getStringFromObject Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Ciągle mnie zastanawiają uprawnienia wymagane w aplikacjach na androidach, po co wam np. wiedza z jakim numerem rozmawiam? Tlumaczymy to w opisie aplikacji: Pozwolenie "READ PHONE STATE AND IDENTITY" - Cytat ze strony Swarma: Allows Swarm to prevent fraud and create a secure environment (no personally identifiable information is used). Dodatkowo opis tego pozwolenia jest mylacy, tutaj jest dobry artykul ktory tlumaczy ze wcale nie pozwala nam ono na odczytywanie numeru z ktorym rozmawiasz: http://www.womenwithdroids.com/2011/03/dec...e-and-identity/ @Ujzel 3zlote - racja kupa kasy, szkoda marnowac na jakas glupia gre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 @Ujzel 3zlote - racja kupa kasy, szkoda marnowac na jakas glupia greNo racja, wolę wydać na mikrokontroler. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Tak właściwie to pisałem teoretycznie, do was , a wy byliście akurat pod ręką. Tylko dlaczego Google definiuje te uprawnienia w taki sposób "...z jakim numerem nawiązane jest połączenie ", skoro, jak twierdzisz nie może. chociaż to i tak jedno z łagodniejszych uprawnień jakie chcą aplikacje. Spotkałem się kiedyś z tapetą wymagającą uprawnień do wykonywania połączeń i smsów, co nie wydaje się mi oczekiwaną funkcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 @Ujzel 3zlote - racja kupa kasy, szkoda marnowac na jakas glupia gre Ej. Źle się rozumiemy. Gram w Gyro odkąd tylko się pojawiło i regularnie pobijam lokalne rekordy. Gra ma bardzo fajną mechanikę i naprawdę mi się podoba. Chodzi o to, że nie opłaca mi się jej aktualizować. Na gry mobilne wydaję około 30zł miesięcznie, więc 3zł to nie jest duży wydatek, ale za mało oferujecie. Chętnie poczekam aż będzie więcej kolorów na raz: 4 max 5, gdzie np będą miały różny rozmiar. Dodatkowe utrudnienia, np zmniejszenie koła i więcej ciekawych rzeczy do odblokowania. Od kiedy odblokowałem PRO Mode gram rzadziej. Z niecierpliwością czekam na następne aktualizacje, wtedy napewno kupię. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Nie wiem czy to Cie przekona, ale wprowadzilismy rangi ktore mozna odblokowac wlasnie punktami. Do tego zamiast pro mode jest tryb checkpointa ktory zapisuje rozgrywke 90s. przed twoja smiercia - dzieki temu mozesz od razu wskoczyc do wymagajacej czesci gry a nie tak jak w "pro mode" czekac parenascie minut az sie zacznie robic fajnie. (i to wszystko za freeee :P ze juz nie wspomne o ustawianiu czulosci miziadla) Reklamy staralismy sie dac mozliwie nieinwazyjnie a bez wlaczonego internetu nawet ich nie zobaczysz - oczywiscie jak chcesz poczekac na kolejny update to nie ma sprawy, nie wiem kiedy uda sie go zrobic ale bedzie naprawde fajny :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Świetna gierka, wciągająca bardzo :). 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 A ja kupiłem wersję iOSową (mam nadzieję, że to też od was?) i jestem zadowolony. Świetna gierka, warta tych 3zł na pewno :-) . Chociaż przyznam, że nie odpowiada mi to, że w appce jest opcja wrzucenia muzyki do niej, a nie mogę mieć po prostu muzyki z odtwarzacza. Nawet po wyłączeniu opcji Sound, automatycznie mi wycisza aplikację do muzyki, co jak dla mnie jest na minus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 @Grela - dzieki :) @Marmot - tak, od nas. Niestety port nie jest mojego autorstwa - wykonal go jeden z programistow z Vivid Games. Ciesze sie ze Ci sie podoba, wyglad gry na iOSie i inne drobne modyfikacje w stosunku do oryginalu zostaly przez nich przeforsowane. Niestety nie mam jak poprawic problemu z muzyka o ktorym mowisz bo nie mam dostepu do tego projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 @Grela - dzieki :) @Marmot - tak, od nas. Niestety port nie jest mojego autorstwa - wykonal go jeden z programistow z Vivid Games. Ciesze sie ze Ci sie podoba, wyglad gry na iOSie i inne drobne modyfikacje w stosunku do oryginalu zostaly przez nich przeforsowane. Niestety nie mam jak poprawic problemu z muzyka o ktorym mowisz bo nie mam dostepu do tego projektu. Szkoda. Szczególnie, że już raczej większość użytkowników iOSa posiada raczej urządzenia 4 lub 5 generacji i nie ma na nich jakiegoś problemu z płynnym graniem i słuchaniem muzyki z odtwarzacza. Ja nawet mam już nawyk, że z gry przechodzę na odtwarzacz, zmieniam utwór i wracam do gry :P . Tak czy siak, 5 na AppStore wystawione. Liczę, że