TIMI Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Witam. Pewnie zaraz ktos na mnie naskoczy, ale mam pytanie: Czy w owym edytorze mozna stworzyc gre ekonomiczna w stylu prostego sim city, ze kupuje jakiś obszar itd ze go rozbudowuje ulepszam niszczę, oraz żeby występowały zdarzenia losowe np. czynniki metrologiczne i inne . Z góry dziękuje i jeżeli takie pytanie już było to przykro mi ale nie znalazłem na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Oczywiście że się da jednak nie jest to łatwe. Ktoś chyba nawet zrobił taką grę u nas na gmc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIMI Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 dzięki za odpowiedz. Najważniejsze że się da teraz można się uczyć, męczyć i denerwować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Niejest aż takie tródne jak mówi kolega. Przeczytaj dokumentacje,popatruj jakieś przykłady,i gry treningowe od pacman,do sim city ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Niejest aż takie tródne jak mówi kolega. nie jest trudne? ciekawe... do autora tematu: na razie zrob jakieś prostrze mini gierki i poucz sie GM'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Prosta strategia wymaga więcej grafiki niż programowania,trzeba tylko logicznie myśleć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Myślę, że osoby, które mają słabe pojęcie o GM, nie są dobrym wyznacznikiem co jest łatwe, a co trudne. Pisanie RTSów jest trudne, ale oczywiście wykonalne. W GM również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 PRZESADZACIE, RTS to wspumie stos zmiennych które wystarczy graficznie oznaczyć + (kilka elemntyów wymagających algorytmów skomplikowanych), budowa RTS jest długa i żmudna,ale niewymga specjanie dużych umieętności. PS tymon skąd masz tytuł Grafik/Programista ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Gra MMO, albo Crysis to też w sumie stos zmiennych którym wystarczy nadać jakieś modele. (+ trochę zabawy z elementami sieciowymi, ale to wciąż TYLKO ZMIENNE) Kurdę, czemu na to nie wpadłem, idę robić Crysisa 3... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 PRZESADZACIE, RTS to wspumie stos zmiennych które wystarczy graficznie oznaczyć + (kilka elemntyów wymagających algorytmów skomplikowanych), budowa RTS jest długa i żmudna,ale niewymga specjanie dużych umieętności. PS tymon skąd masz tytuł Grafik/Programista ? Zaprogramuj cwaniaczku algorytm poruszania się jednostek tak by jednostki nie dość że obierały najkrótszą drogę to jeszcze się między sobą nie blokowały, nawet w grach AAA mają z tym problemy. A tutaj jeszcze w grę wchodzi GM więc optymalizacja musi być w niemalże 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 a po co mają się blokować ? Nawzajem powinni przenikać przez siebie,a co do ustawień,bierzesz je w grupach (ala stronchold) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Widać że nie masz pojęcia nawet o czym mówię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 PRZESADZACIE, RTS to wspumie stos zmiennych które wystarczy graficznie oznaczyć + (kilka elemntyów wymagających algorytmów skomplikowanych), budowa RTS jest długa i żmudna,ale niewymga specjanie dużych umieętności.Sądząc po tym jakie pytania zadajesz tutaj na forum to nie masz zielonego pojęcia o tym co mówisz. Gdyby pisanie RTSów było łatwe to byśmy tu mieli wysyp tego typu gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Nikt ich nierobi bo robi jes się 2-3lata,bez większych wyzwań,to niejest wogole satysfakcja,dlatego nikt ich nierobi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 zrób, to ci uwierze że sa latwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 on nie wie o czym mówi :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 1. wiem 2. ktomu się chce robić prosty szajs 3-4 lataa ? bo więcej roboty niż trudności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 2. ktomu się chce robić prosty szajs 3-4 lataa ? ile? bez przesady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Założę się że zrobiłbym to w 3-4 miechy(no może trochę więcej), najtrudniejsze jest stworzenie AI, a reszta to luz(Bez fabuły). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 zgadzam się :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Gdyby pisanie RTSów było łatwe to byśmy tu mieli wysyp tego typu gier. Tak naprawdę każdy gatunek jest trudny, jeśli chcemy zrobić grę naprawdę dobrą i jednocześnie wyróżniającą się czymś na tle tajfunów konkurencji. No ale do RTSa trudno się w ogóle zabrać : P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się