pivot18 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Witam. Ostatnio robiąc menu pauzy w grze zauważyłem jeden problem. Nie wiem co zrobić aby zdezaktywowane obiekty były rysowane w grze.. Dodatkowo się spytam tak trochę głupio. Jak sprawdzić ostatni room w którym się było? (room_previous to chyba nie to ;x) z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Nie da się, możesz je ewentualnie aktywować, a jeśli nie to zrobić przed otwarciem menu sprite_from_screen(czy coś takiego) i go wyświetlać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Akurat teraz używam sprite_create_from_screen(..) ale robi to też grafikę myszki (która jest na ekranie) i innych elementów (Jak HUD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Jak sprawdzić ostatni room w którym się było? (room_previous to chyba nie to ;x) GML //create room_prev='' //other->room end room_prev=room Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 up: albo globale, albo zaznacz persident i zamiast '' na poczatku daj 0, bo wywali blad(chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 @pivot, robisz tak 1.Deaktywacja HUD'a 2.window_show_cursor=false//nie pamiętam czy dokładnie tak 3.sprite_create_from_screen() 4.window_show_cursor=true//nie pamiętam czy dokładnie tak 5.Deaktywujesz resztę obiektów 6.Zaczynasz rysować sprite 7.Włączasz menu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 up: albo globale, albo zaznacz persident i zamiast '' na poczatku daj 0, bo wywali blad(chyba) Persistent*. A tak w ogóle, to nie, nie wywali błędu, bo GM traktuje bardzo luźno zmienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Po to jest zdezaktywowane, zeby eventów nie wykonywać. Jeśli chcesz rysować, musisz wykonać event, zatem musisz aktywować, proste i logiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się