ZyperPL Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 [usunięto] [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Należałoby przesunąć każdy quad o teksel (Direct3D). Ale GM tego nie udostępnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Bo rozdzielczość nie jest wielokrotnością 10? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Bo standardowa rozdzielczosc to nie 800x600 ale 640x480(lub większa 1024x768 itd.), jeśli się myle to mnie poprawcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 View na tyle co rozdzielczość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Twój sposób skalowania w efekcie daje proporcję z przecinkiem (czyli coś w rodzaju x2.2), nie wiadomo tylko gdzie (sprawdź opcje obiektu, proporcja view/port, jedna z głównych opcji (fullscreen, ratio itd) i przemnóż proporcje). W związku z tym co 5 pikseli jest skalowanie 3x, z kolei pozostałe to 2x. Jeżeli nie chcesz zmieniać skali, możesz zaznaczyć "interpolate color between pixels" i sprawa będzie załatwiona, tylko że efekt może nie pasować do twojej koncepcji gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 O to mi chodzi, podlicz skalowanie twojego obrazka krok po kroku. Na pewno tam użyłeś jakiegoś image_xscale, czy proporcji view/port, skoro masz taki efekt. Jeżeli masz jedne piksele obrazka większe od drugich to na 99% wynikiem będzie liczba z przecinkiem. Mozesz spróbować w ogóle usunąć skalowanie (tak żeby obrazek wynikowy był dokładnie taki sam jak sprite) i zmienić skalę tylko w jednym miejscu (o liczbę całkowitą). Problem powinien wtedy zniknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Lipca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Jaki jest rozmiar view, a jaki okna gry? Jeśli masz 800x600, to rozmiar viewa powinien być 80x60 zeby to była dziesieciokrotność. Do tego dochodzi pytanie, czy np. postac sie przesuwa tak, ze piksele wychodzą w połowie po przemnożeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 View ma 80x60. Port view ma 800x600. Rozdzielczość ma 800x600. Postać raczej się nie przesuwa jakoś dziwacznie. Zawsze chyba jest pozycja: LICZBA.00 gdy sprawdzam show_messagem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 W Global Game Settings było jeszcze coś o skalowaniu w pierwszej zakładce pole do wpisywania liczb (nie pamiętam dokładnie). Jest tam 100? A jeżeli włączysz interpolate colors between pixels to obraz się rozmazuje? Jeżeli tak to mamy pewność że chodzi o położenie/rotacje/skalowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Lipca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 No jak włączysz to zwłaszcza się rozmaże. Interpolacja jest właśnie od wygładzania krawędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się