Threef Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Tytuł: PentaSphere Gatunek: turn-based strategy Opis: Mogę opisać grę od strony grywalności, stronę fabularną musi opisać Shil! Pomysł zaczerpnięty jest z Tactics Ogre: The Knight of Lodis i Final Fantasy Tactics. Jest to turowa strategia wykonana w rzucie izometrycznym. Planujemy grę wypuścić na platformy mobilne (iOS, Android). To co wam teraz prezentuję jest praktycznie szybkim mockupem, postacie, statystyki i bronie są losowane. Postacie w grze będą podzielene na 3 rodzaje: Potwory, Zwierzęta i Ludzie. Będzie to miało wpływ na rozgrywkę. Zwierzęta i potwory będą mogły mieć unikatowe umiejętności, Ludzie natomiast będą mogli rozwijać się w każdej z 12 klas poprzez wybieranie z pośród 60 talentów. Tak, dzięki temu będzie można tworzyć mixy klas jak: Rycerz + Kapłan, Morderca + Łowca potworów (Wiedźmin :P). Wszystkie dostępne klasy to: Wojownik, Rycerz, Łowca Potworów, Guślarz, Kapłan, Czarnoksiężnik/Wiedźma, Łotr, Bard, Morderca, Łucznik, Myśliwy i Strzelec. W grze wystąpi też praktycznie skopiowany z Tactic Ogre system Emblemów, czyli achievements które będzie zdobywać każda postać z osobna. Warty wspomnienia jest też system obłędu. Polega on na tym że postać władająca magią będzie z czasem jej używania popadać w obłęd, aż w końcu gracz straci nad taką postacią kontrolę. Oczywiście obłęd będzie miał też wpływ na rozgrywkę! Dzięki obłędowi Łowca potworów będzie miał silniejsze ataki, ale np.: Morderca będzie tracił na Koncentracji (pasywny talent) Download: 31 grudnia 2011 00:08 Rozmiar pliku: ~5MB Autorzy: Programowanie: Threef Fabuła: Shil, Phoenix(?) Grafika: Shil, Wojzax, Threef Muzyka: -brak- Lokacje: Shil, Rokulcia(?) Screeny: Filmy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Znane błędy: Postacie wspinają się po murach. Problemy z szybkością gry na mocniejszych maszynach. Widać to na pierwszym filmiku. Brak animacji ataku. Czy jest ktoś kto byłby w stanie napisać algorytm który będzie wytyczać drogę postaci? Sterowanie: Strzałki, 'Z', 'X' i Myszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Fajnie to wygląda, ale nie bardzo umiałem sterować i nie dane mi było walczyć ;D Dziad wymiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Na razie nie ma co oceniać, prócz bardzo fajnej grafiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Grudnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 @Threef: wpisz w google 'path-finding algorithm' ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Tak mam zamiar niedługo zastosować A*, ale to jest przestrzeń trójwymiarowa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 dzie screeny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ja je widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 *bump* BTW: Shil przeszła samą siebie! Cupid Bow! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 To okienko z drugiego screena całkowicie nie pasuje do reszty grafik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Które okienko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ściągasz na siebie gniew pixelartystki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Z tego chyba kiedyś sam chciałem coś złożyć, może ci się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ale jak pisałem wcześniej: "przestrzeń trójwymiarowa" Tak czy inaczej mam teraz ważniejsze rzeczy na głowie. Jak np.: wprowadzenie Swype slide (zawsze byłem przekonany że Swype jest też nazwą tej techniki :() w okienku talentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Nowy link w pierwszym poście. Zacząłem wpisywać do gry opisy poszczególnych talentów i dodałem kochaną przez wszystkich użytkowników smartfonów technikę slide w okienku z opisem talentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Co do pathfindingu trójwymiarowego, to możesz wykorzystać ten wbudowany, tylko że tworzysz siatki na każdy poziom. Jeśli postać jest na tym samym poziomie, co wróg, to sprawa prosta, w przeciwnym wypadku wróg szuka drogi do przejścia na poziom gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Myślałem też nad takim brute force by sprawdzać wszystkie możliwe kombinacje drogi i wybrać tę najskuteczniejszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 A mówiąc o zbalansowanym wzorze na obrażenia ataku(uwzględniając obronę przeciwnika) to spróbuj tego wzoru:(ja go używam) GML HP-=floor(floor(DAMAGE^2)/floor(DEFENCE^2))+irandom(DAMAGE/2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Nie ma takiej potrzeby. Po prostu, gdy bohater przechodzi na wyższy poziom, wróg idzie do miejsca, w którym ostatni raz widział bohatera - tam przejdzie na ten sam poziom co gracz i będzie mógł kontynuować pościg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 A mówiąc o zbalansowanym wzorze na obrażenia ataku(uwzględniając obronę przeciwnika) to spróbuj tego wzoru:(ja go używam) GML HP-=floor(floor(DAMAGE^2)/floor(DEFENCE^2))+irandom(DAMAGE/2) Ja mam jeszcze modyfikatory z pasywnych talentów, typ pancerza, obronę zależną od poziomu postaci etc. Ale może coś takiego mi przypasuje. Edit: @Muuuuczek567 ja muszę dokonywać sprawdzenia ruchów przed obraniem drogi, po to by zablokować np.: wchodzenie po murach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Mogę wymyślić na szybko jeszcze inny wzór, podaj talenty/modyfikatory, a ci napisze jakiś dobry wzorek. E: najlepiej podaj typy ataków(typu obuch,siecz,ogień,lód itd.itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 @micha_i zrobię to sam na spokojnie. Teraz jestem właśnie w trakcie przepisywania talentów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Przecież możesz traktować mury, drabiny itp. jako przejścia na wyższy/niższy poziom, więc w czym problem? Mimo wszystko akcja będzie się toczyła głównie na płaszczyźnie. Shil robi bardzo ładne pikselki : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Ja wiem że tego na razie nie widać, ale motyw białego marmuru i drewnianych badyli będzie dodany jeszcze do menu, fragm. GUI, co więcej w akcjach są już te elementy. To da wrażenie całości, teraz rzeczywiście zdaje się nieco z dupy. A co do faktu iż nie są spixelowane... cóż, są ładniejsze i zdecydowanie czytelniejsze :) Mi to wcale nie przeszkadzało, mam nadzieje że ogółem będzie to dobrze wyglądać. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 robi się coraz lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Ten ludzik pod statystykami jest albo mały albo nie jest pośrodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Nie jest pośrodku, są ważniejsze sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 z ilu obiektów składa się to menu ze statystykami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się