Radko147 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Człowieku, nie przeginaj. Jak dalej będziesz tak wpierniczał jakieś nagrobeczki, krzyżyki, może jeszcze dodasz zwłoki ludzi i szkieleciki? Nie przeginaj... Zajmij się gameplayem, potworem, i przede wszystkim zrób tą poświatę widoczną na 1 screenie. Dekoracjami możesz przecież zająć się później. >.< PS. Ten dąb ci całkiem fajnie wyszedł :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 ja wiem, że spore to skupisko, ale to tylko dla tego, że ten lasek to room testowy. W grze wszystko będzie pięknie rozłożone. ps. myślę nad stworzeniem prostego generatora mapy, by gra nigdy nie była taka sama :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Cmentarz w środku lasu? btw. czemu raport? :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 @UP: Miastowy pewnie ^^. Masa jest w lasach opuszczonych cmentarzy (mieszkam 10 metrów od lasu, pół kilometra w głąb jest opuszczony cmentarz). btw. gdzie raport? edit: dobra, widzę. Nie wiem, pewnie któś nowy testował guziczki ;p OK, zaktualizowałem trochę swój projekt. Jest w uploaderze (LASEK.rar), testujcie i gadajcie co do poprawienia, do usunięcia, bądź do dodania ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Oczyść te sprity ze zbędnych pixeli bo aż mnie ściska jak na nie patrzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 ładne, ale drzewa wciąż wyglądaja jak wiszące liany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jak żyję, nie widziałem cmentarza w lesie... no ale jak uważasz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Oczyść te sprity ze zbędnych pixeli bo aż mnie ściska jak na nie patrzę. Co masz na myśli mówiąc "zbędne pixele"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Dobra, już wiem co jest nie tak z drzewami. Są za proste, a to dla tego, że gdy zaczynałem projekt sugerowałem się lasem z Gnijącej Panny Młodej: , ale mojej gierce do takiego efektu jeszcze długa droga. Póki co po prostu powyginałem trochę sosny. Co sądzicie o nich teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrackGM Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Dobra, już wiem co jest nie tak z drzewami. Są za proste, a to dla tego, że gdy zaczynałem projekt sugerowałem się lasem z Gnijącej Panny Młodej: , ale mojej gierce do takiego efektu jeszcze długa droga. Póki co po prostu powyginałem trochę sosny. Co sądzicie o nich teraz? <33333333333333333333333333333333333333333333333 kocham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Grubsze pnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Już dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Lepiej :D Możesz zrobić trochę jeszcze grubszych (zobacz jak jest na obrazku z filmu który wrzuciłeś.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Ładnie to ci wychodzi. Co masz na myśli mówiąc "zbędne pixele"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nie wiem czy nie byłoby lepiej gdybyś użył lepszej jakości spritów. Te pixelowe odstraszają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nie wiem czy nie byłoby lepiej gdybyś użył lepszej jakości spritów. Te pixelowe odstraszają. Gra miała być pixelozą i taka pozostanie, a (jak z resztą pisałem wcześniej) zrobiłem to dlatego, że miałem problemy optymalizacyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Kolizje pan dorób. + AAAAAAAAA!!! GROBY SIĘ DO MNIE ODWRACAJO AAAAAAAA!!! to straszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Niby wszystko ok ale całość otoczenia jest 2D a krzyże 3D niefajnie to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 W miesjcu cmentarza nie powinno być drzew. Polanka powinna być. A na jej środu ten stary dąb. :) Zagraj w The Path. Powinno Cię natchnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Win XP SP3, Zintegrowana graficzna. Edit: Gra zapowiada się fajnie. Sam miałem zamiar coś takiego w 3D zrobić dla zabawy. Zabierz się mości panie za gameplay. Z dźwiękami surround będzie ociekało ######stością! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jest pięknie, ale pokaż ściółkę, dobrze by było ją zrobić bardziej różnorodną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 To jest jakiś żart? Jak możecie pisać, że to jest piękne/dobre/etc.? Przecież to jest grafika z duuuuuuuuuuużej dziury, latające świerki. Wtf?! Jak chcecie dobre pixele to popatrzcie na prace Wojzaxa, a nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 @Sheriff99 - latające świerki to już błąd techniczny (chociaż ja tego nie mam). No i gorsze pixele widziałem (moje chociażby ;_;) A poza tym ^up. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Hmm... Może te latające sosny są przez rozdzielczość ekranu? Ja mam 1024x600. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 To jest jakiś żart? Jak możecie pisać, że to jest piękne/dobre/etc.? Spoko, tak piszą tylko ludzie którzy mają podstawowe zdolności rozróżniania piękna od crapu. Przecież to jest grafika z duuuuuuuuuuużej dziury z dziury piękna i dostatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Dodaj jakieś przeszkody, bo ten potworek nas nigdy nie dogoni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 dobra, sporo marudzicie, więc już piszę AI dla potworka. Nie, on nie będzie tak cały czas wyglądać. Prawie cały czas będzie w większości niewidzialny. Jedynie widać będzie jedynie jego białka w oczach, czasem zakrwawione (ta krew będzie jedynym kolorem nie w skali szarości w całej grze), takie lewitujące białe ślepia. PS. Byłem dziś na spacerku w lesie i sam zacząłem się bać przez mój własny projekt ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Krzyze w 3D sa dobre, ale w takim razie takie tez powinny byc nagrobki. Po drzewach nie widac ze sa spritami, ale porownanie nagrobki-krzyze wypada slabo. Jedyne co na razie cierpi to gameplay, moze nie warto sie tutaj na sile pchac w jakiegos survival horrora, czy strzelania do potworkow bo to zabije ten fajny klimat. Widzialem kiedys gre, w ktorej grales staruszka i przechadzales sie po cmentarzu, siadales na laweczce, ogladales zjawy i to byla cala gra - moze cos w tym klimacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Racja racja, sprite'owe nagrobki usunę. I nie ma się co bać : ŻADNEJ broni nie dostaniemy, choć nasunął mi się taki pomysł. Co powiecie na to, by nasz bohater miał ze sobą aparat, a nasz potworek byłby niewidzialny i mógłby poruszać liśćmi, gdy będzie się przez nie przedzierać? I np. po zrobieniu mu zdjęcia przez ułamek sekundy będziemy go widzieć, a zdjęcia będą się zapisywały w folderze z grą. Dodatkowo będziemy mieć ograniczoną ilość zdjęć np. z powodu jednej kliszy. ps. dziękuję za 5 gwiazdek :** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Jak tego nie wydasz to cie znajdziemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się