornie http://yoyogames.com/ co oferuje ta wersja i nie siej fermentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Nie mam wersji Free, odinstalowałem ją i zainstalowałem zcrackowaną 1.0.98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Grudnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 No to widocznie ta wersja miała jakiś błąd. Btw. radzę odinstalować nielegalne oprogramowanie, bo jak będę miał zły humor, to drogi Erneście K. chętnie poproszę o więcej danych osobowych oddział Vectry z Białej Podlaski w której masz internet i zgłoszę odpowiednim służbom, że łamiesz prawa autorskie oprogramowania które też współtworzyłem (polecam zakładkę z autorami), a przy okazji tez pewnie coś znajdą ;) Pamiętaj, nie jesteś anonimowy w internecie :gnysek: Edit: serio jeździsz konno, czy masz sobowtóra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Mój brat nazwya się identycznie jak ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Grudnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Tak czy siak, temat zamykam, bo nie pomagamy osobom korzystającym z piratów. Piractwo na GMCLANie zawsze było tępione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi