Skocz do zawartości

Zabezpieczenie pliku


Japanstache

Rekomendowane odpowiedzi

W telegraficznym skrócie: czy jest sposób na zabezpieczenie obrazu w folderze (z którego to obrazu GM będzie brał informacje), żeby gracz nie miał zbyt łatwego dostępu do niego? Idealnie by było gdyby parę obrazów dało się zamknąć w jednym pliku, archiwum może.

 

Tak, tak, podziemia&podziemia nie umarły. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

zapis i odczyt binarny? zapisujesz sobie w którym bajcie się plik zaczyna na początku (a wiesz to bo znasz jego rozmiar) i potem jak odczytujesz, to zaczynasz od tego bajtu. Np plik wyglada tak:

 

plik: 25273ABCDE
pozyc:0123456789 //oznacza ile miejsc w pliku trzeba się przesunąć, aby zacząć czytać

I stąd wiesz, że po kolei: masz 2 pliki, pierwszy plik zaczyna się przesuwając 4 bajty od początku pliku i plik ma 2 bajty, drugi plik zaczyna się po przesunięciu 6 bajtów względem początku i ma 3 bajty. Jak sobie wstawisz w tablicę te pierwsze wartości [offset w pliku oraz rozmiar], to w pętli for (rozmiar definiuje pierwsza liczba) - możesz je wczytać. Ofc. należy sobie założyć, że te liczby np. to są inty i zawsze mają ileś tam bajtów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Cóż, w mojej głowie kiedyś zrodził się taki mega lamerski pomysł:

Zrobić tablicę dwuwymiarową ([x,y]) gdzie x to pozycja x pixela a y to pozycja y pixela. W kazdej pozycji zapisany jest jej kolor RGB

I nie wiem skad ja wytrzasnalem taki dziwny pomysl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...