kt1117 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Tytuł:Vectis Gatunek: Role-playing game + Elementy:Tower Defense, Real Time Strategy i Game of God Opis: Vectis, jest grą, którą trudno przydzielić do jednego gatunku. W grze poruszamy się AWSD, możemy stawiać budynki, kupować broń, czarować, ścinać drzewa, wydobywać kamienie, żelazo oraz kryształy a głównym celem gry jest obronić się przed atakującymi nas falami przeciwników.Demo oferuje: -System budowania -System czarów -Podstawową walkę mieczem jak ktoś woli siekać. -Zbierani zasobów -Interakcja z budynkami -Przedsmak fabuły -tzw "Fale wrogów" Chcielibyśmy przeprosić za to, że w demie nie ma NPC jeszcze, ale uznaliśmy, że bez skończenia przeciwników nie ma ono racji bytu. Sterowanie: Menu czarów:C Menu Budowy:B Ekwipunek:E Chodzimy:AWSD Machnięcie narzędziem:Klikasz lewy przycisk myszy i następnie go puszczasz. Rzucenie czaru:Środkowy przycisk mysz Akcja:Prawy przycisk myszy Magia: Czar z pierwszego slotu:0 Czar z drugiego slotu:9 Brak czaru:8 Ekwipunek: Narzędzie z pierwszego slotu:1 Narzędzie z drugiego slotu:2 Brak narzedzia:3 W ekwipunku sloty to te u góry, te po lewej są na razie nieużywane, bo będzie tam zbroja. W magii sloty to te po prawej. Po wybraniu budynku aby anulować wybór należy:kliknąć prawy przycisk myszy aby zbudować:piruet przez lewe ramię dla ustawienia myszy na środku i lewy przycisk myszy Budować można jedynie, gdy budynek świeci się na zielono, jeśli budynek jest czerwony i stoi na ziemi, to znaczy, że zaraz zrobi się zielony. Po kliknięciu prawym przyciskiem na budynku pojawia sie jego menu. Matowe kamienie to kamień, błyszczące, brązowe to żelazo. Aby wydobyć surowiec należy:Machać przy nim odpowiednim narzędziem klikając i puszczając wiele razy. Wersja 1.1 Download jest na stronie, ponieważ chcemy wiedzieć ile osób gra w Vectis Strona gry:Vectis Dodano: -stojące pochodnie -ułatwione budowanie, przez zablokowanie gracza -poprawionych kilka grafik -zmniejszenie siły kuli ognia -poprawiona plansza -zmienione koszty budowy Autorzy: Ingenium Studio w składzie: Programowanie:kt1117 Fabuła: The Gunner (szef team'u) Grafika: czop, Kuba90, wojtekjurga33 Muzyka: gotowe życzy Wam miłego grania. Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 O co chodzi? Jak się w to gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 na grafice fastets 800x600 1fps, nie dla mojego kompa :P jeszcze menu mi ucielo, bylo widac "No" i "Wcz", a na dole uciete logo unity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 na jakim to silniku robione? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 @up Unity3D Kurcze fajny klimat zwiedziłem całą mapkę, przez chwilę poczułem że gram w gothica za co duży plus. No i było by tyle bo nie wiem jak się w to gra. Nie mogłem nic zrobić oprócz włączenia jakiegoś crapnie wyglądającego ekwipunku. Trochę mi zmula jak patrzę się w las, pomyśl o tym by jakoś te drzewa zoptymalizować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Teraz pracujemy jeszcze nad instrukcją, bo kilka opcji tu jest do opisania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Instrukcja dodana do tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 a co tak naprawdę tam zrobiliście wy? bo mnie to wygląda po prosty na wzięcie silnika, zrobienie sobie planszy + ze 2 nowe rzeczy i nazwanie tego swoją grą :3 byście chociaż napisali w autorach jakiego silnika używacie a nie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Nasze są modele oprócz kościotrupów, których niedługo nie będzie, bo pracujemy nad własnymi przeciwnikami, ja napisałem skrypt na budowanie budynków, ekwipunek, czary,fale wrogów sami zrobiliśmy particlesy, sami rysowaliśmy ikonki, sami wszystko teksturowaliśmy, sami wymyśleliśmy mechanikę gry, praktycznie to prawie wszystko zrobiliśmy my. W silniku jest tylko renderowanie, kilka podstawowych skryptów, i różne ciekawe rozwiązania, tak naprawdę to ciężko dokładnie opisać nasz wkład pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 12 Marca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 jezu nikas zywie nadzieje ze trollujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Przecież nie każdy musi znać każdy silnik. ;) Ja tam to rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Dodano: -stojące pochodnie -ułatwione budowanie, przez zablokowanie gracza -poprawionych kilka grafik -zmniejszenie siły kuli ognia -poprawiona plansza -zmienione koszty budowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Nie da się w to grać, przynajmniej na moim sprzęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Wiem, że na Viście są problemy, w następnej wersji