Skocz do zawartości

Czerwony prostokąt


Draconis

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Czerwony prostokąt

 

Gatunek: Banalna pseudo-logiczna gra, albo eksperyment z mechaniką .

 

Opis: 'Gra' polega na znalezieniu czerwonego prostokąta.

Sterowanie:

WSAD - ruch

shift - przełączanie ruch płynny/ruch krokowy

ctrl - odległość do prostokąta

spacja - sprawdzenie

esc - wyjście

'Gra' oferuje bardzo wolno rosnącą skalę trudności (od banalnie łatwej do łatwej)

 

W przypadku zaprzeczenia w drugim pytaniu prostokąt jest niewidzialny co powoduje szybszy przyrost prędkości.

Celem jest naciśnięcie spacji kiedy znajdziesz się nad czerwonym (chyba że patrz wyżej) prostokątem.

 

Download: adres z plikiem gry

Rozmiar pliku: 1780 KB (zip)

 

Autorzy:

Programowanie:
Kalumniatoris,

Fabuła:

Grafika:
Specjalne podziękowania dla funkcji draw_rectangle_color na której opiera się rysowanie prostokąta

Muzyka:

Screeny:

.

Właściwie to nie screen ale skoro wygląda niemal identycznie to po co obciążać grafikami?

Wiem, że powinny być dwa screeny (a nie jedna kropka udająca screen), ale jedyne co mógłbym umieścić to screen gmowego okienka z zapytaniem, a to chyba wszyscy wiedzą jak wygląda

 

Nie powinienem tu chyba umieszczać gry, na której pomysł wpadłem niemal dzisiaj ale tak właściwie to temat umieszczam po to by spytać, czy ktoś ma jakiś pomysł na sensowne wykorzystanie takiej 'mechaniki'?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zachwyca.

Trudno żeby zachwycało.

 

Widzę, że ktoś dał mi 2 gwiazdki, dziwne, że stwierdził, że to zasługuje na jakiekolwiek.

Jak pisałem tak właściwie to jest tylko eksperyment techniczny, a temat założyłem żeby się spytać czy ktoś ma jakiś sensowny pomysł na wykorzystanie tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinienem zakładać tematów o drugiej w nocy.

PS. działanie klawisza ctrl zostało dodane, jak stwierdziłem, że na oryginalnych zasadach nie da się grać. (Po naciśnięciu spacji prostokąt staje się coraz bardziej czerwony im bliżej celu się znajdujesz, lecz różnica między odcieniami jest zbyt mała żeby to zobaczyć.

 

A co tam, macie tu projekt, jakby się komuś nudziło to może potraktować jako przykład jak nie należy pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było, gdyby na poziomie 900 piksel przemieszczał się szybciej.
Proszę, wersja w której na początku gry oraz po wciśnięciu alt można wybrać jedną z czterech prędkości, mogłem zrobić prędkość zależną od wielkości planszy ale wolałem zostawić użytkownikowi możliwość wyboru.

 

Trochę nie podoba się mi taki sposób ustalania prędkości, ale nie mam pomysłu na inny, który nie działałby skokowo.

(exe+źródło)

 

PS. 'pixel' tak właściwie jest całym oknem gry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro uważasz, że to co tu wstawiasz to syf, to w ogóle po cholerę to tu jest?

temat umieszczam po to by spytać, czy ktoś ma jakiś pomysł na sensowne wykorzystanie takiej 'mechaniki'?

Właściwie wpadłem na pewne pomysły ale muszę poszukać, czy to co chcę osiągnąć jest możliwe w GM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie wpadłem na pewne pomysły ale muszę poszukać, czy to co chcę osiągnąć jest możliwe w GM.

to się daje demko do "nad czym aktualnie pracujesz" a nie nowy temat zakłada ;3

chociaż mnie to rybka, po prostu wytykam innym błędy które sam popełniałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się daje demko do "nad czym aktualnie pracujesz" a nie nowy temat zakłada ;3

chociaż mnie to rybka, po prostu wytykam innym błędy które sam popełniałem

 

Wpadłem na te pomysły kilkanaście godzin po założeniu tego tematu.

Chociaż racja, po takim czasie na forum powinienem umieszczać bardziej zaawansowane gry, alem niemal wszystko co napiszę to eksperymenty z jakimś pomysłem, którego nie mam potem pomysłu jak sensownie umieścić w grze.

Drugą przeszkodą są moje umiejętności graficzne, które są na zdecydowanie niskim poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...