Gość adster Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Battletank-moja kolejna gra stworzona w GM 6.1. Tytuł jest przeznaczony dla dwóch graczy. Mógłbym zrobić SP (single player), ale jestem za cieńki :) żeby zrobić IQ kompa. Chyba jest to gra lepsza od Kulagiona-mojej pierwszej produkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 ale jestem za cieńki żeby zrobić IQ kompa AI chyba :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Rzeczywiście-IQ to Iteligence Quality. Ku...rka ale wtopa :D :lol: . A tak wogóle to gracie w to, bo coś tych uwag jest naprawde mało (nic) :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 ile już robisz w game makerze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 dziadekkleofas bedzie w niebie :) (wlasnie sciagam, zaraz przedstawie konstruktywna opinie) e: proste, brzydkie, głupie... ale wciąga ! =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Ja wiem-może z 3 miesiące. Wcześniej też, ale ledwo co (wcześniej w GM4), a poza tym produkty mojej twórczości były "na klockach" oraz w dodatku żałosne. Od tych 3 miesięcy wziąłem się za GM na poważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Za mała rozdzielczosć, niewygodne sterowanie, podwozie czołgów ma kształt kwadratów, i wogóle czołgi za mało szczgułowe. Gra mało orginalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Gra wskrzeszona! Stworzyłem ostatnią wersję Battletanka LINK Mam nadzieję, że się wam spodoba. Piszcie o swoich odczuciach, oceniajcie itp... P.S. (po kilku dniach) Co wy takie niemowy, co? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Widzę, że nowa wersja jest o wiele lepsza! Grafika:lepiej niż wtedy 6/10 Dźwięk:7/10 Grywalność:7/10 Ogólnie-6+/10. Fajnie, że dałeś regulację czasu przeładowania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymek Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Kawał dobrej roboty tylko zrób single player bo niemam z kim grać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Nawet niezle :) wg mnie pomniejsz wszystko :) troche bno mala widocznosc i popracuj nad grafika to bedzie naprawde niezla gra !! WCIAGA! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 ciezkie sterowanie ale wykonanie bardzo dobre wiesz co mozna dodac multiplaya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Co do single playera:da się zrobić. Mogłoby to wyglądać na zasadzie "przejedź przez pole bitwy pod ostrzałem, omiń miny itp. aż dojedziesz do mety czy w stylu VR MISSIONS Z Metal Gearów" Co do multi:byłoby fajnie, ale ja jestem na swoim domowym komputerze odcięty od Neta. W konsekwencji jestem w tej sprawie "zielony", a nawet jak to zrobię, to z beta-testami będzie kłopot" Takie rzeczy jak widoczność poprawię. PS. Nawet wersja 1.99 nie jest wersją FINAL. O cholercia :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 A więc tak <_< sam pomysł jest dobry. Sam kiedyś o takim myslałem, tylko troche w innym wykonaniu. Grywalność może być dosyć duża, lecz należałoby troche dodać więcej szczegółów, a mianowicie: 1. Zmienić przedewszystkim rozdzielczość gry. Zawielkie czołgi itd. 2. Dodać odgłosy takie jak: praca silnika, przeładowanie pocisku, szum gąsienic i wiele, wiele innych dźwięków. 3. Troche zmienić podkład muzyczny bardziej pasujący do klimatu gry. 4. Urealnić poruszanie się czołgów. Zabardzo odbijają się od ścian itd. 5. Zrobić także grę dla jednego gracza. 6. Zmienić niektóre szczegóły na początku gry i dodać jakąś lepszą czcionkę. 7. No i przedewszystkim profesjonalne menu gry. Potym się poznaje dobrą grę. Jak narazie to chyba wszystko. Miłej pracy i dużej przyjemności w tworzeniu w GM-ie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Może nie słyszałeś ale odgłosy silnika są. Jak dla mnie menu jest w porządku. Muzyka też jest dobra nie wiem o co ci chodzi. Poruszanie się tych czołgów jest dobre bo na przykład odbijając się można uniknąć pocisków, to wiele razy wykorzystywałem. Ale z resztą się zgadzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 7. No i przedewszystkim profesjonalne menu gry. Potym się poznaje dobrą grę. Może jeszcze po ikonce oraz kursorze myszki? Sądziłem że dobrą grę rozpoznaje się po grywalności potem grafice oraz dźwiękach. A menu raczej nie ma nic do rzeczy :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 A ty Blackmaul znowu zaczynasz... Menu musi być dobre, bo na swój sposób, tak jak intro, zachęca do gry. Porównaj sobie menu "KIBICEvsPOLICJA", a menu z gry "BirdX" z pierwszego konkursu GMCLAN (jest gdzieś w download). Po zobaczeniu którego menu byś był bardziej chętny do dalszego zapoznawania się z grą :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Ja nic nie zaczynam :) Jasne ze ciekawie wykonane menu daje lepsze wrazenie o grze ale nie zaraz ze bez fajnego menu gra nie jest dobra :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Pozwolę sobie zacytować znanego na całym świecie znawcę GMa: Nawet jeśli stworzyłeś wiekopomne dzieło, a zaopatrzyłeś je w odpychające menu, bo "nie miałeś czasu, a poza tym to nieistotne", to dosyć spora część osób, która ściągnie z sieci twoją grę i otworzy ją, po zobaczeniu tegoż menu bez wahania wciśnie przycisk z malowniczym napisem "exit". