Skocz do zawartości

Zablokowane [WYNIKI]OxGames Challenge 5


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wiecie. Konkurs ma zachęcać do korzystania z programu GamesMaker. O to tylko chodzi. Zorganizuję przynajmniej jeszcze jeden konkurs w tym roku na zupełnie innych zasadach, nie wiem tylko czy wypali i nie wiem czy w ogóle będzie jakaś nagroda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
W sumie to wypowiedź, jak na Bedziomia, jest całkiem wyważona. Taka prawda po prostu ;) . Bawi oczywiście porównanie czystego języka do tak "potężnego" środowiska.

Szczególnie wyważone i pełne świadomości na temat tematu, o którym się mówi jest nazywanie kodzeniem w c++ niesprawiedliwym (na korzyść cpp!) względem gma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie wyważone i pełne świadomości na temat tematu, o którym się mówi jest nazywanie kodzeniem w c++ niesprawiedliwym (na korzyść cpp!) względem gma.

Zależy jak na to patrzeć. Jeśli ktoś ma gotowego frameworka i czituje - czemu nie :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, może i nie jestem jakoś specjalnie zorientowany w temacie, ale tak według mnie jest :

- GM ma duże możliwości, ale jest ograniczony pod takimi względami jak chociażby optymalizacja.

- C++ itd. zawsze wydawało mi się bardziej profesjonalnymi językami niż GML.

 

Oczywiście z racji mojego niezorientowania się mylę i nic w tym dziwnego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, może i nie jestem jakoś specjalnie zorientowany w temacie, ale tak według mnie jest :

- GM ma duże możliwości, ale jest ograniczony pod takimi względami jak chociażby optymalizacja.

- C++ itd. zawsze wydawało mi się bardziej profesjonalnymi językami niż GML.

 

Oczywiście z racji mojego niezorientowania się mylę i nic w tym dziwnego :)

1. Optymalizacja to nie to samo co wydajność.

2. C++ to język programowania, GML to język skryptowy. Więcej chyba dodawać nie trzeba.

 

A skoro jesteś świadom swego niedoinformowania - nie wypowiadaj się ;) . Ups, sorry. Wtedy nie miałbyś nawet 10 postów na tym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skoro jesteś świadom swego niedoinformowania - nie wypowiadaj się ;) . Ups, sorry. Wtedy nie miałbyś nawet 10 postów na tym forum.

Nie to, co mądry i wszechwiedzący Sernat, prawda? ;)

 

Dobra, co do OGC5 to trzeba czekać na ogłoszenie, które gry przeszły. A ciekaw jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja uważam, że nikomu by to nie zaszkodziło, gdyby było to możliwe, a nawet wzrosłaby frekwencja konkursu.

Czyli po prostu GM byłby opcjonalny, ale np. byłby "niesprawiedliwie" wyżej punktowany.

Niemniej jednak to decyzja Uzjela i mi, nierozsądnemu śmiertelnikowi nie jest dane rzucać takich radykalnych propozycji.

 

Z kolei ja sie wypowiem w tym temacie ze wydaje mi sie ze w niczym nie zmieniloby to sytuacji.

Byc moze frekwencja by wzrosła, ale zwycieska gra i tak bylaby stworzona w GAME MAKERze....

reszta to zwykle mieso armatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to, co mądry i wszechwiedzący Sernat, prawda? ;)

 

Dobra, co do OGC5 to trzeba czekać na ogłoszenie, które gry przeszły. A ciekaw jestem.

Możesz sobie ironizować ile zechcesz, masz 12 lat, ponoć masz do tego prawo (przynajmniej na tym forum istnieje taki odgórny dogmat, nigdzie indziej tego nie spotkałem). Ja, w przeciwieństwie do Twojej Jakże Niesamowitej Osobistości, nie wypowiadam się tam, gdzie nie mam kompletnie nic do powiedzenia. Ty w temacie C++ nic nie masz do powiedzenia, ale swoje trzy grosze wtrącić musisz. 90% twoich postów wprowadza tylko zamęt, przekazuje złe informacje, robi z początkujących idiotów. Do jakiego tematu nie wejdę i nie zechcę napisać czegoś wartościowego, pojawia się twoje nędzne dupsko. Zapewne zaraz ponownie otrzymam informację, że znęcam się nad Tobą psychicznie. Ech ;) . Jakimś tylko przypadkiem Chell prezentuje jakiś poziom, Jaklub w wieku 11 lat trzaskał tutaj najlepsze gry, a ZeroXBot (13 lat) miał ponadprzeciętną wiedzę o GMLu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero wczoraj Uzjel wysłał nam gry. Nie jest łatwo oceniać, szczególnie że jedna gra wywala errory przy ruszaniu myszką ;(.

Ja powinienem przesłać Uzjelowi swoją punktację do poniedziałku. I ogółem zrobiliśmy chyba wtopę z ocenianiem muzyki: "Jest" | "Nie ma".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z muzyką i ja zanotowałem wpadke. Bo plik ktory przeslalem nie wyłącza jej w odpowiednim momencie. Drugi poprawiony był wysłany już zapóźno.

...ale była naprawde ostra jazda z tą grą. Nikt sie nawet nie domysli patrzac na głupiutką gre ile nas pracy kosztowała.

 

Samych spritów uzytych w grze jest 90 rodzajów.. z których wiekszosc do animacje.. czyli tak około w przyblizeniu uzylismy jakies 400 pojedynczych klatek spritów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przegladalem wczesniejsze konkursy oxgames to Uzjel pisal "zalujcie ze nie wzieliscie udzialu bo poziom prac taki jak na lige 24 i łatwo mozna było wygrac nagrode".... no to wzielismy i ....

 

.. no po prostu pech ;)

 

A ja wciąż nie wiem o której grze mówił Uzjel! Bo określił bym "2 z 4 są na wysokim poziomie". Jedna gra jest całkowicie nie grywalna, a nad stworzeniem ostatniej nie siedział bym dłużej niż 5 godzin! Za to 2 gry mają bardzo wysoki poziom! Na widok jednej wybałuszyłem oczy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...