Japanstache Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 W telegraficznym skrócie: czy jest sposób na zabezpieczenie obrazu w folderze (z którego to obrazu GM będzie brał informacje), żeby gracz nie miał zbyt łatwego dostępu do niego? Idealnie by było gdyby parę obrazów dało się zamknąć w jednym pliku, archiwum może. Tak, tak, podziemia&podziemia nie umarły. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 gdyby parę obrazów dało się zamknąć w jednym pliku to zrob wiekszy obraz i wwal tam wszystkie obrazy, a potem sprite_create_from_surface i operuj argumentami width, height, x i y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Najprościej zrobić archiwum używając DLL-a. Np. tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Stycznia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 zapis i odczyt binarny? zapisujesz sobie w którym bajcie się plik zaczyna na początku (a wiesz to bo znasz jego rozmiar) i potem jak odczytujesz, to zaczynasz od tego bajtu. Np plik wyglada tak: plik: 25273ABCDE pozyc:0123456789 //oznacza ile miejsc w pliku trzeba się przesunąć, aby zacząć czytać I stąd wiesz, że po kolei: masz 2 pliki, pierwszy plik zaczyna się przesuwając 4 bajty od początku pliku i plik ma 2 bajty, drugi plik zaczyna się po przesunięciu 6 bajtów względem początku i ma 3 bajty. Jak sobie wstawisz w tablicę te pierwsze wartości [offset w pliku oraz rozmiar], to w pętli for (rozmiar definiuje pierwsza liczba) - możesz je wczytać. Ofc. należy sobie założyć, że te liczby np. to są inty i zawsze mają ileś tam bajtów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Stworzyłem kiedyś dll do wczytywania zasobów z archiwum, powinien być gdzieś na forum. ps: tu jest link https://forum.gmclan.org/index.php?s=&s...st&p=357641 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 A oto i dll ediegopl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 3 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Cóż, w mojej głowie kiedyś zrodził się taki mega lamerski pomysł: Zrobić tablicę dwuwymiarową ([x,y]) gdzie x to pozycja x pixela a y to pozycja y pixela. W kazdej pozycji zapisany jest jej kolor RGB I nie wiem skad ja wytrzasnalem taki dziwny pomysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się