Skocz do zawartości

[Android]GYRO


Rekomendowane odpowiedzi

Ciągle mnie zastanawiają uprawnienia wymagane w aplikacjach na androidach, po co wam np. wiedza z jakim numerem rozmawiam?

Tlumaczymy to w opisie aplikacji:

Pozwolenie "READ PHONE STATE AND IDENTITY" - Cytat ze strony Swarma: Allows Swarm to prevent fraud and create a secure environment (no personally identifiable information is used).

Dodatkowo opis tego pozwolenia jest mylacy, tutaj jest dobry artykul ktory tlumaczy ze wcale nie pozwala nam ono na odczytywanie numeru z ktorym rozmawiasz:

http://www.womenwithdroids.com/2011/03/dec...e-and-identity/

 

@Ujzel 3zlote - racja kupa kasy, szkoda marnowac na jakas glupia gre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właściwie to pisałem teoretycznie, do was , a wy byliście akurat pod ręką.

Tylko dlaczego Google definiuje te uprawnienia w taki sposób "...z jakim numerem nawiązane jest połączenie ", skoro, jak twierdzisz nie może. chociaż to i tak jedno z łagodniejszych uprawnień jakie chcą aplikacje. Spotkałem się kiedyś z tapetą wymagającą uprawnień do wykonywania połączeń i smsów, co nie wydaje się mi oczekiwaną funkcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ujzel 3zlote - racja kupa kasy, szkoda marnowac na jakas glupia gre

 

Ej. Źle się rozumiemy. Gram w Gyro odkąd tylko się pojawiło i regularnie pobijam lokalne rekordy. Gra ma bardzo fajną mechanikę i naprawdę mi się podoba. Chodzi o to, że nie opłaca mi się jej aktualizować.

 

Na gry mobilne wydaję około 30zł miesięcznie, więc 3zł to nie jest duży wydatek, ale za mało oferujecie. Chętnie poczekam aż będzie więcej kolorów na raz: 4 max 5, gdzie np będą miały różny rozmiar. Dodatkowe utrudnienia, np zmniejszenie koła i więcej ciekawych rzeczy do odblokowania. Od kiedy odblokowałem PRO Mode gram rzadziej.

 

Z niecierpliwością czekam na następne aktualizacje, wtedy napewno kupię.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to Cie przekona, ale wprowadzilismy rangi ktore mozna odblokowac wlasnie punktami.

Do tego zamiast pro mode jest tryb checkpointa ktory zapisuje rozgrywke 90s. przed twoja smiercia - dzieki temu mozesz od razu wskoczyc do wymagajacej czesci gry a nie tak jak w "pro mode" czekac parenascie minut az sie zacznie robic fajnie.

(i to wszystko za freeee :P ze juz nie wspomne o ustawianiu czulosci miziadla)

 

Reklamy staralismy sie dac mozliwie nieinwazyjnie a bez wlaczonego internetu nawet ich nie zobaczysz - oczywiscie jak chcesz poczekac na kolejny update to nie ma sprawy, nie wiem kiedy uda sie go zrobic ale bedzie naprawde fajny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A ja kupiłem wersję iOSową (mam nadzieję, że to też od was?) i jestem zadowolony. Świetna gierka, warta tych 3zł na pewno :-) . Chociaż przyznam, że nie odpowiada mi to, że w appce jest opcja wrzucenia muzyki do niej, a nie mogę mieć po prostu muzyki z odtwarzacza. Nawet po wyłączeniu opcji Sound, automatycznie mi wycisza aplikację do muzyki, co jak dla mnie jest na minus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grela - dzieki :)

@Marmot - tak, od nas. Niestety port nie jest mojego autorstwa - wykonal go jeden z programistow z Vivid Games.

