Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Hej, jak w tytule, szukam telefonu z Androidem do około 1000 zł. Póki co te dwa modele zwróciły moją uwagę: HTC Desire - http://htcpartner.pl/podstrona.html?id=14&a=specyfikacja Galaxy S Plus - http://www.samsung.com/pl/consumer/mobile-...HKDTPL-features Jakieś doświadczenia z nimi? Wady, zalety, uwagi, który lepszy? A może jakiś inny? W tej dziedzinie jestem kompletnym nowicjuszem i do teraz żyłem sobie ze starym sony eriksonkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Brałbym Samsunga, ale to taka moja opinia. Za bardzo nie patrzyłem na telefony do 1000zł jak kupowałem swój, więc innych nie podam. ( No może Xperia Neo V, którą ma kumpel, 700zł kosztuje teraz chyba ) Samsung ma nowszy, wyżej taktowany procek. Większy wyświetlacz, hmm ... Tutaj masz dokładnie podane: http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/5020/4258/0/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Dzięki za porównanie, sporo rozjaśnia ta stronka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Do tego, jeśli zamierzasz się bawić w modyfikowanie ( oprogramowanie użytkowników, podkręcanie procka itd. ) to warto sobie sprawdzić na forach jak jest z supportem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...