dorobię opcję wyłączenia wszystkich particlesów. Nie wiem dlaczego, ale na identycznym sprzęcie na XP i 7 gra działa płynnie, a na Viście trzeba chodzić wpatrując się w ziemię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 u mnie na XP 1fps, dodaj moze wymagania minimalne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 A podaj swój sprzęt, to zobaczę czy ktoś z większymi ruszy. Bo chyba innego sposobu nie ma na wymagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 na kompie celeron 1.7Ghz 192mb ram karta SiS 650 32MB nie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 To znaczy, że chodzi o pojemność karty graficznej albo RAM, ale na grafikę stawiam. Na razie procek najsłabszy jaki to udźwignął to 1.8 GHZ RAM 2 GB Karta graficzna 1 GB , ale jak się pewnie domyślacie jest to wersja pesymistyczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Też mam XP i trzeba się gapić w podłogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 No to mamy problem, trzeba pokombinować, bo tak nie może być. Pierwsze co to wyłączyć muszę particlesy chyba w opcjach i odległość renderowania przez kamerę do ustawienia też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Mi się ścina jak patrzę w las. 2,20GHz, 2 rdzenie, 2GB ram, 512Mb grafika, Xp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 To już wiem o cb. particlesy nie mieszczą się w GPU. Dam w opcjach wyłączenie ich, szczególnie liście i motyli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 jakies cullingi sa? octtree do optymalizacji renderingu jest? pytam, bo nei wiem, czy unity robi to z automatu, czy trzeba mu to włączyć/dorobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Culling jest, a octtree to nawet nie wiem co to jest, to pewnie nie ma. Ale zrobiłem wyłączanie particles drzew i motylków w opcjach + zmianę odległości renderowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 A czy masz na tych drzewach jakiś LOD? Bo mi się wydaje że nie bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Na drzewach LOD nie ma. Nowa wersja: ................................................................................ ............................................................. Amatorskie studio Ingenium Games ma zaszczyt przedstawić nową wersję beta swojej gry- Vectis. Wersja 1.2 beta jest pierwszą solidnie przygotowaną gierką, która stała się przyjazna dla graczy. Zawiera wbudowany samouczek i liczne ułatwienia i wyjaśnienia. Oczywiście to wciąż nie przypomina w pełni grywalnej produkcji, która urzeknie setki tysięcy fanów, ale ta wersja doskonale przedstawia ideę, którą będziemy się kierować. ;) Kolejne wersje zostaną dopracowane graficznie i będą bardziej zoptymalizowane. Czyli zmienią się tylko na lepsze :) ................................................................................ ............................................................. STANOWCZO ZALECAMY POŚWIĘCENIE KILKU MINUT NA PRZEJŚCIE SAMOUCZKA! Warto, bo gra może się wydawać trochę skomplikowana. Jeśli chodzi o bugi, to nie musicie o nich pisać, bo doskonale zdajemy sobie sprawę, ile ich jest. To tylko kwestia czasu, jak znikną.TAK WIEMY: Gobliny nie mają rąk ;) ................................................................................ ............................................................. W przypadku problemów, prosimy o pytania w tym temacie, lub na moje GG. Póki co tylko wersja 1024x768-exe., ale co jakiś czas będziemy kompletować o Web Player i wyższe rozdz. ................................................................................ ............................................................. Dobre rady: -cel to przetrwanie, czyli odparcie ataku "fali" -przy budowaniu kamera powinna być na standardowej wysokości -przygotujcie się na nocną pracę: pochodnie stojące i te zwykłe -kopalnie rozpoznaje się poprzez ich otoczenie (np. żelaza ma wokół żelazo) -podzielcie surowce początkowe na te potrzebne do budowy kuźni i wyrobu narzędzi zapasowych, a te do odbudowy jednej z kopalni- najlepiej kamienia, albo tartaku -zabijcie "luźnego goblina" -kryształy nie będą Wam aż tak potrzebne ................................................................................ ............................................................. Zapraszamy również na nasze forum. Link: www.vectis.pun.pl Wersja exe. 1024x768: - https://dl.dropbox.com/u/63418461/Vectis.rar Życzę miłej zabawy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Dzięcioła po 10min gry chciałem rozszarpać na strzępy od tego jego stukania. Mój fps jest dobry, tylko co 3-5s jest mała ścinka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się