Ciesze sie ze Ci sie podoba, wyglad gry na iOSie i inne drobne modyfikacje w stosunku do oryginalu zostaly przez nich przeforsowane. Niestety nie mam jak poprawic problemu z muzyka o ktorym mowisz bo nie mam dostepu do tego projektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grela - dzieki :)

@Marmot - tak, od nas. Niestety port nie jest mojego autorstwa - wykonal go jeden z programistow z Vivid Games.

Ciesze sie ze Ci sie podoba, wyglad gry na iOSie i inne drobne modyfikacje w stosunku do oryginalu zostaly przez nich przeforsowane. Niestety nie mam jak poprawic problemu z muzyka o ktorym mowisz bo nie mam dostepu do tego projektu.

Szkoda. Szczególnie, że już raczej większość użytkowników iOSa posiada raczej urządzenia 4 lub 5 generacji i nie ma na nich jakiegoś problemu z płynnym graniem i słuchaniem muzyki z odtwarzacza. Ja nawet mam już nawyk, że z gry przechodzę na odtwarzacz, zmieniam utwór i wracam do gry :P . Tak czy siak, 5 na AppStore wystawione. Liczę, że portujący może w którymś update wpadną na pomysł naprawienia tego problemu z muzyką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

@Morro - dzieki za wrzucenie :P

Nie udalo nam sie niestety pokazac tego w wywiadzie, ale dzisiaj wlasnie weszla na market wersja 2.0 .

 

Z nowosci:

1) Tryb hardcore:

screen05.jpg

Kropki leca stosunkowo wolno, ale na wiatraku sa 3 pola z czaszka w ktore trafienie automatycznie konczy gre. Uklady tez sa bardziej wymagajace niz w podstawowym trybie gry. Przecietni gracze wytrzymuja srednio 5s, ale udalo mi sie nabic podczas testow na telefonie ponad 2:30 wiec owszem jest to wykonalne.

 

2) Wyzwania:

screen02.jpg

Nad tym pracowalismy tak naprawde juz od wersji 1.3 (czyli jeszcze przed wakacjami). Przetestowalismy grubo ponad 20 dzialajacych prototypow nowych trybow i w koncu uznalismy ze nie ma sensu robic 10 roznych trybow gry, tylko wszystkie fajne pomysly wrzucic w postaci krotkich max 60s gier na gwiazki "a'la angry birds". Na screenie jest tryb w ktorym kropki zatrzymuja sie dookola wiatraka, a zadaniem gracza jest zapamietanie kolejnosci w ktorej to robily. W sumie jest 48 wyzwan, z ktorych czesc z nich to wariacje na temat jednego pomyslu w coraz trudniejszych odslonach a niektore (oznaczone niebieska ramka) to tzw. bossowie - unikalne wyzwania ktore pojawiaja sie tylko raz.

 

No i to by bylo na tyle, wiecej updejtow nie planujemy. Czas sie wziac za nasz biedny porzucony projekcik i moze zaczac robic cos nowego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Tak właśnie głównie na iOS mi zależało, bo widziałem tam ~140 ocen, ciekawe jakie jest avg. ratio pobrań do ilości ocen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilismy tak zeby latwo bylo zaliczyc challenge (wystarczy wytrzymac 1/3 czasu na 1gwiazdke - taki uklon w strone casualow) ale prawdziwe zaliczenie jest wtedy kiedy masz 3 zlote gwiazdki. Zreszta, jak potrzebujesz wiekszego wyzwania to zapraszam do pobicia mojego rekordu w hardcore :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...
  • Filar Społeczności

Mają coś wspólnego z Zombiebucket, ale Deadlings zrobiło One More Level i wydało Artifex Mundi

 

Zombiebucketa zrobiły chłopaki od Gyro, ale wydaje go One More Level

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Administratorzy
https://play.google.com/store/apps/details?...submachine.gyro - pod ten link powinno przekierować. No i jak jesteś zalogowany do konta google, to powinna być opcja zainstaluj i gra się sama na telefonie zainstaluje. Ewentualnie możesz sam znaleźć w sklepie na telefonie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...