portujący może w którymś update wpadną na pomysł naprawienia tego problemu z muzyką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 2 godziny temu wrzucił Wonziu na jutuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Dużo Gmclanów wybija się na androidach. I dobrze. PS.Dobra giera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 @Morro - dzieki za wrzucenie :P Nie udalo nam sie niestety pokazac tego w wywiadzie, ale dzisiaj wlasnie weszla na market wersja 2.0 . Z nowosci: 1) Tryb hardcore: Kropki leca stosunkowo wolno, ale na wiatraku sa 3 pola z czaszka w ktore trafienie automatycznie konczy gre. Uklady tez sa bardziej wymagajace niz w podstawowym trybie gry. Przecietni gracze wytrzymuja srednio 5s, ale udalo mi sie nabic podczas testow na telefonie ponad 2:30 wiec owszem jest to wykonalne. 2) Wyzwania: Nad tym pracowalismy tak naprawde juz od wersji 1.3 (czyli jeszcze przed wakacjami). Przetestowalismy grubo ponad 20 dzialajacych prototypow nowych trybow i w koncu uznalismy ze nie ma sensu robic 10 roznych trybow gry, tylko wszystkie fajne pomysly wrzucic w postaci krotkich max 60s gier na gwiazki "a'la angry birds". Na screenie jest tryb w ktorym kropki zatrzymuja sie dookola wiatraka, a zadaniem gracza jest zapamietanie kolejnosci w ktorej to robily. W sumie jest 48 wyzwan, z ktorych czesc z nich to wariacje na temat jednego pomyslu w coraz trudniejszych odslonach a niektore (oznaczone niebieska ramka) to tzw. bossowie - unikalne wyzwania ktore pojawiaja sie tylko raz. No i to by bylo na tyle, wiecej updejtow nie planujemy. Czas sie wziac za nasz biedny porzucony projekcik i moze zaczac robic cos nowego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 19 Lutego 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 gz! ile macie downloadów na ios i ile na andro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 gz! ile macie downloadów na ios i ile na andro? Na androidzie to bedzie mniej wiecej 580k pobran od pierwszej wersji (tzn. od maja), na iOSie nie jestem Ci w stanie powiedziec (vivid kontroluje konto) ale na pewno jest to duuzo mniej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 19 Lutego 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Tak właśnie głównie na iOS mi zależało, bo widziałem tam ~140 ocen, ciekawe jakie jest avg. ratio pobrań do ilości ocen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Yaay! Na pewno kupię nową paczkę :) @Edit. Stało się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 @Ujzel - Uf, czyli udalo sie ja zrobic wystarczajaco atrakcyjna, daj znac co sadzisz o challengach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Jestem już na Tier IV, podobają mi się właściwie wszystkie tryby, szkoda że trwają tak krótko. Bossy są ekstra :) Jak przejdę to jeszcze coś napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Zrobilismy tak zeby latwo bylo zaliczyc challenge (wystarczy wytrzymac 1/3 czasu na 1gwiazdke - taki uklon w strone casualow) ale prawdziwe zaliczenie jest wtedy kiedy masz 3 zlote gwiazdki. Zreszta, jak potrzebujesz wiekszego wyzwania to zapraszam do pobicia mojego rekordu w hardcore :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Oj weź. Mam 11 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Powiem, że na prawde fajna gra. Szkoda, że za większość trzeba płacić :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 31 Marca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Wiem, trochę odkopuję, ale z ciekawości - macie coś wspólnego z Deadlings? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 31 Marca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Mają coś wspólnego z Zombiebucket, ale Deadlings zrobiło One More Level i wydało Artifex Mundi Zombiebucketa zrobiły chłopaki od Gyro, ale wydaje go One More Level Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benedykt Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 jak ściągnąć tą grę? bo mam problem. z linku przekierowuje mnie do innego i nie wiem co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Maja 2015 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 https://play.google.com/store/apps/details?...submachine.gyro - pod ten link powinno przekierować. No i jak jesteś zalogowany do konta google, to powinna być opcja zainstaluj i gra się sama na telefonie zainstaluje. Ewentualnie możesz sam znaleźć w sklepie na telefonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się