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Ja nigdy nie zamykam gry w menu nawet jak jest tak brzydkie jak "KIBICEvsPOLICJA" albo nawet gorsze. Uwieżcie widziałem gorsze menu. Mogę zapytać kto był lub jest tym "znanym na całym świecie znawcą GMa"? Tak z ciekawości. EDIT: A to takie buty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Mogę zapytać kto był lub jest tym "znanym na całym świecie znawcą GMa"? Tak z ciekawości. Wiesz, to taki dowicp Patrysława xD http://www.gmclan.org/index.php?czytajart=35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 A więc tak <_< sam pomysł jest dobry. Sam kiedyś o takim myslałem, tylko troche w innym wykonaniu. Grywalność może być dosyć duża, lecz należałoby troche dodać więcej szczegółów, a mianowicie: 1. Zmienić przedewszystkim rozdzielczość gry. Zawielkie czołgi itd. 2. Dodać odgłosy takie jak: praca silnika, przeładowanie pocisku, szum gąsienic i wiele, wiele innych dźwięków. 3. Troche zmienić podkład muzyczny bardziej pasujący do klimatu gry. 4. Urealnić poruszanie się czołgów. Zabardzo odbijają się od ścian itd. 5. Zrobić także grę dla jednego gracza. 6. Zmienić niektóre szczegóły na początku gry i dodać jakąś lepszą czcionkę. 7. No i przedewszystkim profesjonalne menu gry. Potym się poznaje dobrą grę. Jak narazie to chyba wszystko. Miłej pracy i dużej przyjemności w tworzeniu w GM-ie :P Nowa wersja (1.999). Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. (Ciekawe ilu 99999... się doczekacie!) Part 1 gry Part 2 gry 1-czołgiści też nie za wiele widzą w swoich maszynach :P 2-planuję 3-jedno słowo (dwa)-zmienione! (Master ten, kto powie mi, czego to są MIDy) 4-w planach 5-to już Battletank 2 6-jeżeli chodzi o mapy (szczegóły), to macie tu kompletną restylizację 7-myślę, że to menu jest lepsze (chyba) Poza tym zmieniłem trochę grafikę (na lepsze) Może nie słyszałeś ale odgłosy silnika są. To są odgłosy silnika wieżyczki :lol2: :lol2: Ale rzeczywiście-silnika :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 No chłopie, teraz to te menu może być. Widzę, że się postarałeś. Trzy razy żem wygrał po kolei. Zastanawiałem się, czy oby te czołgi mają jednakową odporność, bo zacząłem w to wątpić. Nigdy taki dobry nie byłem. Mam jeszcze jedno zastrzeżenie, oczywiście nie biorąc pod uwagę tych innych spraw, które poprawisz. Dlaczego jak skręcam czołgiem, to wierzyczka stoi w tym samym kierunku. Chyba tak nie powinno być :P Lufa z wieżyczką powinna obracać się wraz z czołgiem. Wiem, że tak jest o wiele trudniej, ale przez to gra robi się mało ciekawa i mało realistyczna. Czekam na poprawki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Dlaczego jak skręcam czołgiem, to wierzyczka stoi w tym samym kierunku. Chyba tak nie powinno być :P Lufa z wieżyczką powinna obracać się wraz z czołgiem. Wiem, że tak jest o wiele trudniej, ale przez to gra robi się mało ciekawa i mało realistyczna. Czekam na poprawki :P Mi by to przeszkodzio w celowaniu. Ja prawie zawsze trafiam w lufe i odradzam tego wyzej (nie mogę pisac wszystkich liter polskich w linuksie wienc sory za te blendy) wiem ze to jest realistyczniejsze ale lepiej zebi program sam obkrecal lufe. Chyba zeby zrobic opcje do wl aczenia i wylaczenia takiego czegos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Kolejna wersja (1.9999). Valdemor-To menu (w tej wersji) jest jeszcze lepsze (wg mnie). Poza tym-tak jak chciałeś-zrobiłem lepszą oprawę audio (silnik CZOŁGU itp.) Linki Part1 Part2 PS. Aha, zobaczcie sobie...ten ciekawy błąd :) Looknij na PeNGa, pośmiej się z Microsoftu PS2.To błąd na MOIM kompie-nie z Neta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Kolejne czołgi! Ale AI jest łatwo zrobić, wystarczy wziąźć skrypt z przykładu Pacman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Jak mam zrobić AI, skoro czołgi nie poruszają się po kratkach (jak w pacmanie)? Pewnie bym wykombinował ale...czytaj dokładnie posty. Kampania będzie w BT2. PS. Patrzcie-nikt jeszcze nic nie odpisał, a ja zamieszczam kolejną wersję BT. W niej: -dwie nowe opcje pozwalające wpływać na zachowanie obiektów interaktywnych -nowa muzyka, na niektórych mapach Part1 Part2 EDIT :Najnowszy, ten "naj, naj" Battletank. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Mnie takie gierki jakoś nie ruszają :/ Może dlatego że jest ich bardzo dużo. Brak jakichkolwiek urozmaiceń, bonusów etc.. Sterowanie też jest oporne, blokuje się na ścianach. Kiepsko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Mnie takie gierki jakoś nie ruszają :/ Może dlatego że jest ich bardzo dużo. Brak jakichkolwiek urozmaiceń, bonusów etc.. Sterowanie też jest oporne, blokuje się na ścianach. Kiepsko. Tu nie ma być urozmaiceń-to są pojedynki honorowe (bez bonusów itp.) :) . A poza tym Tymon nie widziałeś pewnie poprzednich wersji. Tu masz duży skok jakościowy. A z "zacinaniem się" na ścianach nie jest źle, a spróbuję to naprawić. Hmmm...innym się podobały nawet wcześniejsze wersje, a one w porównaniu do tej były "kaszanami". Ale modera nic przecież nie zaskoczy :) . EDIT: Metallicę masz w sygnaturze, a MIDów jakoś w grze nie rozpoznałeś pewnie :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Oczywiście, ale ja oceniam aktualną wersję :) Co do MIDI, nawet się nie wsłuchałem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się